Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
zodra k merk dat ik echt op een ander verliefd word, weet k dat er iets niet goed zit... meestal ga k niet op die tweede verliefdheid in, maar als deze niet weg gaat, begin ik automatisch minder voor mijn vriend te voelen dus dan gaat het sowieso uit. ook al blijkt dat die jongen toch niks voor mij is.
t komt er dus op neer dat als k echt verliefd op een ander word, dat het dan niet goed zit tussen mij en mijn vriend. tenminste, k heb het nog nooit anders meegemaakt. |
![]() |
|
![]() |
het ligt eraan hoe leuk je je huidige vriend vindt denk ik...
Ik heb het ook een keer gehad... ik heb het toen uitgemaakt met mn vriend... maar dat kwam eigenlijk omdat ik niet superveel van hem hield... achteraf ben ik eigenlijk ook 'niet echt' verliefd op hem geweest... vond hem dus eigenlijk niet echt leuk... Maar als je je vriend wel superleuk vindt en superveel van hem houdt.. dan denk je er denk ik nieteens over na om een ander te nemen... |
![]() |
|
![]() |
Hmm, dat antwoord had ik eigenlijk ook wel verwacht: dat als je verliefd word op iemand anders, dat dan je huidige relatie niet goed zit.
Maar de vraag kan ook zijn.. ga je met iemand om die je echt super mooi en super lekker vind terwijl je eigenlijk een vriend (of vriendin) hebt?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vraag me ook af of het slecht is.. ik ken een jongen die vertelde dat hij een vriendin had en ook verliefd was op iemand anders tegelijkertijd.. en de energie die hij kreeg van die (korte) verliefdheid gebruikte hij in zijn relatie.. wat vinden jullie daarvan?
||
Citaat:
Oftewel, is dat psychisch niet een beetje vreemdgaan? Zou dat geen schuldgevoel moeten creeeren op een of andere manier? |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, als je verliefd wordt op die persoon, kan het ook zijn dat je iets mist in je relatie met je vriend. Dat hij misschien toch niet de ware is voor je, en die persoon van vroeger juist wel. Niet geschoten is altijd mis geschoten..... dus ik zou het risico wel nemen. Groetjes, Ripper
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben? immortelle | 24 | 01-03-2011 05:16 | |
Liefde & Relatie |
voorkomen verliefdheid Klarijndemaan | 23 | 03-03-2008 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Oh oh....ik begin verliefd te worden op een vriend waarvan ik geen hoogte kan krijgen sherine | 2 | 02-07-2003 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Bang om verliefd te worden Droyd | 10 | 07-03-2003 08:25 | |
Liefde & Relatie |
Ik durf niet verliefd te worden Commondude | 18 | 06-03-2003 10:18 | |
Liefde & Relatie |
Seks met vriend (anders dan andere topic) Shygirl | 24 | 26-02-2003 11:13 |