Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2007, 10:46
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Mijn bericht is misschien een beetje raar voor anderen maar voor mij is het een enorm groot probleem.
Ik weet zelf niet hoe ik het precies moet uitleggen.
Maar ik heb een enorm probleem om jongens te zoenen.
Jeetje dit klinkt echt raar. Sorry
Ik probeer steeds wel maar het lukt me nooit. Ik heb volgens mij echt lak aan zelfvertrouwen als het op dat vlak aankomt.
Nochtans heb ik nooit een slechte ervaring gehad met een slechte kusser. (for the record ik heb al wel degelijk jongens gekust maar dat nam voor mij veel tijd in beslag)
Afgelopen zaterdag ook, ik had een leuke jongen leren kennen...alles ging goed tot hij me wilde kussen. Ik kruip echt in mijn schelp trekken.
Hebben jullie misschien tips of opkrikkers voor me die men kunnen helpen?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 11:18
tuttebel
tuttebel is offline
heb je ook moeite met dingen als dicht tegen elkaar aan dansen, en aanrakingen op zo'n avond?
als je begint met gewoon een klein kusje op z'n wang tijdens het dansen ofzo, en dan op z'n mond, dan ben je misschien al wat 'gewend' en gaat het zoenen makkelijker.
Oud 30-04-2007, 11:23
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Neen met dat heb ik dan weer geen moeite. Maar als ze me proberen te zoenen, bevries ik gewoon.
Shame Shame
Bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 13:15
Krabs
Krabs is offline
Je zou ook naar buiten kunnen gaan waar het wat rustiger is en je je mss meer op je gemak voelt? En je kan altijd nog overschakelen op Jhonny. Maar dan moet je eigenlijk de leuke gast ontmoet hebben.
Oud 30-04-2007, 15:31
Verwijderd
Wat bedoel je met 'het lukt me nooit'... bedoel je niet eigenlijk 'ik durf het nooit'? Want dat het daadwerkelijk niet lúkt kan ik me niet echt voorstellen.

Als je niet durft: probeer het wat rustig op te bouwen . Je hoeft echt geen onbekenden tijdens het uitgaan vol op de bek te pakken als je daar geen zin in hebt . Maar met een jongen die je leuk vindt, eerst een kus op de wang, dan een kus op de mond, later een langzame kus op de mond, en dan ben je opeens vanzelf aan het zoenen.
edit: oeps ik had je post iets te snel gelezen als je het rustig aan doet lukt het dus al wel. Nouja, dan zie ik het probleem eigenlijk niet zo.

Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 16:08.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 20:21
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Met aanrakingen en dichtbij elkaar dansen heb ik geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 21:53
Optima
Optima is offline
moet je aan mijn vriend vragen, die is kennelijk erg goed in een ander meisje drie kussen geven en eindigen in een tongzoen.....
Oud 30-04-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 30-04-2007 @ 22:53 :
moet je aan mijn vriend vragen, die is kennelijk erg goed in een ander meisje drie kussen geven en eindigen in een tongzoen.....
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Autch...

Ontopic: Wat is eigenlijk het probleem? Is het zo'n schande dat je niet meteen iemand durft te zoenen? Ik vind het eigenlijk wel wat hebben als je eerst wat vertrouwen in iemand wil opbouwen voordat je zoent.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 03:31
Verwijderd
Ligt ook aan de ander.

Als je diegene n kus op de mond geeft en diegene probeert gelijk zijn/haar tong erin te proppen is dat ook niet erg handig.

Op je gemak zijn en een beetje kussen, dan kun je altijd nog met elkaars tong spelen (buiten de mond) voordat je echt gaat zoenen. Draai er een beetje omheen ipv 1 kant op te draaien. Later kun je nog wat andere dingen doen zoals aan elkaars tong zuigen ed.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 18:09
kous
kous is offline
een tongzoen start je door je beiden lippen rond 1 van haar lippen te plaatsen dan weetje direct dat het om een tongzoen gaat .
Je hoofd scheefhouden helpt ook ( bij mannen toch )
Oud 04-05-2007, 00:46
JFFRY-
JFFRY- is offline
Citaat:
Hannekeuh schreef op 30-04-2007 @ 12:23 :
Neen met dat heb ik dan weer geen moeite. Maar als ze me proberen te zoenen , bevries ik gewoon.
Shame Shame
Bedankt voor de tip

Mijn bericht is misschien een beetje raar voor anderen maar voor mij is het een enorm groot probleem.
Ik weet zelf niet hoe ik het precies moet uitleggen.
Maar ik heb een enorm probleem om jongens te zoenen.
Jeetje dit klinkt echt raar. Sorry
Ik probeer steeds wel maar het lukt me nooit. Ik heb volgens mij echt lak aan zelfvertrouwen als het op dat vlak aankomt.
Nochtans heb ik nooit een slechte ervaring gehad met een slechte kusser. (for the record maar dat nam voor mij veel tijd in beslag)
Afgelopen zaterdag ook, ik had een leuke jongen leren kennen...alles ging goed tot hij me wilde kussen. Ik kruip echt in mijn schelp trekken.
Hebben jullie misschien tips of opkrikkers voor me die men kunnen helpen?QUOTE]

ligt het probleem nou by de jongens of de dames ??
Oud 04-05-2007, 19:55
Lilalo
Lilalo is offline
Voel je je op je gemak? Als dat niet het geval is, kun je er zelf ook niks aan doen. Voel je je wél op je gemak bij een jongen, kun je misschien eerst proberen om rustig aan te doen. Bijv. eerst kusjes geven op zijn mond, en dan over te gaan op echt zoenen. Misschien ben je te gespannen en teveel bezig met: vind hij het wel lekker? Doe ik het wel goed? Zorg dus dat je ontspannen bent en je op je gemak voelt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 13:32
Changshan
Changshan is offline
Kennelijk ben je iemand die het niet van de eerste date moet hebben; niets mis mee. Dan organiseer je toch gewoon nog een date met hem, met de verontschuldigingen voor dat je liever niet zoent op je eerste date? Je kunt op zich die verontschuldigingen ook wel weglaten.
Oud 06-05-2007, 17:24
DemyJulia
DemyJulia is offline
ik had (heb eigenlijk) ook precies hetzelfde. maar ik had wel ervaringen gehad met zéér slechte kussers.
nu heb ik een vriendje, en zelfs hem durfde ik in het begin niet te zoenen. dat had hij geloof ik wel door, en deed dan ook heel rustig aan. gewoon lang elkaar vasthouden, elkaar wat aankijken. inderdaad eerst gewoon een normale zoen, dan nog eentje op de onderlip enzo. dan komt het gewoon vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 17:46
Lorelei
Lorelei is offline
Heb je er altijd last van of was het gewoon nu allemaal een beetje te snel of zo?
Oud 07-05-2007, 08:47
kaj1905
kaj1905 is offline
Je moet gwn alles rustig aan opbouwen... eerst een beetje (klef) bij elkaar staan. daarna idd kus op de wang, zoals de meeste hier al zeggen, daarna kus op de mond, en later komt het tongen dan vanzelf wel? of moet je uitleg hoe je moet tongen ???? da kan ook.
en tis helemaal geen schande. het kan zijn dat je zelf helemaal geen zelfvertrouwen hebt op dat vlak...... maar tis wel verstandig ( miss ook btj blond, maar goed ) om af en toe aan die gene te vragen ofj e t wel goed doet ( miss gaat je zelfvertrouwen dan wat omhoog ).... veel succ6
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 11:05
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Bedankt allemaal voor de reacties!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten