Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2007, 18:15
Maboq
Maboq is offline
zo ja, wat zijn volgens jou de positieve, en negatieve punten van dit gedeelte van Griekenland?
Advertentie
Oud 26-04-2007, 14:34
Guissie
Guissie is offline
Ik neem aan dat je Malia op Kreta bedoeld?

in dat geval: supertoeristisch, niet 'echt grieks' meer, veel uitgaansgelegenheden etc.

Het is maar wat je leuk vind
Oud 26-04-2007, 19:22
gurl19
gurl19 is offline
Ligt naast het drukke chersonnissos. Heeft een super mooi strand! Zijn over het algemeen veel engselen. Ik ben er maar een dagje geweest, maar ik vond het wel erg mooi daar.
Oud 27-04-2007, 14:47
Roxy
Roxy is offline
europa
Oud 27-04-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 26-04-2007 @ 20:22 :
Ligt naast het drukke chersonnissos. Heeft een super mooi strand! Zijn over het algemeen veel engselen. Ik ben er maar een dagje geweest, maar ik vond het wel erg mooi daar.
dit dus. Het is minder druk, maar nog steeds erg toeristisch. Persoonlijk vond ik Chersonissos leuker, er is meer 'te doen', maar dat kan ook komen omdat ik er maar 1 dagje ben geweest. Wel een erg mooi strand ja.
Oud 09-05-2007, 23:07
Verwijderd
haha mijn god. ik zat vorig jaar in chersonissos en dagje naar malia geweest. en ik weet wel dat als ik me hele vakantie in malia zat dat ik na 2 dagen weer naar huis was gegaan. S'avonds al die engelsen! die vrouwen waarvan de tieten allemaal uit hun shirt vallen rokjes korter dan kortst. mijn god he wat keek ik me ogen uit. was blij dat ik weer terug mocht naar chersonissos
Oud 26-05-2007, 13:52
marlene89
marlene89 is offline
Wel ervaring met chersonnissos is erg mooi daar en lekker eten
Advertentie

Regels voor berichten