Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben blij dat ik naar dezelfde school als mijn broer ben gegaan, ik kan me geen leukere klas voorstellen, eigenlijk. Dat wil ik ook wel weten, hoe ik terecht zou zijn gekomen als ik niet naar deze school was gegaan. Oh, de vragen! ![]()
||
Citaat:
![]() Dus je 'soort' naam hangt af van je ouders en je opvoeding, en niet andersom.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij had het over 12 Noorse matrozen, waarvan er eentje Elmer heet.. etc ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je ouders hebben invloed op je naam en op je leven!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nouja soms andere mensen/ervaringen ook wel mijn moeder heet officieel Annemarie, maar dat werd al gauw door allerlei mensen afgekort tot Mie, wat ze vreselijk ouwelijk vond klinken, dus heeft ze daar zelf maar weer Mieke van gemaakt, en nu heet ze nog steeds Mieke. Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 15:04. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn leven zou gigantisch anders zijn geweest. Ik zou dan intelligent, mooi, vriendelijk, sociaal en geliefd zijn geweest, in combinatie met een stuk meer vrienden en minder tijd doorbrengend op het internet. Ik denk dat het mijn uiterlijk ook ten goede was gekomen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (hihi, zit ik net te editen, ga je me quoten ![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 16:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Liefde & Relatie |
Is dit alles?! ikke niet | 18 | 11-06-2005 21:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |