Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb windows xp pro x64, ik denk dat hij m daarom niet pakt ;o |
![]() |
|
![]() |
In de nieuwe C&C3 heb je 4 AA shader levels, maar wat mij opvalt is dat level 1, 3 en 4 er exact hetzelfde uitzien. De 2e is een pak smoother. Maar waarom is dit zo ? Zit level 3 en 4 niet in de demo in ?
Het andere dat ik vreemd vind zijn de shaduwen. Als je volledig inzoomt is alles lekker mooi, maar als je dan een klein beetje uitzoomt worden alle shaduwen toch wel redelijk blokkerig... Als je dan verder uitzoomt blijft dat blokkerig uitzicht behouden, alleen wat kleiner. (Alle settings staan op max., mijn pc voldoet volledig aan de eisen en de game speelt voor de rest super vlot) Kijk hier maar: (wel op volledige grootte bekijken) De bovenste rij is volledig ingezoomt, de onderste rij is een beetje uitgezoomt. ![]() Klik hier om de afbeelding te vergroten! Mij stoort dit een beetje. Is dit zo bedoeld ? Of hoe kan ik het aanpassen ? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nod is echt 10x vetter dan gdi en damn al die stealth shit is annoying om tegen te spelen
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sparen voor n betere dan maar...
|
tudelft server met demo
||
Citaat:
Als je de BF laat komen, moet je gewoon je rhino aanval goed timen, en je hebt hem. Schiet zijn seal erna dood, rijd weg met je tanks (rhinos vs ggi is geen goed plan) zet een deso uit een flak in de buurt, en deploy. Probleem opgelost. Maargoed, een goede allied speler zal zijn bf ook coveren met mirage tanks. Of meerdere tegelijk rijden. Quickmatch gaat wel, maar de lange online games, dan is het inderdaad Allied die bijna altijd wint. |
![]() |
||
Citaat:
dan moet je het vakje selecteren waar je de sides kan kiezen en dan op n drukken een paar keer werkt ook andersom ![]()
||
Citaat:
![]() Melig overigens dat de GDI generaal herkenbaar was. Die speelde eerder The Patriarch in het vierde seizoen van de serie Andromeda.
|
![]() |
|
|