Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2007, 11:55
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Ik maak een vinger van de hand van een dryad.




Nou heb ik heel roughly die shape te pakken eindelijk..


http://www.plaatjesupload.nl/foto2/-20353.html

daar te zien (link ivm groote)

Probleem is.... hij is nu natuurlijk erg hoekig...

Nou dacht ik altijd dat als je iets verder mooi wilt moddelen je NURBS aanklikt, die maakt alles smooth etc etc right ?

echter als ik op nurbs klik, maakt ie van dit ding, 1 grote blob.

Dat gaat dus niet werken :--)

Nou vroeg ik me dus af, hoe zorg ik ervoor dat het geen grote blob word, en of wat is een andere manier om hier nou verder mee te moddelen.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2007, 12:00
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
oohja, MS SMOOTH zelfde verhaal
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 21:41
Verwijderd
Meshsmooth of TurboSmooth modifier erop gooien. Maareh, als ik jou was zou ik eerst even dat grote langwerpige vlak 'cutten' in kleinere stukjes. Probleem is wel dat het aantal vertexen boven niet uitkomt met de vertexen onder, dus je zult dat even 'gelijk' moeten maken.

Bij modelen is het namelijk wel zo clean als je quad poly's maakt, dan wordt de smoothing ook beter.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 18:13
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Ja was er al achter gekomen dat zonder gelijke quads dit niet gaat werken
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [3dmax] Mental Ray SSS Fast skin shader probleempje
Verwijderd
0 17-08-2006 00:30
Software & Hardware [Mainboard] Welk Mainboard hebben jullie?
Rugbuksnuffer
42 10-05-2003 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.