Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar aan t eind, AL die verwijzingen vond ik een beetje too much..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al die films (en game) er in en de simpsons-rivaliteit. (als zoiets bestaat en niet gewoon 'bedacht wordt' door fans) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat met osama is ook leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=etUq95XKGiw
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ja, seizoen 2, aflevering 21, die had ik ook gezien inderdaad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Seizoen 5 is trouwens extreem goed, dat weet ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Indien over 't algemeen - afgezien van Kubrick heb je ook nog Tarantino en Burton en Lynch en Tarkovsky en Miyazaki en Fellini alhebikdaarnogniksvangezien en ongetwijfeld nog drieduizend gave regisseurs, maar Hitchcock is de nieuwste verslaving en dus krijgt die het komende halfjaar de meeste credits. Het is gewoon gaaf om een een regisseur, trilogie/filmreeks of een serie te ontdekken waar je helemaal niks van hebt gezien, er achter te komen dat hij/zij/het gaaf is, en er dan ALLES van te kijken. Alle afleveringen of voor zo ver mogelijk, alle films, in een zo kort mogelijke periode. Yes ![]() En indien in The Simpsons - dat ontken ik niet, toch? Alleen had ik er afgezien van tweemaal ACO niks van gespot, dus ik kon er niks over zeggen afgezien van 'naar Kubrick verwijzen ze ook heel veel'. En omdat ik zelf niet wilde dat het een lijstjestopic werd, heb ik er niks van gezegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kubrick heeft wel aardig werk, maar zoveel ophemeling verdient ie nou ook weer niet. Lang niet al zijn films zijn goed en veel van zijn betere films (Full Metal Jacket, 2001, Strangelove, Barry Lyndon etc.) bevatten ook minder goede elementen. Zelfde geldt voor Hitchcock. /offtopic Verder sluit ik me aan bij first eror: The Simpsons staat synoniem aan verwijzingen. Om daar nou alles van op te noemen gaat me te ver ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|