Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Hoe close ben jij met je broer/zus?
Nee, ik ben niet close met m'n broer/zus 22 13.10%
Ik ben niet echt close, maar af en toe wel een praatje. 56 33.33%
Ik ben best close, maar ik bespreek niet veel. 52 30.95%
Ik ben heel close met m'n broer/zus we bespreken alles met elkaar. 38 22.62%
Aantal stemmers: 168. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2007, 11:53
fromBALKAN :D
Hoe close ben jij met je broer of zus?
Kom je elkaar alleen in de gang tegen en ff een knikje en ieder z'n eigen leventje, of bespreken jullie van alles en nog wat bij elkaar in de kamer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2007, 12:01
Qimm
Qimm is offline
Ik heb 2 zussen. de oudste is pas 31 geworden en de ander is 29. Ik denk dat voornamelijk toch door de aardige afstand in leeftijd en de vroegere thuis situatie dat wij niet emorn close zijn. Ik zie ze niet veel vaker dan op verjaardagen en met kerst enzo. Ik ben toch altijd maar kleine Kim, het jongere zusje, hoe oud ik ook ben. Dus echt close zullen we niet worden. maar we hebben ook geen hekel aan elkaar ofzo.
Tja ik zou het wel heel leuk vinden als ik heel close was met mijn zussen, maar ja...
Oud 28-04-2007, 12:07
woezel
woezel is offline
ik ben heel close met mn zus, die 5 jaar ouder is, we hebben dezelfde vrienden (gedeeltelijk) gaan naar dezelfde feestjes, zien elkaar gemiddeld 4 keer per week, soms zelfs elke dag en we spreken elkaar ook bijna elke dag.
als we samen bij mn ouders zjin hebben we wel altijd kinderachtige ruzies maar hier in gent hebben we daar geen last van. haar vriend is ook een vriend van mij en dat komt soms nogal raar over bij de familie(als ik en haar vriend ons samen gaan bezatten in een hoekje terwijl mn zus sociaal doet bv)
en we bespreken ook alles eigenlijk en ik wens iedereen zo n zusband toe.
met mn broer heb ik niet echt een band, maar dat komtook door de situatie.
Oud 28-04-2007, 12:34
snoopy
snoopy is offline
Ik heb een broertje die in augustus 21 wordt (we schelen 3 jaar en 4 maanden). Het gaat bij ons met periodes. Soms vertellen we elkaar veel, maar we bellen elkaar bijvoorbeeld nooit. Ook niet nu ik niet meer thuis woon.
Oud 28-04-2007, 12:44
Soezen
Soezen is offline
Ik ben niet close. Zou ook echt niets tegen mijn broers vertellen wat persoonlijk is ofzo. Wel beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 12:55
Verwijderd
Ik spreek hem zelden en zie hem vier a zes keer per jaar.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 12:55
Verwijderd
zie ze nooit, spreek ze zelden.

niet jammer, het is gewoon zo.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 13:06
Verwijderd
Ik ben niet echt close, maar af en toe wel een praatje

Ik zie haar niet zo vaak, ongeveer 1 keer per maand en af en toe bellen. Wel hebben we best serieuze gesprekken gehad over verschillende zaken.

Mijn zusje is een beetje mijn tegenpool Ze was op de middelbare school berucht erom een 'pittige tante' te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 13:25
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 28-04-2007 @ 13:55 :
zie ze nooit, spreek ze zelden.

niet jammer, het is gewoon zo.
Wat oppervlakkig zeg
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 13:58
Sherco
Sherco is offline
Waarom staat de optie "ik heb geen broers of zussen" er niet tussen?
Oud 28-04-2007, 14:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
"Ik ben niet echt close, maar af en toe wel een praatje."

Maar het hangt een beetje tussen de tweede en derde optie in. Mijn zusje is zeventien, ik zie haar eigenlijk alleen in het weekeinde, doordeweeks spreek ik haar nooit. En op zaterdag werkt ze en op zondag maakt ze huiswerk, dus hm nee, echt hele gesprekken voeren we meestal niet.
Oud 28-04-2007, 14:08
Verwijderd
Ik heb vier oudere broers, en een jonger broertje.
Het beste ga ik om met de jongere, waarschijnlijk omdat hij de enige is die niet aan de andere kant van nederland woont.
Hij woont niet in hetzelfde huis als ik maar we zien/ spreken elkaar bijna elke dag..
De rest zie ik eigenlijk best weinig, maar daar bel ik wel al en toe mee
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 14:12
Bloem
Bloem is offline
Ik heb een jonger broertje en een jonger zusje. Allebei spreek ik ze met enige regelmaat, soms een periode vrij vaak en soms een periode wat minder, maar het contact is doorgaans wel goed
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 14:21
Verwijderd
Ik heb een tweelingbroertje en nu we beiden uit huis wonen zien we elkaar alleen nog op familiebezoekjes/-verjaardagen of spreken we elkaar eventjes op msn. Dus 'we maken af en toe een praatje'.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 14:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb een broer en een zus, allebei ouder dan ik
Ik ben niet echt close, maar af en toe wel een praatje.
Ik woon nu ook al een paar jaar niet meer thuis, dus zie ze niet zo heel vaak, en echt verder dan een gesprek aan de eettafel wat we op dit moment doen, gaat het niet
Oud 28-04-2007, 15:06
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-04-2007 @ 15:12 :
Ik heb een oudere broer. Ik spreek hem met enige regelmaat, soms een periode vrij vaak en soms een periode wat minder, maar het contact is doorgaans wel goed
Oud 28-04-2007, 15:32
Roosje
Roosje is offline
Hoi ik heb twee broertjes en twee zusjes en een grote zus dus ik moet een heleboel opties aanklikken.

Iig, mijn zus en ik zijn met vlagen heel close, met vlagen ook heel erg niet. Mijn oudste broertje komt nu net in de puberteit dus hij vindt mij stom en mijn jongste broertje is closer met mijn vriendje dan met mij en mijn zusjes vinden me helemaal geweldig, maar die zijn ook zeven en acht.
Oud 28-04-2007, 16:12
Verwijderd
Ik ben niet echt close, maar af en toe wel een praatje.

Mijn zusje is meervoudig gehandicapt en m'n broer schizofreen dus het is best lastig om echt close met ze te zijn. Met mijn zusje kan ik wel goed opschieten, ze belt me 1 x per week op een vaste dag en ik zie haar af en toe. Mijn broer is momenteel geen contact mee te krijgen en die heb ik al meer dan een jaar nauwelijks gesproken.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 16:13
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Ik heb een zusje van 16 en we zijn close. Ze heeft niet veel vriendinnen en ze is gezellig en grappig dus we doen veel samen en bespreken ook erg veel.
Oud 28-04-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
fromBALKAN schreef op 28-04-2007 @ 14:25 :
Wat oppervlakkig zeg
tja, soms lopen de zaken niet helemaal zoals je zou willen, maar helaas heb ik daarvoor geen verantwoordelijkheid, en nu wil ik ze niet meer nemen. En eerlijk gezegd ook geen zin om het hele verhaal hier te gaan vertellen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 16:33
belli
belli is offline
ik ben heel close met me broer. zeker nu hij uit huis is. weg gaan regelmatig samen uit eten. we kunnen het goed met elkaars vriend/vriendin vinden. en eigelijk hebben we het altijd wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 16:43
Verwijderd
Mijn broer is 25 en woont een behoorlijk eindje weg, dus ik spreek hem niet zo vaak. Heb daar ook niet echt specifiek een behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 17:04
Drez
Drez is offline
Mijn broertje is 20 en woont in dezelfde stad. Ik zie hem echter nog steeds vaker als we allebei naar mijn ouders gaan, daarbuiten maar 1 a 2x per maand denk ik. Dan is het wel heel gezellig enzo, maar we hebben echt andere vrienden en interesses, dus ik vind het wel prima zo.
Oud 28-04-2007, 17:09
@Moon
@Moon is offline
Ik ben niet zo erg close met mn broertje, maar dat komt ook omdat wij 10 jaar in leeftijd verschillen. Dus dan is het toch wel anders.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 17:35
Verwijderd
ik heb niemand
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2007, 17:56
Citaat:
Bartezz schreef op 28-04-2007 @ 18:35 :
ik heb niemand
=(

Wat sneu nou
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 19:33
Vice
Vice is offline
Ik zie m'n broer (die 5 jaar jonger is) alleen als ik thuis ben en dan kunnen we best lol met elkaar hebben. Ook hebben we nooit echt ruzie gehad, maar om het nou close te noemen vind ik te ver gaan.
Oud 28-04-2007, 20:01
Verwijderd
Ik ben heel close met mijn zus/broer, we bespreken alles samen

Met mijn broer van 33 heb ik een goed contact. Soms spreken we elkaar vaak, soms weer niet. Hij is superlief en een echte grote broer. Eigenlijk wel jammer dat hij wat verder weg woont, want ik zou hem wel vaker willen zien.
Met mijn zus van 27 gaat het met vlagen. Onze karakters kunnen enorm botsen, maar we zijn wel gek op elkaar. Het fijne is ook dat we in the end weten dat we altijd achter de ander zullen staan.
Met mijn zus van 25 heb ik het meeste contact denk ik. Behalve zus is zij ook mijn beste vriendin en ik kan werkelijk waar alles met haar bespreken. Qua karakter lijken wij ook het meeste op elkaar. Het enige nadeel is dat ze wat verder weg woont, want soms baal ik zo dat ze niet in de buurt is.
Mijn zusje van 21 is een echte lieverd, wil altijd voor iedereen zorgen. Ik heb met haar een leuk en fijn contact en ik ben best beschermend tegenover haar.
Mijn broertje is 18 jaar en begint eindelijk uit de pubertijd te raken. Hij is 5 jaar jonger, maar wel een kop groter dan ik. Een lieverd die zijn zussen allemaal graag wil beschermen en ook een hartig woordje met je zou spreken als hij er bijv achter komt dat een vriendje je niet zo netjes behandeld Zijn pubertijd was k*t maar het gaat de goede kant op

Voor al mijn broers en zussen geldt dat we een goed contact hebben met elkaar. We weten altijd wat er bij de ander speelt, en staan binnen no-time bij elkaar op de stoep als iemand dat nodig heeft. Ik weet dan ook dat ik alles tegen ze zou kunnen zeggen. We organiseren regelmatig broers en zussen dagen die echt super gezellig zijn en ik zal er echt niet eentje uit mijn leven kunnen missen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 20:38
toothfairy
toothfairy is offline
Ik heb een broer van (bijna 21) en een zus van 22(23 dit jaar).

Met mijn broer heb ik eigenlijk nooit echt een speciale band gehad of zo. Hij woont sinds een maand ook alleen dus zie hem ook minder maar als ik hem zie, is het wel leuker dan voordien.

Met mijn zus had ik echt een heel goede band. We deden echt vaak dingen samen en hadden 'zussieavonden' en zo of ik bleef slapen op haar kamer of zo (de mijne is er recht tegenover ). Ze is de laatste 2 jaar wel nogal veranderd door een jaar in het buitenland te gaan studeren en door 'inzichten' van op haar stage. We hebben nu eigenlijk een ander contact met elkaar. Vroeger veel meer plezier maken en echt vanalles bespreken en zo, nu doen we veel minder vaak dingen samen en kunnen we nog wel vanalles bespreken, maar dat doen we gewoon niet zo vaak.

Ik denk eigenlijk dat 't een combinatie is van haar ervaringen van stage en in het buitenland studeren en mijn leven dat drukker is geworden.
Oud 28-04-2007, 21:00
Verwijderd
Mijn zus (vier jaar ouder) lijkt denk ik best veel op mij, waardoor we heel erg veel lol kunnen hebben en ook redelijk kunnen praten, maar ook heel erg kunnen botsen. Ik vertel haar niet m'n grootste geheimen, maar ze weet wel vrij veel van me.
Mijn broer (drie jaar ouder) en ik kunnen het de laatste tijd steeds beter vinden. Heel soms op dezelfde feestjes, of uitgaan op dezelfde plek en regelmatig lucht hij zijn hart bij mij.
Mijn zusje (drie jaar jonger) kan soms echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen maar we hebben het de laatste tijd toch wel steeds vaker heel leuk samen. Zij vertelt mij meer dan ik haar denk ik, want ik neem haar niet serieus genoeg waarschijnlijk voor m'n echte problemen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 21:04
Ieke
Ieke is offline
Mijn broertje is maar anderhalf jaar jonger en ik kan het erg goed met hem vinden. Omdat we beiden op kamers zitten en daar zit wel een paar uur reizen tussen spreken we elkaar soms minder dan ik zou willen. Maar allebei gaan we heel regelmatig nog een weekend naar mijn ouders en dan is het altijd erg gezellig
Oud 28-04-2007, 21:33
igfy
igfy is offline
Ik heb twee broertjes, de ene is twee en half jaar jonger dan ik en de ander is zes jaar jonger. Ik ben niet heel erg close met ze, maar ik kan het verder wel goed met ze vinden. Ik zie ze doorgaans alleen als ik bij mijn ouders ben. We hebben het nooit heel erg over persoonlijke dingen, maar dat was bij ons thuis sowieso niet echt het geval...
Oud 28-04-2007, 21:48
Verwijderd
Niet echt close, af en toe een praatje.

Mijn zusje is 6 jaar jonger dan ik ben, en dat leeftijdsverschil is voor mij echt killing. Met alles loopt ze een "generatie" achter. En nu hebben wij beide niet echt makkelijke karakters, dus dat botst ook heel erg.
Hoewel ik vroeg wel heel erg blij met haar was, ik deed altijd leuke dingen met haar enzo, maar op een gegeven moment vond ik het ook vervelend dat ze zo weinig kon, gewoon simpelweg omdat ze daar nog te jong voor was.
Ze is nu in de puberteit, niet gemakkelijk, lichtelijk depressief e.d. maar ons contact is beter. Ook omdat we beide dezelfde moeilijke periode thuis hebben gehad, ouders zijn pas geleden gescheiden.

Ik denk dat we misschien op den duur nog wel close worden. Hoewel ik het nooit weet.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 21:51
zeep007
zeep007 is offline
euh, ik heb niets gestemd omdat het beide is.
Ik heb een oudere zus, waarmee ik best close ben. Ik heb een jongere zus waarbij dit niet het geval is. Dit door omstandigheden. Maar dat betekent niet dat ik niet van haar hou of voor haar klaar sta of zoiets. Dat is er altijd.

Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
fromBALKAN schreef op 28-04-2007 @ 18:56 :
=(

Wat sneu nou
jah, ik mis het wel,denk ik, iig deels, na miss ook niet
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 22:37
Citaat:
Nala schreef op 28-04-2007 @ 21:01 :
Ik ben heel close met mijn zus/broer, we bespreken alles samen

Met mijn broer van 33 heb ik een goed contact. Soms spreken we elkaar vaak, soms weer niet. Hij is superlief en een echte grote broer. Eigenlijk wel jammer dat hij wat verder weg woont, want ik zou hem wel vaker willen zien.
Met mijn zus van 27 gaat het met vlagen. Onze karakters kunnen enorm botsen, maar we zijn wel gek op elkaar. Het fijne is ook dat we in the end weten dat we altijd achter de ander zullen staan.
Met mijn zus van 25 heb ik het meeste contact denk ik. Behalve zus is zij ook mijn beste vriendin en ik kan werkelijk waar alles met haar bespreken. Qua karakter lijken wij ook het meeste op elkaar. Het enige nadeel is dat ze wat verder weg woont, want soms baal ik zo dat ze niet in de buurt is.
Mijn zusje van 21 is een echte lieverd, wil altijd voor iedereen zorgen. Ik heb met haar een leuk en fijn contact en ik ben best beschermend tegenover haar.
Mijn broertje is 18 jaar en begint eindelijk uit de pubertijd te raken. Hij is 5 jaar jonger, maar wel een kop groter dan ik. Een lieverd die zijn zussen allemaal graag wil beschermen en ook een hartig woordje met je zou spreken als hij er bijv achter komt dat een vriendje je niet zo netjes behandeld Zijn pubertijd was k*t maar het gaat de goede kant op

Voor al mijn broers en zussen geldt dat we een goed contact hebben met elkaar. We weten altijd wat er bij de ander speelt, en staan binnen no-time bij elkaar op de stoep als iemand dat nodig heeft. Ik weet dan ook dat ik alles tegen ze zou kunnen zeggen. We organiseren regelmatig broers en zussen dagen die echt super gezellig zijn en ik zal er echt niet eentje uit mijn leven kunnen missen.
Zo een band heb ik ook met mijn zes jaar oudere zus
Bij ons wordt het al sinds jongs af aan ingestampt, 'Vrienden en partners die zijn met je close, maar met je familie ben je één' Is een rare uitspraak.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 22:38
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik heb 2 oudere (7,6,5 jaar) broers en 1 zus. van mijn oudste broer en zus weet ik het bestaan af, maar ik praat nooit met ze. ik mag ze niet zo eigenlijk . met mijn tweede broer heb ik meer. wij lijken best wel wat op elkaar, bemerk ik. en we zitten op dit moment in dezelfde problemen, waar we de laatste tijd over spreken samen. ik heb niet gestemd.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 00:19
wup
wup is offline
Heb de poll niet ingevuld, want heb meerdere broers en zussen, waar ik dan ook verschillende banden mee heb.

Het meest close ben ik met mijn jongste zus van 30. Met haar ga ik ook wel eens uit, en vertel haar veel en zij mij ook wel.
Het minst close ben ik met mijn oudste zus van 35, mede doordat zij het huis uit ging ( en best 'ver weg' ging wonen) toen ik 4 was, en dus niet eens een echte herinnering heb van haar om me heen. Maar ze is wel lief en heeft enorm lieve kinderen en man (L)
Mijn broers zijn gewoon een beetje raar. Mijn oudste broer van 33 vertelt vooral mij veel, maar dan vooral als hij gedronken heeft . En mijn jongste broer van 23, zegt maar nauwelijks 'hoi' als je hem ziet.. en daar is ook weinig persoonlijks uit te krijgen. Maar over nieuws enzo kunnen we wel babbelen soms.

Dat wast wel!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 28-04-2007 @ 18:35 :
ik heb niemand
tsja enigkind, ben ik ook. Heb er zelf nooit écht heel erg een probleem mee gehad. Hoewel ik wel graag zou willen weten hoe het zou zijn een broer of zus relatie.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 03:22
thunder110
thunder110 is offline
Ik heb een goede band met mijn zus, ze is ouder (23) en erg verantwoordelijk, ontzettend bewust en intelligent. Ik zie haar eenmaal in de twee weken ofzo, en we voeren goede gesprekken met elkaar. Ik vind het alleen erg jammer dat ik niet echt met haar over liefde & relaties kan praten, het is gewoon nogal ongemakkelijk.
Oud 29-04-2007, 10:59
__
__ is offline
ik heb ook niet gestemd want ik vind dat ik wel close ben met mn broer, maar het komt wel neer op "af en toe een praatje". hij zit op kamers in maastricht en komt zelden in het weekend naar onze ouders, dus ik zie m bijna nooit. maar als ie er is, verheug ik me er wel heel erg op dat ie er dan weer eventjes is. dan gaan we snachts voor de tv hangen als onze ouders al op bed liggen en stomme grapjes maken en stomme verhaaltjes vertellen enzo. of als ik een keer in maastricht ben bij een vriendin ofzo, vind ik het superleuk om eventjes langs te gaan. we vertellen elkaar niet echt veel ofzo maar dat vind ik niet echt erg, als we met zn tweeën snachts voor de tv hangen voelt het altijd wel goed en relaxed aan
oja en de twee voorgaande zomers ben ik alleen met mn broer op vakantie geweest, dus dat zegt ook wel iets denk ik. 2x 10 dagen alleen met elkaar.. heb me kapot aan m geërgerd maar over het algemeen was het erg relaxed en voor herhaling vatbaar.

ik dacht trouwens eerst dat dit een topic was over een band, als in een muziekgroep, met je broer / zus :')
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 13:37
Sennah
Sennah is offline
Ik heb een erg hechte band met mijn broers. De 1 is anderhalf jaar ouder dan ik en daar heb ik ook het meest mee. We hebben dezelfde hobby en daarmee dezelfde vrienden. We zijn eigenlijk constant bij elkaar, in de weekenden, door de week, feestjes. Maar we zijn dan ook meer vrienden dan broer en zus.

Met mijn andere broer heb ik wat minder. Die woont samen met zijn vriendin en heeft zijn eigen leven. Maar als er in de weekenden iets speciaals gaat gebeuren, willen we hem wel eens opbellen of hij ook zin heeft om te komen.
Zijn vriendengroep is ook anders, maar daar kunnen wij prima mee overweg, daarvor hoeft mijn broer er niet bij te zijn.
Ik bespreek niet alles met hem , maar we zijn heel open en eerlijk, als ons iets aanstaat, maar ook waneer dat niet het geval is horen we dat van elkaar.

Ik ben blij dat ik het zo goed met mijn broers kan vinden. Ze kunnen een grote steun zijn of gewoon erg gezellig.
Oud 29-04-2007, 13:52
Verwijderd
Achja, het gaat wel. Met mijn zusje van 14 kan ik goed opschieten, maar het is niet zo dat ze al haar problemen aan mij vertelt ofzo. We gaan wel samen koekjes bakken als we ons vervelen enzo.

Mijn broertje is 18 en wij kunnen best bij elkaar in de buurt zijn, maar niet al te lang, want dan gaat het botsen. Ligt verder niet aan hem of aan mij ofzo, gewoon aan de combi. Maar ze zijn altijd wel blij als ik in het weekend thuis ben, maar ik mis ze niet zo als ik niet thuis ben. Ik zie ze twee keer in de maand gemiddeld denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 15:35
***ailá***
***ailá*** is offline
Ik heb 1 broertje, 1.5 jaar jonger dan ik. Wij zijn ook niet erg close, cker niet omdat hij nog bij mn ouders woont en ik uit huis ben. Maar we kunnen wel gezellig kletsen, wisselen muziek uit enzo en hijs wel es bij mij komen slapen in de flat
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 15:46
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben close met iedereen. Helemaal nu we allemaal wat ouder zijn geworden.
Mijn zus is 29 en woont in Duitsland. Maar ze komt geregeld langs, en dan gaan we regelmatig even de stad in.
Mijn broer van 27 woont nu ook niet meer thuis. We kunnen wel goed met elkaar maar zijn niet enorm close. Doen niet veel dingen samen ofzo.
Mijn zus van 24 woont hier in de stad en meerdere keren per week langs. En wil vaak even de stad in even boodschappen halen of shoppen.
Mijn zusje van 17 woont nog thuis. Met haar sport ik 1 a 2 keer per week. Ook tijdens het uitgaan zie ik haar regelmatig. En heb ik veel lol met haar.

Ik ben superblij met mijn broer en zussen en aanhang. Ik heb het er erg mee getroffen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 29-04-2007 @ 16:35 :
Ik heb 1 broertje, 1.5 jaar jonger dan ik. Wij zijn ook niet erg close, cker niet omdat hij nog bij mn ouders woont en ik uit huis ben. Maar we kunnen wel gezellig kletsen, wisselen muziek uit enzo en hijs wel es bij mij komen slapen in de flat
Ohja, mijn broertje en zusje komen ook wel eens logeren bij mij, dus dat doen we ook wel.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 16:14
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
met mn zusje ben ik best wel close, we schelen ook maar een jaar. Met mn broer ben ik helemaal niet close, hij is 5 jaar ouder en heeft hele andere interesses.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 17:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gekozen voor de laatste optie. Ik heb een broertje van 18 en we zijn behoorlijk close en ik bespreek veel met hem maar niet alles. Dit is vooral sinds ik uit huis ben en hij nog thuis woont. Binnenkort gaat hij een half jaar op stage naar Italie en dat vind ik niet leuk
Oud 29-04-2007, 17:58
Verwijderd
Ik heb een zus van 27, we zijn vrij close, maar ik zou niet zeggen dat we álles met elkaar bespreken.

We zijn niet altijd zo close geweest, vroeger hadden we best veel ruzie. Maar dat is compleet veranderd sinds zij klaar was met puberen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 19:50
infrasoft
infrasoft is offline
op het moment is mijn broer een grote misselijke zeur die ik graag zou willen afknallen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten