Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2007, 11:04
Verwijderd
Ik heb gister speakers gekocht voor m'n laptop (Logitech X-140) en net wilde ik ze aansluiten maar d'r komt geen geluid uit. Het geluid komt nog gewoon uit de voorkant zeg maar van de laptop.

Waarom??
Kun je geen geluid krijgen uit speakers bij een laptop ofzo? Heb Geluidsinstellingen al bekeken maar daar kan ik niks mee.

Doe 't nu via hoofdtelefoon uitgang en dan doet ie t wel, alleen met vette ruis, neem aan dat t niet de bedoeling is. In 't boekje staat dat je het in die voor externe geluidsbronnen moet doen.

Ajb help...

Edit: heb net de winkel gebeld (voor de zoveelste keer) en ze zeggen 'dat het gewoon zou moeten werken' en 'dat ik het beste weer even naar de winkel kan gaan ermee'.
Godsamme! Waarom snappen die mensen hun eigen producten niet eens?

Weet iemand hoe je speakers op een laptop aansluit??

Laatst gewijzigd op 26-05-2007 om 11:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2007, 11:40
freyk
freyk is offline
Citaat:
Nubis schreef op 26-05-2007 @ 12:04 :
Doe 't nu via hoofdtelefoon uitgang en dan doet ie t wel, alleen met vette ruis, neem aan dat t niet de bedoeling is. In 't boekje staat dat je het in die voor externe geluidsbronnen moet doen.
Dat moet ook, tenzij je laptop andere audio-aansluitingen (uitgangen) heeft.

Check met een hoofdtelefoon of je die ruis ook hoort, zo niet dan ligt het aan de boxen.
Je kan nog desnoods bij de geluidsinstellingen kijken.
Oud 26-05-2007, 11:55
]{ing
]{ing is offline
Welke laptop heb je? Het kan goed zijn dat het signaal uit de hoofdtelefoonuitgang van de laptop te hard ingesteld (en slecht) is, dus je moet dat sowieso eens proberen wat lager te zetten.

Kan helpen.. Zo niet zouden het misschien nog de speakertjes kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 14:40
deefeketje
deefeketje is offline
je kan je speakers eventueel ook testen door ze eventjes aan je MP3-speler ofzo te hangen, dan weet je onmiddelijk of ze goed werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten