Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 18:14
Verwijderd
Ik zit wel eens te zoeken naar screens van DB en dan zie ik de vreemdste figuren en en namen. Kent er iemand toevallig een topsite waar echt ALLE figuren staan uitgelegd en/of het hele verhaal? Ben namelijk best wel de draad kwijt. Ik weet dat de meeste van die onbekenden uit GT zijn, maar ik zou niet weten hoe ik een goede site snel kan vinden(zoek maar eens op dragonball, zie je meteen hoe klere dat is). Het maakt mij niet uit of die site in het engels of nederlands is, zelfs duits kan er net vanaf. Ik heb trouwens al op de grootste nederlands sites gekeken, maar die behandelden over het algemeen alleen dbz, dus plzzzz iemand, help me uit de brand
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2002, 22:10
Ou
Ou is offline
www.dragonball-gt.com

Klik dan op 'Information'.
Oud 11-07-2002, 13:21
mek
mek is offline
tjek http://www.angelfire.com/anime2/dragonballziscool/
kan je ook epi's downe etc......erg goede site
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 22:58
Ou
Ou is offline
Jaja, hele goeie site hoor. Not. Hij heeft een informatie niveau van 0 en een irritatie niveau van 100. Bijna geen enkele link doet het, de spelling ZUIGT echt verschrikkelijk en de pop-ups garanderen uren lange irritatie.

Dus...zeker geen aan te raden site...
Oud 12-07-2002, 23:15
Miss Plint
Miss Plint is offline
jezus wie kijkt daar nou naar? Das toch voor kleuters en basisschooluitschot? Shame on you....

Somebody kill Goku!!!
Oud 12-07-2002, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Miss Plint schreef:
jezus wie kijkt daar nou naar? Das toch voor kleuters en basisschooluitschot? Shame on you....

Somebody kill Goku!!!
Is al gebeurd
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Miss Plint schreef:

Somebody kill Goku!!!
Weet eerst waar je het over hebt voor je zulke uitspraken doet, kee?

Ontopic: Ik denk dat op planet namek wel veel te vinden is, maar ik weet de url niet meer...

Je kan altijd mij meelen, maar ik ken niet *alle* vijanden (damn mediaplayer, speelt GT alleen af zonder geluid. Grr)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:

Is al gebeurd
Minstens 3x en nu issie weg
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 23:13
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
www.dragonbal.nl
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Miss Plint schreef:

Somebody kill Goku!!!
Ikben 17, dus dat betekent dat niet alleen kleuters er na kijken, want ik zie aan jou reactie al duidelijk dat mijn niveau van volwassenheid toch al een heel stuk beter is. En btw ik ken meer dan genoeg lui van 18 en ouder die het ook een strakke serie vinden, so whats your point?
Dat veel kleine kinders er naar kijken betekent niet per se dat het alleen voor kleien kinderen is. Voorbeeld: enorm veel kleien kinderen zijn ook dol op Britney, maar dat betekent niet dat haar muziek ALLEEN voor kleine kinderen is.

I rest my case
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:

Ikben 17, dus dat betekent dat niet alleen kleuters er na kijken, want ik zie aan jou reactie al duidelijk dat mijn niveau van volwassenheid toch al een heel stuk beter is. En btw ik ken meer dan genoeg lui van 18 en ouder die het ook een strakke serie vinden, so whats your point?
Dat veel kleine kinders er naar kijken betekent niet per se dat het alleen voor kleien kinderen is. Voorbeeld: enorm veel kleien kinderen zijn ook dol op Britney, maar dat betekent niet dat haar muziek ALLEEN voor kleine kinderen is.

I rest my case
Sorry, maar ik vind Britney geen goeie vergelijking

Ik kijk ooooook. Ok, eigenlijk niet meer. Maar ik schrijf nog wel fanfiction en maak fanart, dus dat telt ook. En thhhhh, stomme reacties van al die lui die niet weten waar ze het over hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten