Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
- Een goede beginnerstrainer is Swiss army knife, beperkte mogelijkheden maar makkelijk te gebruiken, die kan je
hier downloaden. - Voor de gevorderden is er de Dragon-trainer, hier kan je o.a de instellingen van achtbanen mee veranderen of attracties begraven, hier kan je hem downloaden. - Voor de professianals is er de Beast-trainer, deze biedt veel mogelijkheden maar is moeilijker om te gebruiken, hier kan je hem downloaden - Als je een groot park wil bouwen kan je ook altijd starten op een workbench, een lege map met veel geld en een uitgang aan de rand, hier kan je een downloaden. - Als je uitbreidingen hebt ('loopy landscapes' en/of 'added attractions') is het noodzakelijk de rtc-patch (ook wel draxler-patch genoemd) te downloaden, anders kan je gesavede games waarin je trainers hebt gebruikt niet meer openen, hier download je de drexler-patch.
||
![]() |
Citaat:
Ik wil nu dus gewoon zover mogelijk met een mega park komen. IK vind bouwen nu leuker dan speciaal een opdracht dus heb geen zin om al die opdrachten WEER te halen en dat duurt ook eeuwen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
RCT.1 van Dutch naar RCT (en na een tijdje geeft hij dit aan ![]() Kan RCT niet kopieren Het systeem kan niet van het opgegeven apparaat lezen. Bestanden kunnen niet gekopieerd worden. ??????????????? En als ik die mega park (lege park) open van jou dan kan hij hem niet lezen. Op me oude pc deed RCT het wel en nu niet.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb je alle uitbreidingen? want ik denk wel dat je voor die workbench AA en LL nodig hebt.
|
|