Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2007, 10:30
Verwijderd
Naar aanleiding van het artikel 'tien handige tips om bij de h&m te jatten', onlangs gepubliceerd en inmiddels verwijderd op spunk.nl

Hoe braaf zijn jullie (geweest) ? Hoe vaag is de grens tussen kikkertjes bij de Jamin in je jaszak stoppen en geleidelijk oma's erfenis voortijdig innen? Riskeer jij virtuele roem omdat er beelden van jouw criminele activiteiten zijn vastgelegd door Freek?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2007, 10:34
first eror
first eror is offline
Belastingfraude. Maar dat is niet zo fashionable...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 10:42
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
toen ik 14 was jatte ik bier e.d. bij de supermarkt maar tegenwoordig doe ik niet meer aan die ongein.
Oud 21-04-2007, 10:44
ZerO
ZerO is offline
Ik ben van kikkertjes jatten bij de jamin, maar dat heb ik ook al jaren niet meer gedaan.
Oud 21-04-2007, 10:52
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik dacht dat het om een diervrije lifestyle ging Verder dan kikkertjes bij de Jamin reikt mijn criminele carrière ook niet, ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 11:00
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 21-04-2007 @ 11:52 :
Ik dacht dat het om een diervrije lifestyle ging
Dat dacht ik ook.

Ot. Ik heb weleens wat gestolen uit een winkel, met alle gevolgen van dien. Maar toen was ik 13/ 14, nu doe ik het nooit meer.
Oud 21-04-2007, 11:15
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Overigens heb ik wel ooit anderhalve dag in de cel gezeten. Zonder geldige reden. Vive la France
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 11:39
botulismf
botulismf is offline
Ik heb op mijn veertiende verf voor modelvliegtuigjes gejat. En op mijn 4e een boekje van ghostbusters met een 3d-bril en stickers, want mijn ouders wilden dat niet voor me kopen. Onder mijn trui geschoven en meegenomen.

Een jaar of vier geleden heb ik vrij regelmatig ingebroken in betaalde speeltuinen, openluchzwembaden, ondergrondse parkeerplaatsen die nog in de bouw waren etc. Maar daar heb ik niets gejat. En ik heb over de boog van de loopbrug van Maastricht gelopen...
Oud 21-04-2007, 11:45
vixen
vixen is offline
Ik heb vroeger echt heeel veel lollys bij de jamin gejat, dat was echt een sport. Vandaar msichien dat die bakken daar nu naast de kassa staan, en niet meer achterin de winkel.
En ik heb ooit een eyelinerding gejat en ook ooit een h&m riem.
Nu niet meer, dat durf ik niet meer.
Oud 21-04-2007, 11:50
Verwijderd
Bordjes vind ik altijd leuk om te hebben, en daar houdt het ook bij op.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 12:00
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
White Trash schreef op 21-04-2007 @ 11:30 :
Naar aanleiding van het artikel 'tien handige tips om bij de h&m te jatten''.

Kan mij niet voorstellen dat de beveiliging of toezicht bij H&M anders of slechter is dan bij de andere kledingwinkels.

Heb voor jaren terug wel eens wat gestolen uit een winkel, maar ook van geleerd. Alleen al die ellende met politie, winkelverbod, boetes ed is mij het allemaal niet waard.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 12:21
first eror
first eror is offline
Citaat:
Cornel schreef op 21-04-2007 @ 13:00 :
Kan mij niet voorstellen dat de beveiliging of toezicht bij H&M anders of slechter is dan bij de andere kledingwinkels.

Heb voor jaren terug wel eens wat gestolen uit een winkel, maar ook van geleerd. Alleen al die ellende met politie, winkelverbod, boetes ed is mij het allemaal niet waard.
Waarom zou je stelen als je het ook zelf kan breien.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 12:33
capibara
capibara is offline
Citaat:
first eror schreef op 21-04-2007 @ 13:21 :
Waarom zou je stelen als je het ook zelf kan breien.

Wel eens een leuk verkeersbordje meegenomen. Verder ben ik wel eens op/in andermans terrein/eigendom, maar met een beetje geluk doet oom agent niet al te moeilijk over een feestje met vrij veel geluid.
Oud 21-04-2007, 12:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Stiekem snoepjes bij de jamin ja. En toen ik 7 was pikte ik een nieuw voedingsbakje voor mijn konijn bij de Interatuin. Die was namelijk heel mooi. Mijn moeder de volgende dag vragen waar dat bakje vandaan kwam. Ze geloofde niet dat ik het van m'n eigen centjes had gekocht, want dat bakje was zoveel duurder dan ik kon besteden.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 12:54
Verwijderd
Ik steel niet. Ik koop ook geen gestolen goederen omdat dat diefstal in stand houdt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 14:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 21-04-2007 @ 12:39 :

Een jaar of vier geleden heb ik vrij regelmatig ingebroken in betaalde speeltuinen, openluchzwembaden, ondergrondse parkeerplaatsen die nog in de bouw waren etc. Maar daar heb ik niets gejat. En ik heb over de boog van de loopbrug van Maastricht gelopen...
hahaha je wilde alleen patsen he want dat heeft niks met dieverij te maken

ik heb eigenlijk nog nooit wat uit mezelf gejat. toen ik nog een ukkie was zei mijn oom eens dat ik best snoepjes mocht pakken maar ik vond het niet pluis.
ohja, het wordt door de winkels als stelen gezien, maar toen ik nog op de kaasafdeling werkte gapte ik wel heel vaak blokjes kaas die ik voor klanten sneed. maar ik vind dat niet echt stelen want de klanten krijgen het ook en ik moet toch een beetje weten wat ik verkoop. en anders bleef het toch liggen.

maar ik ben best braaf
Oud 21-04-2007, 14:13
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 21-04-2007 @ 15:09 :
hahaha je wilde alleen patsen he want dat heeft niks met dieverij te maken
Hahaha errr ja.
Oud 21-04-2007, 14:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
als ik zulks heldhaftige dingen had gedaan had ik het vast ook niet gelaten te vermelden
Oud 21-04-2007, 14:23
botulismf
botulismf is offline
Héél heldhaftig was het niet, hoor... Eerder dom.
Oud 21-04-2007, 16:58
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Cornel schreef op 21-04-2007 @ 13:00 :
Dat niet, maar het is er altijd druk, rommelig en onoverzichtelijk. Ideale omstandigheden voor winkeldieven.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 17:04
Broeder
Broeder is offline
Mijn grootste criminele ontplooiing afgelopen twee jaar is waarschijnlijk het stelen van een netje mandarijnen van de Hoogvliet omdat de lopende band van de scankassa ze weigerde door het POORTJE te doen en de zeer gemotiveerde servicedeerne niet te hulp kwam snellen zoals het scherm beloofde.
Oud 21-04-2007, 17:25
Verwijderd
Haha, jammer dat ze dat artikel hebben verwijderd, ik zou 't weleens willen lezen. Toen ik vijftien was heb ik zeer rebels heel veel gejat bij de H&M
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 18:23
Magican
Magican is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-04-2007 @ 18:25 :
Haha, jammer dat ze dat artikel hebben verwijderd, ik zou 't weleens willen lezen.
Stelde niet zo veel voor.
Oud 21-04-2007, 18:34
BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 21-04-2007 @ 17:58 :
Dat niet, maar het is er altijd druk, rommelig en onoverzichtelijk. Ideale omstandigheden voor winkeldieven.
mensen vergeten dat er ook zoiets is als: politie in burger...... en je wilt niet weeeeeeeeten hoeveel mensen ze in de leeftijdscategorie 12 t/m 16 "pakken". En dan voor zoiets doms als oorbellen van €1,90! Hoe STOM is dat! Wordt je lekker afgevoerd in de handboeien over de drukke winkelstraat. Nou, dan voelen ze zich opeens niet meer zo stoer en is het janken geblazen!
En het zijn niet alleen tieners die stelen. Laatst hadden we een stewardess die een zonnebril had gejat> Ze kwam uit Cuba. En ze was maar aan het krijsen: I have to get my plane! Jammer joh! :-)

...en ja, ik werk voor H&M ;-)

Laatst gewijzigd op 21-04-2007 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 19:02
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Magican schreef op 21-04-2007 @ 19:23 :
Stelde niet zo veel voor.
Kan ik mij inderdaad niet veel bij voorstellen van dat artikel, de meest gebruikte methode om de beveiliging te omzeilen in winkels is het gebruik van tassen die van binnen bekleed zijn met aluminiumfolie. Daarom worden in veel winkels zoals Mediamarkt tassen en rugzakken niet toegelaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2007, 22:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik had eens toen ik een jaar of acht was een kindersurprise ei gestolen bij de buurtsuper en toen moest ik met m'n moeder naar die mensen toe om het op te biechten en alsnog te betalen.

