![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Wat is eigenlijk het probleem? Is het zo'n schande dat je niet meteen iemand durft te zoenen? Ik vind het eigenlijk wel wat hebben als je eerst wat vertrouwen in iemand wil opbouwen voordat je zoent. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn bericht is misschien een beetje raar voor anderen maar voor mij is het een enorm groot probleem. Ik weet zelf niet hoe ik het precies moet uitleggen. Maar ik heb een enorm probleem om jongens te zoenen. Jeetje dit klinkt echt raar. Sorry Ik probeer steeds wel maar het lukt me nooit. Ik heb volgens mij echt lak aan zelfvertrouwen als het op dat vlak aankomt. Nochtans heb ik nooit een slechte ervaring gehad met een slechte kusser. (for the record maar dat nam voor mij veel tijd in beslag) Afgelopen zaterdag ook, ik had een leuke jongen leren kennen...alles ging goed tot hij me wilde kussen. Ik kruip echt in mijn schelp trekken. Hebben jullie misschien tips of opkrikkers voor me die men kunnen helpen?QUOTE] ligt het probleem nou by de jongens of de dames ??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen: wat betekent het? MartinV | 49 | 17-02-2009 12:18 | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
hoe zoenen charly not | 34 | 18-04-2003 09:15 | |
Liefde & Relatie |
[POLL] Zou je met iemand zoenen die je niet kent? Dotcom | 30 | 06-02-2003 20:53 | |
Liefde & Relatie |
zoenen verplicht? Tha White Eagle | 55 | 04-11-2002 20:53 |