Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2007, 20:38
Verwijderd
Vorige topic was vol. Laat hier merken dat je FM speelt en geef aan dat jouw favoriete team in het echt kampioen zou worden als ze maar een D RL en een DM C hadden gehaald!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2007, 20:55
one.
one. is offline
Ik ga maar weer eens FM spelen.
Oud 10-05-2007, 20:55
one.
one. is offline
Welke club zal ik nemen?
Oud 10-05-2007, 21:28
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Emmen. Altijd Emmen.
Oud 10-05-2007, 21:41
one.
one. is offline
Ik had al gekozen voor Sevilla.
Oud 10-05-2007, 23:28
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Wat een stomme actie van De Guzman zeg. Met 11 tegen 11 had ik Feyenoord niet zien verliezen.
Oud 11-05-2007, 00:03
Verwijderd
Mijn punt is, waarom laat je iedere wedstrijd dezelfde spelers spelen?
Het heeft geen nut om zondag met een uiterste krachtsinspanning van Heerenveen te winnen als je team daarna kapot is.

Stel dat jij gelijk hebt met je opvattingen over het opofferen van Sneijder voor Perez dan kun je er ook nog altijd voor kiezen om Perez in een vrije rol op links te laten spelen ipv Babel en Sneijder rust te gunnen voor een wat meer controlerend ingestelde middenvelder als Maduro.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 06:32
Verwijderd
Citaat:
Acromega schreef op 11-05-2007 @ 01:03 :
Mijn punt is, waarom laat je iedere wedstrijd dezelfde spelers spelen?
Het heeft geen nut om zondag met een uiterste krachtsinspanning van Heerenveen te winnen als je team daarna kapot is.

Stel dat jij gelijk hebt met je opvattingen over het opofferen van Sneijder voor Perez dan kun je er ook nog altijd voor kiezen om Perez in een vrije rol op links te laten spelen ipv Babel en Sneijder rust te gunnen voor een wat meer controlerend ingestelde middenvelder als Maduro.
Het heeft nog minder nut om de wedstrijd te verliezen omdat je niet je sterkste elftal opstelde? Dit gaat wel om de play-offs voor een CL-plaats, dit zijn de wedstrijden waar het een acceptabel risico is wat te forceren bij spelers. Bovendien zal AZ danwel Twente (die in mindere mate wegens geen bekerfinale natuurlijk) met hetzelfde probleem zitten, ook daar verwacht ik een slijtageslag in het tweede duel.

Maar in dat geval (Maduro op middenveld) had Ajax met drie verdedigend ingestelde middenvelders gespeeld, was de aansluiting met de spitsen nihil geweest. Ajax heeft gewoon een type-Sneijder nodig, en ik zie eigenlijk maar heel weinig spelers die die rol goed kunnen invullen. In principe vind ik Delorge dan ook een goede aankoop van Ajax, die rent van 16 tot 16. Alleen vraag ik me af of hij niet gewoon kwaliteit tekort komt voor Ajax, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 11-05-2007 @ 07:32 :
Het heeft nog minder nut om de wedstrijd te verliezen omdat je niet je sterkste elftal opstelde? Dit gaat wel om de play-offs voor een CL-plaats, dit zijn de wedstrijden waar het een acceptabel risico is wat te forceren bij spelers. Bovendien zal AZ danwel Twente (die in mindere mate wegens geen bekerfinale natuurlijk) met hetzelfde probleem zitten, ook daar verwacht ik een slijtageslag in het tweede duel.
Nu speelde Ajax met ongeveer dezelfde 11 als tegen AZ en de meesten maakten een erg matte indruk en het resultaat (1-0 verlies) en dus geen uitdoelpunt is vrij slecht.

Citaat:
Ertur schreef op 11-05-2007 @ 07:32 :

Maar in dat geval (Maduro op middenveld) had Ajax met drie verdedigend ingestelde middenvelders gespeeld, was de aansluiting met de spitsen nihil geweest. Ajax heeft gewoon een type-Sneijder nodig, en ik zie eigenlijk maar heel weinig spelers die die rol goed kunnen invullen. In principe vind ik Delorge dan ook een goede aankoop van Ajax, die rent van 16 tot 16. Alleen vraag ik me af of hij niet gewoon kwaliteit tekort komt voor Ajax, maar goed.
De verdediging van Ajax is gewoon het zwakke punt, die moet je dus zoveel mogelijk ontzien. Dat door een dergelijke tactiek de spitsen hulp en dus weinig kansen krijgen is lggisch maar niet erg als je een spits hebt rondlopen die aan een kans genoeg kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Acromega schreef op 11-05-2007 @ 11:53 :
maar niet erg als je een spits hebt rondlopen die aan een kans genoeg kan hebben.
Alves speelt voor Heerenveen hoor
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 11-05-2007 @ 19:20 :
Alves speelt voor Heerenveen hoor
Hehe, maar wat ik bedoel is dat bijv. AZ Arveladze de eerste play-off wedstrijd op de bank laten beginnen en hem door een gelijkwaardige speler (Koevermans) kunnen vervangen. Maar ik denk dat mn punt nu wel duidelijk is!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 12:07
Spelvout
Spelvout is offline
Delorge lijkt mij een beetje een gevalletje plukken van de concurrentie, hij was Transfervrij dus Ajax zal er zich financieel geen buil aan vallen, en ik denk niet dat Delorge genoeg kwaliteit voor Ajax heeft, maar ze gewoon het risico niet willen lopen dat hij bij een andere club in de eredivisie gaat schittteren. Hij lijkt me echt gehaald voor de breedte in de breedste zin van het woord.
Oud 12-05-2007, 13:46
Verwijderd
Ik zit vanavond bij een play-off-wedstrijd in het uitvak. Uit privacy-redenen verklap ik niet welke. Ik ben te herkennen aan mijn Utrecht-sjaal.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 19:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
'Ik wil de bal niet de schuld geven maar het was zo'n zwabberbal! (..)'
Er stond maar één zwabberbal op het veld vandaag..
Oud 13-05-2007, 23:03
kalinho
kalinho is offline
Nou nog 2x Az laten zien wie de baas is en dan maar es afwachten welke tegenstander der in Augustus komt strijden om de CL plek
Oud 13-05-2007, 23:24
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
kalinho schreef op 14-05-2007 @ 00:03 :
Nou nog 2x Az laten zien wie de baas is en dan maar es afwachten welke tegenstander der in Augustus komt strijden om de CL plek
easier said than done..
klote dat ajax in de 1e wedstrijd davids en gabri mist en waarschijnlijk ook stam.
Oud 14-05-2007, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 14-05-2007 @ 00:24 :
easier said than done..
klote dat ajax in de 1e wedstrijd davids en gabri mist en waarschijnlijk ook stam.
Ja, daar ben ik benieuwd naar: Hoe Ajax uit de verf komt zonder de drie meest ervaren, meest strijdlustige spelers.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 12:08
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Leuk die play-offs, de stadions zitten nog niet voor de helft vol op veel plekken.
Ik ben benieuwd wanneer die Kesler eens begrijpt dat het voetbal van én voor de fans is. Wanneer de fans geen play-offs willen, schaf dan die teringzooi gewoon af.

Ik ben trouwens blij dat NAC eruit ligt, kunnen we ons lekker gaan richten op de competitie van volgend jaar. De intertoto is daar alleen maar slecht voor de competitie.
Oud 14-05-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 14-05-2007 @ 13:08 :

Ik ben trouwens blij dat NAC eruit ligt, kunnen we ons lekker gaan richten op de competitie van volgend jaar. De intertoto is daar alleen maar slecht voor de competitie.
NAC bungelt ieder jaar tussen UEFA-cup en het voorkomen van degradatie dus dan snap ik niet waarom je geen intertoto wil spelen als je daarmee in 2 wedstrijdjes vroeg in het seizoen Europa mee in kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:05
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Acromega schreef op 14-05-2007 @ 16:32 :
NAC bungelt ieder jaar tussen UEFA-cup en het voorkomen van degradatie dus dan snap ik niet waarom je geen intertoto wil spelen als je daarmee in 2 wedstrijdjes vroeg in het seizoen Europa mee in kan gaan.
Omdat er bij het spelen van Intertoto en eerste ronde UEFA-Cup geld bij moet ipv dat het wat oplevert..
Oud 14-05-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-05-2007 @ 18:05 :
Omdat er bij het spelen van Intertoto en eerste ronde UEFA-Cup geld bij moet ipv dat het wat oplevert..
+ je moet als club nog eerder beginnen met je voorbereiding
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 08:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het zal al moeilijk zat worden te niet te degraderen met de leegloop nu. Een hoop blessures en een voorbereiding die door elkaar is gehaald.
Ik snap ook niet waarom dit intertoto-ticket niet aan Feyenoord of Roda wordt gegeven, zij zijn immers een stuk sterker en mochten ze niet geïnteresseerd dan moet er gewoon de mogelijkheid zijn om dat ticket aan de volgende te geven.
Maar met dit geweldige systeem sta je alleen zwakker in Europa door dit. Nederlandse clubs spelen ongeveer evenveel wedstrijden als de Europese topclubs ( voor de winterstop i.i.g. ), het enige wat echt helpt is is rust. Plan een rustweekend in voor de belangrijke CL wedstrijden van een club, een korte winterstop of in ieder geval iets. Want Nederlandse clubs hebben ook nog eens een mindere bank.

Volgend jaar het EK, ik ben benieuwd hoe de spelers uit de Nederlandse competitie zullen presteren.
Oud 15-05-2007, 12:19
Gorro
Gorro is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 14-05-2007 @ 13:08 :

Inderdaad, want Twente is dit jaar helemaal niks... Ik denk dat het juist positief werkt, je bent al vroeg in voorbereiding, je raakt zo beter op elkaar ingespeeld, zeker voor teams die opnieuw moeten bouwen aan een elftal
Oud 15-05-2007, 14:15
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gorro schreef op 15-05-2007 @ 13:19 :
Inderdaad, want Twente is dit jaar helemaal niks... Ik denk dat het juist positief werkt, je bent al vroeg in voorbereiding, je raakt zo beter op elkaar ingespeeld, zeker voor teams die opnieuw moeten bouwen aan een elftal
Ik kan je anders melden dat ze bij Twente helemaal niet zo blij waren met die Intertoto, je reist half Europa door en krijgt er ook nog een gedesillusioneerde ploeg voor terug. Het feit dat ze daarna géén UEFA-Cup speelden heeft meer bij gedragen aan de goede prestaties.
Oud 15-05-2007, 14:32
Gorro
Gorro is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-05-2007 @ 15:15 :
Ik kan je anders melden dat ze bij Twente helemaal niet zo blij waren met die Intertoto, je reist half Europa door en krijgt er ook nog een gedesillusioneerde ploeg voor terug. Het feit dat ze daarna géén UEFA-Cup speelden heeft meer bij gedragen aan de goede prestaties.
Is het toch ergens goed voor geweest
Oud 15-05-2007, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-05-2007 @ 15:15 :
Half Europa rond?
Ze moest alleen 1x naar Estland voor de intertoto.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 15:13
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Acromega schreef op 15-05-2007 @ 15:39 :
Half Europa rond?
Ze moest alleen 1x naar Estland voor de intertoto.
Van Nederland naar Estland dan ga je toch half Europa door
Oud 16-05-2007, 10:31
Verwijderd
Afellay Talent van het Jaar

Uitgegeven: 16 mei 2007 10:54
Laatst gewijzigd: 16 mei 2007 10:59

AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is gekozen tot Talent van het Jaar. De speler van PSV zal begin september bij het gala Voetballer van het Jaar de Johan Cruijff Prijs ontvangen. Hij volgt Klaas Jan Huntelaar op.

Afellay kreeg bij een stemming onder een twaalfkoppige jury onder leiding van Cruijff de voorkeur boven Moussa Dembélé van AZ en Urby Emanuelson van Ajax. Ook Marco van Basten, John van 't Schip en Ruud Gullit maakten deel uit van de jury.

"Het was een close finish en uiteindelijk hebben details het beslist. Afellay heeft met PSV in de competitie iets beter gepresteerd en in de Champions League op een hoger niveau gevoetbald. Bovendien is hij heel goed met tegenslagen omgegaan. Hij is altijd zijn spel blijven spelen. Daarbij bracht Afellay steeds iets extra's", lichtte Cruijff woensdag in De Telegraaf toe.

Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 14:38
one.
one. is offline
Ik ken de nominaties niet, maar ik had Ais(s?)atti of Dembélé een grotere kans gegeven.
Oud 16-05-2007, 22:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mja ik zou ook voor Dembele gaan (en eerder El Ahmadi dan Aissatti iig)
Oud 17-05-2007, 09:28
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zou het eens geweest zijn met Dembélé, maar je kunt niet ontkennen dat Affelay van grote waarde is voor PSV. En dat op zijn leeftijd.
Oud 17-05-2007, 12:36
PV
PV is offline
Adriaanse legt functie neer bij Donetsk

DONETSK - Co Adriaanse heeft donderdag zijn functie bij de Oekraïnse club Metallurg Donetsk per direct neergelegd. De Nederlandse coach had eerder deze week aangegeven geen gebruik te willen maken van de hem aangeboden contractverlenging.

In goed overleg is daarop besloten dat Adriaanse en zijn assistent Jan Olde Riekerink met onmiddellijke ingang opstappen.

Met het vertrek van Adriaanse uit de Oekraïne groeit de kans dat hij aan de slag gaat bij Feyenoord. Adriaanse wordt nadrukkelijk genoemd als opvolger van Erwin Koeman.

(bron: nu.nl)

Tja...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 18:58
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
PV schreef op 17-05-2007 @ 13:36 :
Adriaanse legt functie neer bij Donetsk

DONETSK - Co Adriaanse heeft donderdag zijn functie bij de Oekraïnse club Metallurg Donetsk per direct neergelegd. De Nederlandse coach had eerder deze week aangegeven geen gebruik te willen maken van de hem aangeboden contractverlenging.

In goed overleg is daarop besloten dat Adriaanse en zijn assistent Jan Olde Riekerink met onmiddellijke ingang opstappen.

Met het vertrek van Adriaanse uit de Oekraïne groeit de kans dat hij aan de slag gaat bij Feyenoord. Adriaanse wordt nadrukkelijk genoemd als opvolger van Erwin Koeman.

(bron: nu.nl)

Tja...
Het probleem ligt bij de club zelf, en ik weet nog niet zo 123 of dat probleem zal worden aangepakt met de komst van Adriaanse. We zullen iig Feyenoord het aankomende seizoen niet bij de eerste 4 terug vinden
Oud 18-05-2007, 01:30
clown63
clown63 is offline
Als er voor Adriaanse gekozen wordt moet hem natuurlijk wel de tijd gegund worden iets op te bouwen. Het elftal zal aankomend seizoen dan ook nog niet tot wasdom komen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 12:24
Spelvout
Spelvout is offline
Alves opgeroepen voor Seleçao

7/05 (17:40) Bondscoach Dunga heeft Afonso Alves opgenomen in de selectie van het nationale elftal van Brazilië. De spits van sc Heerenveen (en topscorer van Europa) krijgt twee wedstrijden de kans om zich te bewijzen.
nieuws

Brazilië speelt op 1 juni in Londen tegen Engeland en op 5 juni in Dortmund tegen Turkije. Het is voor Alves de eerste keer dat hij wordt uitgenodigd. Naast de aanvaller van sc Heerenveen zijn ook wereldsterren als Ronaldinho (Barcelona) en Kaka (AC Milan) van de partij. Uit de Nederlandse competitie is verder PSV'er Alex geselecteerd.
Oud 18-05-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Thaksie schreef op 17-05-2007 @ 19:58 :
We zullen iig Feyenoord het aankomende seizoen niet bij de eerste 4 terug vinden
Hoe kom je daar nou weer bij? Welke vier clubs schat jij dan zoveel hoger in? Twente en Heerenveen hebben echt een goed seizoen gehad, maar doorgaans zakken dat soort clubs het seizoen erop weer wat terug.

En drie echt goede aankopen tussen de waterdragers zou van Feyenoord in één klap weer een serieuze uitdager kunnen maken. Ik denk echt dat met een goede coach en een paar toppers ertussen, een aantal jongens van Feyenoord dat dit seizoen neit uit de verf kwam, zomaar ineens heel nuttige spelers blijken te zijn. Feyenoord wordt niet in ene kampioenskandidaat, natuurlijk, maar top-4 is naar mijn mening echt niet zo ver weg voor Feyenoord als sommigen lijken te denken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 20:07
Strever
Strever is offline
offtopic: Morgen spelen om promotie naar 3e divisie
Oud 19-05-2007, 10:38
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-05-2007 @ 16:34 :
Hoe kom je daar nou weer bij? Welke vier clubs schat jij dan zoveel hoger in? Twente en Heerenveen hebben echt een goed seizoen gehad, maar doorgaans zakken dat soort clubs het seizoen erop weer wat terug.
Heerenveen heeft niet zo'n goed seizoen gehad, Alves heeft alleen de doorslag gegeven. En hoezo het seizoen erop terugzakken? 4 jaar achter elkaar al Europees.
Oud 19-05-2007, 11:01
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 19-05-2007 @ 11:38 :
Heerenveen heeft niet zo'n goed seizoen gehad, Alves heeft alleen de doorslag gegeven. En hoezo het seizoen erop terugzakken? 4 jaar achter elkaar al Europees.
Ja, maar niet vier jaar acher elkaar boven Feyenoord, en dat was wat thaksie impliceerde. Bekijk dingen ook eens niet door de Heerenveen-bril, dit ging helemaal niet om Heerenveen maar of Feyenoord zou kunnen herstellen. Want laten we wel wezen, zoals je eigenlijk zelf al een beetje aangeeft: Heerenveen eindigde boven Feyenoord omdat Feyenoord dramatisch was, niet omdat Heerenveen geweldig was.

Dit gaat weer heerlijk nergens over
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 12:09
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-05-2007 @ 12:01 :
Ja, maar niet vier jaar acher elkaar boven Feyenoord, en dat was wat thaksie impliceerde. Bekijk dingen ook eens niet door de Heerenveen-bril, dit ging helemaal niet om Heerenveen maar of Feyenoord zou kunnen herstellen. Want laten we wel wezen, zoals je eigenlijk zelf al een beetje aangeeft: Heerenveen eindigde boven Feyenoord omdat Feyenoord dramatisch was, niet omdat Heerenveen geweldig was.

Dit gaat weer heerlijk nergens over
Dit seizoen wel voor het eerst in 10 jaar dat Twente boven Heerenveen eindigt. Maar inderdaad, het gaat nergens over. En deze discussie is nog zinlozer met de Play-offs in mind.

Feyenoord is potentieel nog steeds een grote club, en met een goeie trainer voor volgend seizoen, en 2 of 3 echt gerichte dragende aankopen als as van het elftal, om de 'uitblinkers' van dit jaar aan op te hangen, moet feyenoord gewoon minstens the best of the rest zijn. Probleem is alleen dat er geen geld is. Feyenoord is meer dan suptop, maar op het moment niet top.
Oud 19-05-2007, 17:29
Strever
Strever is offline
Citaat:
Strever schreef op 18-05-2007 @ 21:07 :
offtopic: Morgen spelen om promotie naar 3e divisie
Niet gehaald
Oud 20-05-2007, 13:14
Thaksie
Thaksie is offline
Luister nu naar langs de lijn...Die gast noemde Jaliens een "ervaren"en talentvolle"verdediger...

Vind echt dat Jaliens geen uistraling heeft.. Verdedigers moeten iets hebben waar een spits tegenop kijkt, zoals bij Stam, Alex, of Matterazi
Oud 20-05-2007, 13:35
Strever
Strever is offline
Omg Ajax.. Hele 2e helft verdedigen, dan weet je dat je verliest. En die gele kaart van Sneijder, hij is toch geen amateur? We zullen zien volgende week..
Oud 20-05-2007, 14:03
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Strever schreef op 20-05-2007 @ 14:35 :
Omg Ajax.. Hele 2e helft verdedigen, dan weet je dat je verliest. En die gele kaart van Sneijder, hij is toch geen amateur? We zullen zien volgende week..
Hij speelt geweldig, maar vind dan ook wel dat ie dit soort domme fouten snel moet afleren, voordat ie naar een ploeg als Valencia wil verkassen...
Oud 20-05-2007, 18:34
kalinho
kalinho is offline
Nou zo gek veel ister echt niet aan de hand hoor.

Als je de kansen van Babel zag, dan weet je dat die volgende week ook komen. Tel daarbij Gabri Davids, Stam thuisvoordeel en slechts 1-0 bij op en je bent gewoon door
Oud 20-05-2007, 21:22
Escapism
Escapism is offline
als die babel es een keertje leert afspelen .
Oud 20-05-2007, 21:28
Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
hij speelde wel goed or, Babel.
Maar terechte overwinning voor AZ, hebben ze ook eens geluk tegen Ajax. Ik denk dat het een mooie wedstrijd wordt volgende week, met AZ als winnaar. Aan de ene kant mooi, maar ik denk dat Ajax met de huidige spelers (Stam, Gabri, Davids, Sneijder?(Waarschijnlijk niet), Huntelaar) best wat te zoeken heeft in de CL.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 21:35
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Jarabe de Palo schreef op 20-05-2007 @ 22:28 :
Maar terechte overwinning voor AZ, hebben ze ook eens geluk tegen Ajax. Ik denk dat het een mooie wedstrijd wordt volgende week, met AZ als winnaar. Aan de ene kant mooi, maar ik denk dat Ajax met de huidige spelers (Stam, Gabri, Davids, Sneijder?(Waarschijnlijk niet), Huntelaar) best wat te zoeken heeft in de CL.
ja inderdaad...az had zogenaamd 3x gelijk gespeeld.. maar de beker verliep na penaltys positief voor ajax, en in de uitwedstrijd in alkmaar had de overtreding van DeZeeuw betraft moeten worden, en dan had ajax zo goed als zeker nog gewonnen..

VanGaal meldde nog dat AZ vooral uitduels erg sterk speelde, maar is daarbij volgensmij excelsior vergeten... volgende week zal ajax vooral in de verdediging sterker zijn dan vandaag, en het gemis van sneijder zal deels worden goed gemaakt met het terugkeren van gabri en davids... En als het er ECHT op aan komt, heeft ajax alsnog de beste papieren
Oud 20-05-2007, 22:02
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Jarabe de Palo schreef op 20-05-2007 @ 22:28 :
hij heeft leuke acties, maar als een ploeggenoot er beter voor staat moet je die bal gewoon afgeven.
Oud 20-05-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Thaksie schreef op 20-05-2007 @ 22:35 :
ja inderdaad...az had zogenaamd 3x gelijk gespeeld.. maar de beker verliep na penaltys positief voor ajax, en in de uitwedstrijd in alkmaar had de overtreding van DeZeeuw betraft moeten worden, en dan had ajax zo goed als zeker nog gewonnen..
Maar in de beker was AZ beter en werd doelpunt onterecht afgekeurdetc etc zo kun je bezig blijven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten