Advertentie | |
|
![]() |
|
superweapons uit is
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
YR al lang niet meer gespeeld... doe nog wel af en toe RA2... leukste aan YR vond ik altijd die mappen waarbij je achter elkaar landingen units van de computer tegen je krijgt, was altijd leuk knallen
![]() Qua taktieken op RA2 erger ik me altijd aan mensen die alleen maar met die vliegtuigjes en rocketeers aanvallen en dan dus minimaal 20 vliegtuigjes tegelijk, en daarnaast een gigantische verdediging aan tanks hebben waar ze niks mee doen. Enigste manier om van gigantische hoeveelheden luchtdingen te winnen is om een goede soviet flack verdediging op te zetten, maarja dan ben je weer zeer gemakkelijk via de grond aan te vallen. Prism tanks zijn zoveel beter als de rest, zolang het maar in voldoende aantallen is, of natuurlijk met mirage tanks, die moet je als soviet namelijk 1 voor 1 targeten als je het goed doet. Marine is, in grote hoeveelheid, soviet beste, 6 dreadnoughts, een paar flackbootjes en een complete cirkel subs (van 7 rijen dik ofzo) er omheen... als je wordt aangevallen je dreadnoughts voor de subs op het water laten schieten, de helft van de vijand is dan dood voordat ze wat doen ![]()
||
Citaat:
Ook wel eens gezien dat iemand alleen aan de rand van zijn basis in de richting van mijn basis al zijn flak neerzette. Echt weird, alsof je die harriers niet gewoon een rondje kunt laten vliegen en de beste aanvalsroute kunt laten uitzoeken. Wat ik nep vond was die Duitse tank destroyer. Best een zwak ding eigenlijk. Als het een unieke eenheid is, met zo'n naam, verwacht ik een blikopener on steroids die je gerust in z'n uppie tegenover drie tanks kunt zetten.
|
Apocalypse? Die traagheid maken ze ruimschoots goed met hun stevigheid, luchtafweer en de enorme vernietigingskracht, zeker op eliteniveau. Je hebt er 5 à 6 nodig om het kamp van een medium CPU-enemy met de grond gelijk te maken.
Die tankdestroyer eist inderdaad wel erg veel (te veel?) tactiek. Moet je altijd vanachter eigen tanks laten opkomen.
|
Ik kan me voorstellen dat veel mensen Yuri's legers te sterk vinden, weet alleen niet hoe dat online is...
Met de Amerikanen kon je je er iig wel redelijk tegen wapenen met seals tegen de clones en het bij de hand houden van luchtmacht tegen de masterminds. Vereist echter wel een heel andere tactiek opeens.
|
![]() |
|
|