Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2002, 12:56
Deugenietje
Deugenietje is offline
Ik krijg sinds 2 à 3 dagen allemaal dezelfde mails (met als onderwerp : TITELS) van verschillende mensen. Ik dacht eerst dat het een virus was, maar ja heb het dan toch maar opengedaan omdat ik dacht dat het iets te maken had met school, allee ja om een lang verhaal kort te maken. Ik kreeg dit net 4 keer van verschillende mensen die ik niet ken. Er staat ook bij : als je deze mails niet meer wil ontvangen moet je een mail sturen met REMOVE. Heb ik dus gedaan maar ik krijg die mail terug. WAT IS DIIIIIT .. Hopelijk geen virus ofzo, shitterdeshit.
Oud 13-07-2002, 17:15
aprillia16
aprillia16 is offline
dat krijg ik ook en vooral op mijn hotmailadres, je kunt ze openen maar niet het attachment wat erbij zit want daar zit het virus namelijk in

kun je niks aan doen

groetjes
Oud 13-07-2002, 18:39
Deugenietje
Deugenietje is offline
Heb de raad gekregen om al die adressen te blokkeren, zou dat helpen denk je ? Ja, op mijn vorig adres (hotmail) krijg ik ze ook. Nu ben ik bij yahoo.
Oud 13-07-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Deugenietje schreef:
Heb de raad gekregen om al die adressen te blokkeren, zou dat helpen denk je ? Ja, op mijn vorig adres (hotmail) krijg ik ze ook. Nu ben ik bij yahoo.
Tuurlijk helpt dat, maar wel gedeeltelijk denk ik. Het kan nml een worm virus zijn en dan zijn er veel meer mensen die jou (onwetend) zo'n virusmail kunnen sturen. Die mensen heb je dan niet geblokt en daar krijg je dan nog steeds de mails van. Een virus dat de laatse tijd veel gezien word is het yaha virus, ik weet niet of de mails die je krijgt dit virus bevatten, maar er staat op S&M een topic over het yaha virus. Kijk maar eens of de kenmerken die daar genoemd worden ook op jou van toepassing zijn.
Succes!
Oud 13-07-2002, 23:58
Deugenietje
Deugenietje is offline
Zal het van nader bij bekijken !
Oud 16-07-2002, 03:28
dystopia
dystopia is offline
Waarschijnlijk gaat het om dit virus: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=138932

Verder hoort dit toch echt op S&M. Mocht je er niet uit komen, schroom niet om er een topic op S&M over te openen succes!

Gesloten..

Regels voor berichten