Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar kan een fb dan zo'n topic niet extra in de gaten houden? en meschien zijn er een aantal mensen die geen fb zijn maar toch ook in zo'n topic posten om het een beejte positief te houden
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist in het Voedings- en Gezondheidstopic loopt er een mengel van mensen met een eetstoornis en mensen zonder eetstoornis rond en dat topic loopt al tijden op die manier, wat ik zelf een 'plus'punt vind. De opmerkingen/tips in dat topic gaan ook lang niet altijd alleen in op het aantal calorieen (al is het wel vaak, dat ben ik met Roos eens, maar dan ben ik er meer voor om dáár dan verandering in proberen aan te brengen). Het lijkt me iig vrij onmogelijk om mensen met een eetstoornis te weren van het forum (bovendien weet ik ook niet of je dat moet willen). Maar goed, er is idd een topic over op Admin, dus er wordt door meer mensen over nagedacht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enerzijds zit je met de verantwoording die een ieder zelf heeft. Anderzijds moet er gewaakt worden voor beïnvloedbare meiden/ jongens. Ik denk dat er stil moet worden gestaan bij wat het doel van een dergelijk topic moet zijn. De laatste tijd gaat het voor mijn gevoel (bijna) nergens meer over. Waar die verandering t.o.v. een paar jaar geleden vandaan komt, is me een raadsel..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() zo bedoelde ik het niet het staat er nu wel erg stom ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het voordeel van L&G en E&D vind ik dan juist dat daar ook nog andere mensen rondlopen, die dingen een stuk objectiever kunnen bekijken en ook voor een andere 'input' kunnen zorgen, waardoor het nog een beetje in evenwicht blijft. Dat vind ik één van de grote 'min'punten aan Psychologie. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Mbt eigen onzekerheid valt het voor sommige mensen hier volgens mij wel mee en heeft dat er dus niets mee te maken. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|