Citaat:
baz123 schreef:
ik ben nog steeds super kwaad op mijn ex-vriendin, maar toch mis ik haar zo verschrikkelijk. ik heb geen contact meer met haar en ik heb inderdaad fouten gemaakt. daar heb ik wel veel spijt van en terugdraaien kan niet meer.
Maar toch houd ik van haar en mis haar. Ik doe zo mn best om haar te vergeten maar het lukt niet, heeft er misschien iemand een tip voor mij hoe ik dat het beste kan vergeten, ik wil haar niet meer tot last zijn en haar echt (proberen) te vergeten. Wie weet hoe, wie heeft een tip.
al vast heel erg bedankt.
|
Het klinkt heel hard, maar je moet al haar brieven, fotos, en alle andere dingen die je aan haar doen denken in een grote doos stoppen, doos dichtplakken, en ergens neerzetten,
niet meer naar kijken.
Je probeert gewoon door te gaan met je leven, ook al is dit f*cking moeilijk, ik weet het, maar je doet het gewoon. En hoe graag je het misschien ook zou willen, je opent de doos niet meer, je kijkt niet meer naar haar foto, je probeert niet meer te denken aan jullie tijden samen.
Je zult na een tijdje merken dat je niet meer de behoefte hebt om in die doos met spullen te kijken, en niet meer aan haar denkt. Eerst denk je nog de hele dag aan haar, daarna een aantal keren per dag, en steeds minder.
Ik zit nu op 1x per dag denk ik, dat er gewoon een (leuke) herinnering bovenkomt en dat ik gewoon even van de wereld af ben

.
Op het moment dat je niet meer telkens aan haar denkt, en
op een andere manier aan haar denkt, dan ben je denk ik over haar heen, en kun je gewoon doorgaan met je leven.
Grtz,
F, die deze situatie bekend voorkomt, ook al is hij niet kwaad