Ik ben heel close met mijn zus/broer, we bespreken alles samen
Met mijn broer van 33 heb ik een goed contact. Soms spreken we elkaar vaak, soms weer niet. Hij is superlief en een echte grote broer. Eigenlijk wel jammer dat hij wat verder weg woont, want ik zou hem wel vaker willen zien.
Met mijn zus van 27 gaat het met vlagen. Onze karakters kunnen enorm botsen, maar we zijn wel gek op elkaar. Het fijne is ook dat we in the end weten dat we altijd achter de ander zullen staan.
Met mijn zus van 25 heb ik het meeste contact denk ik. Behalve zus is zij ook mijn beste vriendin en ik kan werkelijk waar alles met haar bespreken. Qua karakter lijken wij ook het meeste op elkaar. Het enige nadeel is dat ze wat verder weg woont, want soms baal ik zo dat ze niet in de buurt is.
Mijn zusje van 21 is een echte lieverd, wil altijd voor iedereen zorgen. Ik heb met haar een leuk en fijn contact en ik ben best beschermend tegenover haar.
Mijn broertje is 18 jaar en begint eindelijk uit de pubertijd te raken. Hij is 5 jaar jonger, maar wel een kop groter dan ik. Een lieverd die zijn zussen allemaal graag wil beschermen en ook een hartig woordje met je zou spreken als hij er bijv achter komt dat een vriendje je niet zo netjes behandeld

Zijn pubertijd was k*t maar het gaat de goede kant op
Voor al mijn broers en zussen geldt dat we een goed contact hebben met elkaar. We weten altijd wat er bij de ander speelt, en staan binnen no-time bij elkaar op de stoep als iemand dat nodig heeft. Ik weet dan ook dat ik alles tegen ze zou kunnen zeggen. We organiseren regelmatig broers en zussen dagen die echt super gezellig zijn en ik zal er echt niet eentje uit mijn leven kunnen missen.