Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2007, 16:59
thomm
thomm is offline
Beste scholieren,

ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben een jongen van 17 jaar, ik hou veel van uitgaan maar ben best verlegen...
Ongeveer een jaar geleden kwam ik tijdens het uitgaan een meisje tegen, we hadden alle2 genoeg op dus ik stapte op haar af (wat ik normaal noooit durf) en even later waren we aan het zoenen.
het bleek dat ze op dezelfde school dan mij zat en de weken hierna kwam ik haar af en toe tegen, maar ik durfde haar alleen aan te kijken en niets te zeggen.
Een tijdje later hoorde ik dat het meisje de laatste tijd nogal wat meerdere jongens had gezoend, dus mijn hoop was weer weg.
Tot een keer dat ik haar in een discotheek tegen kwam, we hadden weer alle2 genoeg gedronken we hebben die avond elkaar maar even gezien/gesproken en op de een of andere manier waren begonnen we weer te zoenen. Maar diezelfde avond vertelde haar vriendinen tegen mij dat ze totaal niet op een relatie zat te wachten etc.
Sinds die tijd heb ik me erbij neergelegd dat het niets werd. ik kwam ik haar af en toe op school tegen en heb haar stiekem nog wel naar haar gekeken maar zoveel mogelijk geprobeerd te "negeren".
Nu ongeveer een jaar geleden het is een maandje met haar ex-vriendje uit waar ze +/- 2 maanden verkering mee heeft gehad.
En ik begin heel soms al tegen haar te praten maar wel via msn (ook alleen als er iets is gebeurd op school ofso) Maar in als ik haar tegenkom durf ik nog niets te zeggen..
En ik vind haar stiekem nogsteeds ontzettend leuk!

maar ik wil eerst weten of zij mij leuk vind dus hoe, wanneer en waar moet ik dit zien uittezoeken???

en als ik denk dat het wederzijds is hoe moet ik het haar dan vertellen?

alvast bedankt!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2007, 17:29
Krabs
Krabs is offline
Als je toch al 2 keer met haar gezoend hebt lijkt het me toch niet echt een probleem meer om haar te vragen hoe het zit. Je kan het het beste ook gewoon aan haar vragen en niet aan haar vriendinnen want die zijn in sommige gevallen niet zo betrouwbaar . En als ze zegt dat ze het niet weet, of nog niet weet kan je met haar afspreken ofzo.
Oud 13-05-2007, 17:33
thomm
thomm is offline
Citaat:
Krabs schreef op 13-05-2007 @ 18:29 :
Als je toch al 2 keer met haar gezoend hebt lijkt het me toch niet echt een probleem meer om haar te vragen hoe het zit. Je kan het het beste ook gewoon aan haar vragen en niet aan haar vriendinnen want die zijn in sommige gevallen niet zo betrouwbaar . En als ze zegt dat ze het niet weet, of nog niet weet kan je met haar afspreken ofzo.
maar dat is alweer een jaar geleden en in een jaar kan veel gebeuren, en ze heeft tussendoor al een vriendje gehad
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 07:55
Anika
Vraag haar eens mee uit ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten