![]() |
|
![]() |
Hi everyone, ik was al een tijde van plan om piano te leren spellen, maar omdat ik de geld en plaats er niet voor heb, heb ik toch maar besloten om een keyboard te kopen. ik gaa later waneer ik een eigen woning heb overstappen op piano.
Maar ja ik ben een beginner en heb geen verstand van keyboards ![]() ![]() Alvast bedankt! CALIBRE CL300 prijs : 200 euros • Keyboard with 61 fullsize touch response keys • 128 sounds, 100 styles and 6 registrationmemories. • Big illuminated LCD display with a lot of information foto : http://www.medeli.nl/images/CL300.jpg Yamaha PSR E303 prijs : 169 euros foto : http://www.dijkmanmuziek.nl/catalog/...303_yamaha.jpg Here's a portable keyboard from Yamaha that features huge, incredibly realistic grand piano sounds, more than 480 additional tones, built-in lessons, and much more! The Yamaha PSR-E303 packs so many features into its compact 61-key body that it will keep you playing and recording music for hours on end. Yamaha PSR-E303 Portable Keyboard at a Glance: Portable Grand sounds deliver amazing realism 482 General Midi (GM) and XGlite voices Expressive touch for piano-like realism Backlit LCD screen Easy to use 2-track recorder Quality bass reflex sound system 102 built-in songs and interactive lessons Nine digital reverbs plus four chorus effects 32-note polyphony and 16-part multitimbral operation |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit moet verplaatst worden naar Eigen muziek lijkt me...
maareh, als je dan toch een piano wilt kopen... stop dan met het plannen om een keyboard te kopen. Of maak een keuze: je speelt piano, of je speelt keyboard. Als je dan toch aan het sparen bent: koop dan meteen een goede. Op den duur wil je beter, en ben je uiteindelijk duurder uit als je toch voor de betere gaat. Maargoed, aldoende leert men. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zolang je maar toetsgevoeligheid hebt en zoveel noten kunt stapelen als je wilt, kun je er aardig mee uit de voeten. Als je ook nog redelijk geluid wil, ben je wat duurder uit. Ik zou uit die twee ook voor de yamaha gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een keyboard is overigens nog steeds niet met een piano te vergelijken. Bovendien, en ik zeg het nog maar eens, goedkoop is duurkoop. Aldus een pianist |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyhow, nu dit topic toch naar "eigen muziek" is verplaatst: PhA3R, je mag mijn digitale piano voor 400€ pietermannen overkopen. PM me als je interesse hebt. Dan geef ik je info betreft specs. |
![]() |
||
Citaat:
Je speelt zelf geen keyboard, wel? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb zelf een Korg Pa, het is geen goedkope, maar dan heb je ook wat.
Oud filmpje van mij en mijn keyboard:http://www.youtube.com/watch?v=9z7Z5...elated&search= |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke is beter? Verwijderd | 4 | 01-04-2011 15:55 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |