Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben er wel bang voor dat de X-Box uit gaat draaien zoals de Dreamcast.
![]() Maja dan heb ik nog altijd die DVD speler voor de TV natuurlijk....wat hopelijk werkt op die oude TV-kast die ik heb. Het enigste wat me stoort is dat de X-Box teveel lijkt op een gewone computer...niet echt een spelcomputer eigenlijk. Maar de Gamecube heeft slechtere slechtere technologie met excuus dat ze op gameplay en een lage prijs zijn geconcentreerd. Nu...die lage prijs lijkt me wel bull shit...gameplay lijkt me ook niet echt anders, behalve het grotere aanbod aan games. Zelf vind ik de X-Box coole...maar ik heb er wel nog nooit op gespeeld ![]() |
![]() |
||||
Dat je een XBOX koopt is jouw keus, moet jij weten, maar ga Nintendo's super kubes dan niet vals beschuldigen
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
als je nx zinnigs weet te zeggen, zeg dan nx...
||
![]() |
Citaat:
![]() De cube heeft waarschijnlijk voor veel spellen juist heerlijke gameplay, daar staat nintendo bekend om! En de Xbox, die toekomst zit wel goed hoor ![]() Er komen binnenkort machtige spellen uit, Xbox Live is in aantocht... Ik raad een Xbox aan voor degenen die twijfelen, het ligt wel voornamelijk aan je persoonlijke voorkeur. check this out : http://www.deadtorights.com/movies/dtr_trailer_high.mov
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En ik mag, denk ik, nog altijd replies neerzetten in een topic die ik zelf heb geopened, niet? ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 20:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik probeer gewoon duidelijk te maken (net als TeiZ) wat voor een onzin jij hier post... 3/4 van wat jij post is gewoon onzin.. denk eerst na voordat je wat typt, en geef argumenten, dan zijn we al een heel stuk verder ![]()
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 21:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. De X-Box HEEFT betere technologie. (nu, kheb 2 keer "slechtere" getyped per ongeluk toen ik het over de Gamecube had want ik loop de gamecube hier ni af te zeiken ofzo, anders zou ik niet twijfelen om er een te kopen of niet...dat had je natuurlijk wel door.) 2. De gameplay van een spel dat beiden X-Box en Gamecube toelaat is gelijk. Dat is een feit. 3. Grafisch is de X-Box beter (X-Box: 125M polygons/sec) dan de Gamecube (6M tot 12M polygons/sec) 4. X-Box heeft een betere laadtijd. (Tijdens de game heeft de Gamecube is de Gamecube wel sneller. Maar ik had het over de laadtijden.) Je ziet dus, 3/4 van wat ik zeg is geen onzin. Ik hoef geen argumenten te geven omdat dit voornamelijk feiten zijn of daarop zijn gebaseerd. Ik en voor de X-Box...maar vermits zoveel mensen voor de Gamecube zijn twijfel ik. Dus geef JIJ is feiten of argumenteer. ![]() En dat argument van dat bod van Microsoft is gewoon loos. Er is niks mis met concurentie opkopen want de gamecube BETEKENT concurentie voor Microsoft...ik heb nooit het tegenovergestelde beweerd. ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
maar dat ze Nintendo probeerde op te kopen is waar, want het heeft hier ergens gestaan, in de PU en in de krant, lijkt me sterk dat het dan niet waar is... Citaat:
Citaat:
Citaat:
zelf heb ik ook pas een paar spellen op de XBOX gespeelt, maar de laadtijden waren allemaal langer dan die op de gamecube... ik denk dat als je alles bij elkaar optelt, je de console moet kiezen waarvan de games je het meest aanspreken (zoals Narusegawa zei).
||
Citaat:
2. Weet je wel wat gameplay is? Je kan 2 identieke spellen hebben, maar als de 1 niet te spelen, omdat het geen direct poort is, maar een (slechte) aangepaste versie, is de gameplay niet hetzelfde. 4. Ik weet niet of jij gamequest hebt gekeken, maar eind april was er een test tussen PS2, XBOX en GC met Tony Hawk Pro Skater 3 en daarin kwam de GC toch wel als rapste uit de bus met laadtijden. Nu maar ff mijn mening over de oorspronkelijke vraag: Kijk naar de spellen. Al is hardware nog zo geweldig, als de spellen niet spelen (qua besturing)/je niet interesseren, heb je er nix aan. (Zelf heb ik de GC en een paar vrienden hebben de XBOX en PS2, dus ik ben niet pro-GC voor degenen die dat denken)
Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 20:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De Gamecube heeft een betere laadtijd en de X-box is sneller tijdens het spel. Maareuh de besturing van de de game is niet belangrijk, die kan je aanpassen. Je kan met de juiste hardware de X-box controllers geven van andere consoles. ![]() Nu is 1/2 van wat ik zei nog maar onzin. Neh! ![]() Het was niet men bedoeling om een discusie te beginnen. Jullie zijn er ook veel meer mee bezig dan ik. En das ook waarom ik naar hier kwam om hulp te vragen bij het beslissen. ![]() ![]() Alhoewel ik nu eigenlijk nog meer twijfel. ![]() Een van de spellen die ik wil kopen is "Buffy, The Vampire Slayer" maar ik denk dat die alleen maar op de X-Box uitkomt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
kheb ze geen van beiden, maar als je het geld hebt zou ik ze beiden doen....
er stan voor allebei goeie spellen op de maak... maar ja, over het algemeen: als je van wat aparter games houd (monkeyball stuff) dan kan je beter een NGC kiezen, x-box heeft meer shooters enzo... welke ook mijn voorkeur hebben, ik zie de lol neit in van een aap in een bal rond laten rollen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hangt er gewoon af wat voor soort spellen je wil spelen. Nintendo heeft meer zo van die 'fun' games, en die lijken dan wat kinds, mor so what. Terwijl de X-box 'serieuzere' games heeft, meer het type waar ze er honderden van hebben op een PC. En aangezien je al een pc hebt, kan je maar beter en ngc kopen vind ik. De echt goede x-box spellen komen toch uit op pc
![]()
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |