Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2007, 00:20
o0*Y*0o
o0*Y*0o is offline
Nou, de vraag is duidelijk: als wat voor iemand word je op school aangezien?

TS begint:
Ik ben de übernerd; ik sta namelijk voor alle vakken gemiddeld 'n 8. Mij wordt altijd om uitleg gevraagd... Vleiend, maar 't zuigt eigenlijk ook best wel, om als iets bovennatuurlijks te worden beschouwd. Ik troost me altijd met de gedachte dat 't beter is dan bekend te staan als 'n dom wicht .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2007, 09:35
Verwijderd
Ik weet niet hoe ik bekend sta op school.

Mensen op de C-afdeling zeiden vorig jaar "Oh, dat is dat meisje dat I. vorig jaar de les kwam lezen en keihard ruzie heeft staan maken met haar in de mediatheek".

Mensen op andere afdelingen kennen mij niet of nauwelijks, behalve mijn eigen afdeling dan. Mensen van de A weten wie ik ben, weten wat ik doe en waar ik mee bezig ben; maargoed dat komt omdat ik er al zes jaar rondloop nu.

En verder denkt iedereen altijd dat ik alles weet; nu ken ik alle regeltjes op school uit mijn hoofd en weet ik precies wanneer er iets ingeleverd moet worden maar om daar nu om bekend te staan is ook best raar? Maar zo'n persoon heeft elke school wel denk ik

Volgens mij vinden mensen mij af en toe een bitch, omdat ik altijd mijn eigen plan trek maar ze hebben wel respect voor wat ik doe; dat blijkt uit het feit dat mensen die mij enorm hebben gehaat nu gewoon zeggen dat ze het gaaf vinden wat ik doe en hoe ik bezig ben.

Naaaah; ik ben niet populair; ik ben gewoon Eva, en dat is het
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 10:10
Verwijderd
Mijn klasgenoten vonden mij serieus en netjes. En waar je op de raarste momenten mee kan lachen. Verder zou ik het niet weten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 11:02
PV
PV is offline
Nja ik sta er ingeschreven, maar ben er al bijna een jaar niet meer geweest... dus ik zal onderhand wel bekend staan als "wie was dat ook alweer?"
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 22:11
Knots
Knots is offline
^ Haha, ook zo'n figuur loopt op elke school rond denk ik .

Ik sta bekend als.. iemand die goed kan leren en goede cijfers haalt. Verder behulpzaam , vrij rustig en af en toe prettig gestoord denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 22:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Haha ik stond vooral bekend als lui.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 23:24
Verwijderd
Als een ontzettend luie fluimbaas die ook nog eens een beetje gestoord was. Ik cultiveerde mijn imago.
En met de docenten had ik een soort haat-liefde verhouding. Erg leuk eigenlijk, aangezien ik sommigen het bloed onder de nagels vandaan konde halen met mijn tot-het-uiterste laatste moment werk, eindeloze onderhandelingen en geen boeken bij me hebben etc, maar die leraren nu tegen kan komen en een big smile op hun gezicht kan toveren op het moment dat ze me zien. Ideaal.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:31
Verwijderd
Ik sta bekend als "die ene die altijd stoned is" en "die ene die in de klas slaapt". Geen van beiden waar, eigenlijk. Vooral irritant als van die kleine baggerjochies uit VMBO-3 op je af komen en vragen of je stoned bent terwijl je met een verschrikkelijk ochtendhumeur rondloopt en je eigenlijk liever in bed was blijven liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 12:27
luchtballon
luchtballon is offline
Hm, bij mijn vrienden als idioot en gezellig en gevat. Bij de rest denk ik als het luie meisje wat wel hoge cijfers haalt en altijd muziek op heeft in de les en nooit wat zegt. Ik vond mijn klas/schoolgenoten over het algemeen niet interessant en had ze niks te vertellen. Maar als ik iemand wel tof vind dan ben ik helemaal niet stil.
Oud 21-05-2007, 14:09
Verwijderd
Als stille nerd denk ik. Dat ben ik namelijk ook.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 16:10
Verwijderd
Hmm, op mijn middelbare school zag iedereen mij als: diegene die altijd nee zei als de rest ja zei, denk.
Verder was ik nogal druk en kon ik heel hard zijn tegen medeleerlingen, daarom vonden ze me meestal niet zo aardig.
Maar als er problemen waren kon ik wel met mijn grote bek alles zeggen en durfde niemand wat te zeggen en dan keken ze ook wel weer tegen me op, zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 16:28
Verwijderd
Mensen vinden mij, nou ja, vreemd will ik het niet noemen.

De populaire kindjes hebben mij als nerd bestempeld( en als je naar mijn kleren kijkt denk je dat mischien ook)

Maar dat is vooral omdat ik oneens verschrikelijk hard uit de hoek kan komen.

Normaal op school zul je me niet vaak horen, maar als we een debat hebben over het een of het ander heb ik het hoogste woord.

Veel meisjes zien mij als een vriend waaraan ze wat aan kunnen toevertrouwen( dat is omdat ik absoluut geen geheim kan veraden)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 12:20
Donald Duck
Donald Duck is offline
Citaat:
Knots schreef op 19-05-2007 @ 23:11 :

Ik sta bekend als.. iemand die goed kan leren en goede cijfers haalt. Verder behulpzaam , vrij rustig en af en toe prettig gestoord denk ik.
Same here
Oud 22-05-2007, 19:20
Vice
Vice is offline
Geen idee, maar ik bang dat het bij een deel van school niet bepaald positief was.
Oud 22-05-2007, 21:23
Flip!
Flip! is offline
In mijn klas ben ik degene die alleen maar naar school komt voor de sociale contacten, niet voor het leren. Ik ga dan ook stoppen met de opleiding.
Verder ben ik altijd wel als lastig bestempeld.
Oud 23-05-2007, 22:00
Verwijderd
Euhm ja, ik val niet zo op eigenlijk. Ik weet vaak wel dingen als inleverdata, het rooster en antwoorden over de lesstof (wat anderen niet direkt snappen). Maar de enigen die daarnaar vragen zijn mijn vrienden want de rest heb ik eigenlijk niet zo heel veel contact mee
Nou ben ik ook best een beetje verlegen, maar ach. Ik hoef ook niet per se zo in het midden van de belangstelling te staan
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 22:26
Bloemblaadje
Bloemblaadje is offline
Op de middelbare school stond ik denk ik bekend als iemand die op de achtergrond bleef maar toch altijd bereid was om iedereen te helpen..

Nu op het MBO ben ik een flapuit die met alles kan wegkomen..
Oud 24-05-2007, 14:59
Pater Noster
Pater Noster is offline
Ik denk dat ze mij wel asociaal vinden omdat ik vaak een grote mond heb tegen docenten, iedere les te laat kom en mijn schoolopdrachten of te laat óf helemaal niet inlever.
Medestudenten vinden mij wel lauw, we zijn als klas een grote vriendengroep.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten