![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Stelling: "Er zijn geen pluspunten aan roken, je betaalt in feite om eerder dood te gaan."
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Moest ik een goed argument geven dan??? ![]() ![]() Vind het gewoon onzin dat rokers meer moeten betalen omdat het onmensenselijk is om er vanuit te gaan dat een mens dat rookt een ziekte krijgt. Er zijn ook rokers die nooit ziek worden. Als rokers meer moesten betalen lijkt het net alsof ze een toegangs-ticket voor bijvoorbeeld kanker kopen. En je argument dat "jullie" niet van zwarte pistes afgaan is ook onzin, want dat is niet waar. Ook sommige rokers gaan van een zwarte piste. En niet iedere roker is voor zijn 65e dood, je hoeft niet eerder te sterven(ook ik kan flauw doen hoor). |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
O ja, en van wietrokende mensen aan (wiet)rokers, en van drinkende mensen aan drinkers.... etc....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik zei dat het onzin is dus mijn standpunt in deze lijkt me wel duidelijk.... Ben er tegen dat rokers meer moeten betalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mensen die ongezond eten ook, want die hebben meer kans op hartziektes of andere tekort-ziektes. En waarom niet ook gelijk de mensen die veel smsen, kans op rsi. En mensen die veel autorijden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin wil roken Jeffreylange | 12 | 29-05-2013 19:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
stoppen met roken:) tikmaarwat | 45 | 18-10-2005 20:39 | |
Psychologie |
Moeder die stopt met roken Lucky Duck | 23 | 24-05-2004 16:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Meer mensen moeten stoppen met roken!' Anne Karlijn | 15 | 16-01-2004 18:27 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Roken tijdens zwangerschap?!? Cat | 10 | 18-08-2002 16:17 |