Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
dat ze me kan uitstaat, is prioriteit 1 en lukt niemand behalve zij. En omdat ze mooi, lief, intelligent, humoristisch enz enz enZ (3 uur later) en aardig, en oh was dat 3 uur, ik zou maar ophouden maar ik zou nou nog wel 3 uur kunnen vertellen hoor.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *wacht op deel2* ![]()
||
Citaat:
tot 2 toch: 1. Wij moeten vooral goed met elkaar kunnen communiceren, zo'n beetje dezelfde kijk hebben op het leven, de liefde en de wereld, haar en mijn interesses moeten aardig overeen komen; sport, natuur, reizen, etc. 2. Een meisje bij wie ik het zo goed kan vinden, dat ik de min punten van haar voor zoete koek erbij neemt, maar erg veel zal ik haar niet vragen, eigenlijk alleen maar om van mij te houden zoals ik ben.
Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 14:11. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht, ggcy8 Geel | 178 | 25-03-2014 22:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |