Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in dat geval (Maduro op middenveld) had Ajax met drie verdedigend ingestelde middenvelders gespeeld, was de aansluiting met de spitsen nihil geweest. Ajax heeft gewoon een type-Sneijder nodig, en ik zie eigenlijk maar heel weinig spelers die die rol goed kunnen invullen. In principe vind ik Delorge dan ook een goede aankoop van Ajax, die rent van 16 tot 16. Alleen vraag ik me af of hij niet gewoon kwaliteit tekort komt voor Ajax, maar goed. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
klote dat ajax in de 1e wedstrijd davids en gabri mist en waarschijnlijk ook stam.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze moest alleen 1x naar Estland voor de intertoto. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En drie echt goede aankopen tussen de waterdragers zou van Feyenoord in één klap weer een serieuze uitdager kunnen maken. Ik denk echt dat met een goede coach en een paar toppers ertussen, een aantal jongens van Feyenoord dat dit seizoen neit uit de verf kwam, zomaar ineens heel nuttige spelers blijken te zijn. Feyenoord wordt niet in ene kampioenskandidaat, natuurlijk, maar top-4 is naar mijn mening echt niet zo ver weg voor Feyenoord als sommigen lijken te denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit gaat weer heerlijk nergens over |
![]() |
||
Citaat:
Feyenoord is potentieel nog steeds een grote club, en met een goeie trainer voor volgend seizoen, en 2 of 3 echt gerichte dragende aankopen als as van het elftal, om de 'uitblinkers' van dit jaar aan op te hangen, moet feyenoord gewoon minstens the best of the rest zijn. Probleem is alleen dat er geen geld is. Feyenoord is meer dan suptop, maar op het moment niet top.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
VanGaal meldde nog dat AZ vooral uitduels erg sterk speelde, maar is daarbij volgensmij excelsior vergeten... volgende week zal ajax vooral in de verdediging sterker zijn dan vandaag, en het gemis van sneijder zal deels worden goed gemaakt met het terugkeren van gabri en davids... En als het er ECHT op aan komt, heeft ajax alsnog de beste papieren
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|