op m'n werk word nogal eens wat gejat omdat we geen beveiliging hebben, ik hoorde van m'n bazin dat er van de week een vrouw was die na een aantal mislukte afdingpogingen maar een broek onder d'r rok had gestoken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 11:48
Dmnq
Dmnq is offline
Ik wist gewoon dat ie weggehaald zou worden.
Citaat:
1. De Barcode
We beginnen met wat basiskennis: let altijd op of de barcode die zich bevindt op het desbetreffende voorwerp dik is, dan zal deze namelijk jouw snode plannen verraden bij het verlaten van de winkel. Is de barcode gewoon plat, een sticker, dan kun je met een gerust hart en fluitende lippen de H&M uit tippelen. Want, aldus de 18-jarige Nicole die al vijf jaar een succesvolle steelcarriere heeft: 'die barcode is echt een basisding, je moet het altijd even voelen want als je dat niet weet ben je zeker een keer de lul.'

2. De Plastic Tas
Als beginner kun je het best starten op de accessoiresafdeling, niets is namelijk makkelijker dan een blinkend paar oorbellen soepel in je tas te laten verdwijnen. 'Een H&M-tas is echt een goede standaardtip, het valt namelijk niet op, vooral als je ook gewoon iets kleins wel hebt gekocht' spreekt Lisa, een andere 18-jaarige uit Amsterdam die minstens voor 800 euro gratis H&M-spullen in haar bezit heeft gekregen. Zorg er daarom voor dat je altijd een plastic tasje bij je hebt, met voorkeur dus eentje van de H&M in hoogst eigen persoon, waar je in duistere hoekjes glinsterende kettingen en schattige sleutelhangers zonder pieper in kunt proppen.

3. De Tang
Je belangrijkste wapen tijdens je leegroofoperatie is de tang. Ga nooit, maar dan ook nooit op pad zonder je grote vriend de tang. 'Een tangetje is ideaal, je kunt er makkelijk mee die piepers loswrikken, in de lift ofzo,' vertelt Nicole ons vrolijk. De tang is handig in zo goed als alle gevallen. Onmisbaar voor het loswrikken van die hatelijke piepdingen, en ook zeer bruikbaar voor het geval dat de bewaker je in de smiezen heeft; een intimiderend wapen zorgt immers voor macht. Kortom; met een tang op zak ben je altijd voorbereid.

4. De Afleidingsmanoeuvre
Het kan natuurlijk gebeuren dat je je tang een keer vergeten bent, in dat geval hanteer je de volgende tactiek: ga met twee andere vriendinnen uit shoppen en doe alsof je elkaar niet kent. Wanneer jij, met je nieuwe lievelingsjurk de H&M wil verlaten, lopen je andere twee kameraden met je mee. De pieper gaat af, jij loopt door, en je kornuiten blijven met gefronste wenkbrauwen staan en kijken vragend naar de winkelbediende terwijl deze hun tasjes doorzoekt. 'Als je gewoon snel doorloopt hebben ze niets door en staan ze je twee vrienden fouilleren, moet je gewoon op de straathoek verderop afspreken om samen verder te shoppen,' aldus Chi-Lan, een minstens even ervaren dief als Lisa en Nicole.

5. De Dikzak
Doe alsof je dik bent, en trek de grootste oma-onderbroek en hang-bh aan die je bij de Zeeman kunt vinden. Hierin kan je dan vervolgens alle accessoires, make-up, en kleine shirtjes in proppen. 'Ik doe dat altijd, werkt vet goed, als je je gestolen shit op je lijf draagt valt het veel minder op, en bovendien gaan ze toch niet in je onderbroek of bh kijken, hehe,' zegt Chi-Lan. Ook in de H&M moet je je dikke alter-ego staande houden, want hier pak je de grootste jassen met zakken en capuchons. In de mouwen kan je dan shirtjes in stoppen, in de zakken oorbellen, en in de capuchon andere accessoires. Deze jas neem je mee naar het pashokje, waar je de toezichthouder in de maling kan nemen door te zeggen dat je maar één kledingstuk hebt, en een mooi rood kaartje met een één erop krijgt. Zij merkt dan niks van je verborgen schatten, zodat je in het pashokje gerust je tang zijn werk kan laten doen en alles in je tas kan stoppen.

6. Gewoon aantrekken
Alle goederen waar je niks voor wilt betalen, maar toch wilt hebben, neem je mee naar een pashokje. Daar trek je de shirtjes, strings, bodywarmers, parka's etc over elkaar aan. De finishing touch is natuurlijk de oversized jas (zelf meenemen), die je aan doet over je ingepakte lijf om alles te verbergen. Accessoires doe je om. Je propt tonnen speldjes in je haar, diadeems doe je allemaal op en zo mogelijk hang je ook nog eens honderden elastiekjes in je paardenstaart. Hierop zet je vervolgens een muts (zelf meenemen, of zo mogelijk van de H&M) om je haar-kunstwerkje te bedekken. Kettingen doe je gewoon om en oorbellen in. 'Je moet er dan wel voor zorgen dat je er niet al te zwerverachtig uitziet,' aldus Jennifer die nu een jaar bij de H&M werkt. 'Opvallende types houden we namelijk extra goed in de gaten en zwervers al helemaal. Maar we vragen eigenlijk nooit of we even onder iemands muts of jas mogen kijken, dus als je het subtiel aanpakt is jatten op deze manier een eitje.'

7. De Lift
Ben je toch te schijterig om de ontmoeting met de prangende ogen van het paskamermeisje aan te gaan? Kies dan voor de lift om je aanwinsten weg te moffelen in alle hoeken en gaten van je vadsige lichaam. In de lift word je namelijk zelden tot nooit bespied door geheime camera's die jouw stiekeme praktijken trachten te ontraadselen. 'In de lift hangen nooit camera's, ik weet ook niet waarom, eigenlijk heel dom, ja maar wel chill voor mij', spreekt Lisa.

8. De Lefgozer
Als je echt lef hebt, trek dan nonchalant voor de spiegel een kledingstuk naar keuze aan (zonder pieper), doe vervolgens je jas eroverheen en verdwijn in de winkelende menigte. Zolang je maar doet alsof al deze handelingen bij je dagelijkse routine behoren, zal er bij niemand argwaan opborrelen. 'Dat is echt zo, als je heel gewoon doet, iedereen past voor de spiegel, als je gewoon doet alsof het heel normaal is, zullen ze ook niet op je gaan letten. Je maakt nog een paar rondjes door de winkel en gaat naar buiten, niemand die het door heeft'. Aldus Nicole, die deze handelingen wekelijks uitvoert.

9. De Gouwe Ouwe
Het kan ook heel anders: nadat je voor de verandering eens daadwerkelijk iets gekocht hebt bij de H&M, bewaar je dat bonnetje goed. De volgende keer neem je het bonnetje mee naar de winkel, en zoek je precies hetzelfde artikel uit als wat er op je bonnetje staat. Dat ruil je dan bij de kassa in voor geld. 'Dat kunnen we inderdaad niet controleren,' aldus H&M-medewerker Jennifer. 'Ik heb dan ook geen idee of het vaak gebeurt. Wanneer iemand iets komt terugbrengen, geven mijn collega's en ik áltijd gewoon het geld terug, zonder iets te vragen.' Deze truc is tot zover alleen nog bekend in de undergroundkringen, dus word je er niet makkelijk op betrapt.

10. Het Zelfvertrouwen
Het is altijd belangrijk om zelfvertrouwen te hebben, en hier is dat niet anders. Tijdens het 'winkelen' kijk je zo min mogelijk om je heen, en laat je niet merken dat de zenuwen naar je hoofd stijgen. 'Ik denk dat dit de beste tip is,' zegt Jennifer. 'Zenuwachtige en overdreven aandachtig shoppende types houden we het meest in de gaten. Aan iemand die rustig rondloopt zullen we nooit vragen om even zijn of haar tas open te doen.' Dus doe alsof dit je dagelijkse kost is (wat na een tijdje waarschijnlijk ook zo is), en geloof in jezelf! Succes!
Hij staat ook nog in de google cache: http://66.102.9.104/search?q=cache:y...lnk&cd=1&gl=nl
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 12:02
Verwijderd
WAAROM is het weggehaald?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 12:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ha die truc van het inwisselen van dingen die je uit de winkel haalt is nog best lucratief

maar helaas ben ik echt te schijterig voor dat soort dingen.
Oud 22-04-2007, 12:10
Verwijderd
Jatten bij de H&M, pauper in het kwadraat.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 12:33
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 22-04-2007 @ 13:10 :
Oud 22-04-2007, 12:34
Verwijderd
Dat ze die gleufdieren uit dat artikel oppakken en flink pijnigen. Ga werken voor je geld / kleren stelletje retards.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 12:52
Verwijderd
Ik zou liever frauderen bij de fiscus dan de H&M oplichten voor 19,90 Ik durf niet iets te stelen maar ik heb wel een keer nonchalant een ijsje gepakt alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 12:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 22-04-2007 @ 13:10 :
ach ja, er zijn wel meer dingen 'pauper', he
Oud 22-04-2007, 13:05
Hakuna
Hakuna is offline
De diefstaltips die in het artikel worden genoemd is eerder geluk dan wijsheid.

Een winkel kun je nooit voor 100% beveiligen, anders zou het wel heel klant onvriendelijk gaan worden, heb ergens gelezen dat bij de Hema ongeveer 5% van de totale winkelvoorraad gestolen wordt, niet aleen door klanten maar vooral door het personeel zelf. Bij de winkels als H&M, C&A, Vogele ed zal het echt niet anders zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 14:05
DeadNation
DeadNation is offline
Nou nou wat een schat aan informatie....
Oud 22-04-2007, 14:06
Freek
Freek is offline
Citaat:
White Trash schreef op 21-04-2007 @ 11:30 :
Riskeer jij virtuele roem omdat er beelden van jouw criminele activiteiten zijn vastgelegd door Freek?
Oud 22-04-2007, 14:44
Verwijderd
11 a 12 jaar geleden stal ik weleens wat na school in het locale winkelcentrum. Snoep, make up die ik niet eens gebruikte. Heel af en toe iets "groters" zoals een shirtje. Uit verveling, erbij horen, u know it. Nu ben ik ook te bang en vind het natuurlijk gewoon ook aso en zielig.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 14:49
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
9. De Gouwe Ouwe
Het kan ook heel anders: nadat je voor de verandering eens daadwerkelijk iets gekocht hebt bij de H&M, bewaar je dat bonnetje goed. De volgende keer neem je het bonnetje mee naar de winkel, en zoek je precies hetzelfde artikel uit als wat er op je bonnetje staat. Dat ruil je dan bij de kassa in voor geld. 'Dat kunnen we inderdaad niet controleren,' aldus H&M-medewerker Jennifer. 'Ik heb dan ook geen idee of het vaak gebeurt. Wanneer iemand iets komt terugbrengen, geven mijn collega's en ik áltijd gewoon het geld terug, zonder iets te vragen.' Deze truc is tot zover alleen nog bekend in de undergroundkringen, dus word je er niet makkelijk op betrapt.
Dit is gewoon oplichting, nog een slag erger dan diefstal

maar ja, ik heb tijdens mijn puberjaren nogal wat gestolen enzo.
Oud 22-04-2007, 15:56
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Cornel schreef op 21-04-2007 @ 20:02 :
Kan ik mij inderdaad niet veel bij voorstellen van dat artikel, de meest gebruikte methode om de beveiliging te omzeilen in winkels is het gebruik van tassen die van binnen bekleed zijn met aluminiumfolie. Daarom worden in veel winkels zoals Mediamarkt tassen en rugzakken niet toegelaten.
mediamarkt Ede liep ik laast zo binnen met mijn rugzak.. ik geloof die in Utrecht ook.. maarja..
Oud 22-04-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 21-04-2007 @ 15:13 :
Hahaha errr ja.
ik meen me toch echt te herrineren dat we van vrijwel iedere plek wat meegejat hebben , al was het maar een werkjas oid.
anyway dat wat botulismf zei dus en een incidentele kikker
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 16:12
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 22-04-2007 @ 15:49 :
Dit is gewoon oplichting, nog een slag erger dan diefstal

maar ja, ik heb tijdens mijn puberjaren nogal wat gestolen enzo.

waarom is dat dan erger? ik vind het hetzelfde principe eigenlijk. alleen is dit veel omslachtiger dan gewoon iets jatten.

en damn er wordt/werd hier best veel gejat... niet aan mij besteed iig
Oud 22-04-2007, 17:49
Verwijderd
Vroegahhh, toen heel lifestyle nog alto was, stonden zulk soort topics vol met zeventienjarige anarchisten die schuimbekkend riepen dat ze altijd en overal dingen jatten om de hond die 't kapitalisme is een loer te draaien. Nostalgie

Maar die lijst stelt niet zo veel voor inderdaad. Wel begrijpelijk dat ze 'm hebben verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 18:31
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-04-2007 @ 18:49 :
Vroegahhh, toen heel lifestyle nog alto was, stonden zulk soort topics vol met zeventienjarige anarchisten die schuimbekkend riepen dat ze altijd en overal dingen jatten om de hond die 't kapitalisme is een loer te draaien. Nostalgie

Vroegahhh....Over welke jaren hebben we het dan?

Bij anarchisten denk ik eerder aan krakers ed, dus jaren '80.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 22-04-2007 @ 19:31 :
Vroegahhh....Over welke jaren hebben we het dan?

Bij anarchisten denk ik eerder aan krakers ed, dus jaren '80.
Niks geen jaren '80, gewoon 2001/2002. Ik heb het over Lifestyle hier, niet over wanneer de anarchistische ideologie haar bekendheid kreeg.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 22-04-2007 @ 13:08 :
ha die truc van het inwisselen van dingen die je uit de winkel haalt is nog best lucratief

maar helaas ben ik echt te schijterig voor dat soort dingen.
Verder heb ik 1 x een plastic lepel gestolen uit een pak van 100 in een supermarkt want ik had geen 100 plastic lepes nodig maar maar 1 want ik had iets gekocht wat je met een lepel moest eten. ik was met een vriend en we waren heel erg zenuwachtig en we dachten dat we elk moment een hand op onze schouder konden voelen van iemand met een pet en een pistool die ons ging arresteren maar dat viel heel erg mee maar toch durf ik het nooit meer
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 21:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dat is echt idioot, ik heb ook weleens een lepel nodig en dan zou ik dus ook 100 van die dingen moeten kopen maar meestal eet ik dan maar met mijn handen
Oud 22-04-2007, 22:40
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 22-04-2007 @ 17:12 :
waarom is dat dan erger? ik vind het hetzelfde principe eigenlijk. alleen is dit veel omslachtiger dan gewoon iets jatten.

en damn er wordt/werd hier best veel gejat... niet aan mij besteed iig
Voor de wet bedoel ik
een vriendin van mij is trouwens op die manier wel eens gesnapt, met twee politieagenten als escort door de drukke h&m op een zaterdagmiddag in Amsterdam naar de politieauto die buiten stond, vier jaar na dato durft ze nog steeds die h&m niet in
Oud 22-04-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 22-04-2007 @ 20:03 :
Niks geen jaren '80, gewoon 2001/2002. Ik heb het over Lifestyle hier, niet over wanneer de anarchistische ideologie haar bekendheid kreeg.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=266278&
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 23:09
BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 22-04-2007 @ 23:40 :
Voor de wet bedoel ik
een vriendin van mij is trouwens op die manier wel eens gesnapt, met twee politieagenten als escort door de drukke h&m op een zaterdagmiddag in Amsterdam naar de politieauto die buiten stond, vier jaar na dato durft ze nog steeds die h&m niet in
Hahha, ja dat doen ze in Amsterdam (lees mijn eerdere post)

Ik zeg: EIGEN SCHULD DIKKE BULT. Van mij kunnen ze nog een schop krijgen ook. Dit soort mensen verpesten het voor de rest!
Zo was ik laatst snoep aan het scheppen bij Etos. Zie ik 2 van die gastjes hun zakken volproppen. Dus ik naar de kassadame het zeggen (ja sorry zo ben ik, ik HAAT dieven) Zegt de kassadame: ja, maar daar kunnen we niets aan doen. Waarop ik antwoordde: zo, dus nu mag ik deze zak snoep ook i mijn zak stoppen. Zij: nee, dan is het diefstal. Ik: kun je me dan precies het verschil uitleggen.....?
Dat kon ze natuurlijk niet....
Waar moet dat heen.. Vind het echt frustrerend. Ga lekker werken voor je centjes zodat je dingen kunt KOPEN. Dat doe ik ook, en velen met mij. Zo leer je de waarde van gld kenne, en kun je écht trots zijn op je nieuwe bezit/aankoop.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten