Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 11:33
Carn
Carn is offline
Goede zaak!

http://www.scifi-tv.nl/

Men trapt op 30-5 af met Battlestar Galactica!

20:30
Battlestar Galactica
Miniseries Pt 1.0

Bekroonde reďncarnatie van het klassieke sci-fi avontuur. 40 jaar na een onbehaaglijke wapenstilstand worden de 12 koloniën op meedogenloze wijze door de Cylons aangevallen.

22:20
Battlestar Galactica
Miniseries Pt 2.0

Bekroonde reďncarnatie van het klassieke sci-fi avontuur. Als haar collega's vermoord worden tijdens de Cylon aanval wordt Laura Roslin, de minister van onderwijs, president.
Oud 29-05-2007, 16:58
Verwijderd
Yayyyyy
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 19:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
zeker alleen achter de decoder?
Oud 31-05-2007, 09:58
Blubje
Blubje is offline
Zeker niet gewoon op de kabel?
Jammer, ik zou graag BSG eens gaan volgen. Heb alleen geen zin om alles te downloaden *luiheid*
Oud 31-05-2007, 15:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blubje schreef op 31-05-2007 @ 10:58 :
Zeker niet gewoon op de kabel?
Jammer, ik zou graag BSG eens gaan volgen. Heb alleen geen zin om alles te downloaden *luiheid*
schande! een van de beste series out there..braaf beginnen met de miniserie en seizoen 1, rest komt vanzelf..je pc n beetje laten pruttelen snachts en het is zo binnen
Oud 31-05-2007, 20:11
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 31-05-2007 @ 16:21 :
schande! een van de beste series out there..braaf beginnen met de miniserie en seizoen 1, rest komt vanzelf..je pc n beetje laten pruttelen snachts en het is zo binnen
Ja is ook zo Van de zomer dan maar, nu nog geen tijd. En een volle computer, dus kan nog niet beginnen
Maar is het ook wel een beetje een serie voor meisjes? Niet dat ik zo kieskeurig ben hoor, want ik ben een seriefreak en vind vrijwel alles leuk, maar toch
Oud 31-05-2007, 20:21
Carn
Carn is offline
waarom niet?
Oud 31-05-2007, 22:36
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 31-05-2007 @ 21:21 :
waarom niet?
Ja, kweet niet
Ik hou wel van een beetje gecompliceerde onderlinge relaties tussen de karakters. Dus als dat zo is, ga ik het absoluut een leuke serie vinden!
Oud 31-05-2007, 22:58
T_ID
T_ID is offline
Star Trek TNG: S1 E1 - Encounter At Farpoint vanavond al geweest.
Oud 31-05-2007, 23:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blubje schreef op 31-05-2007 @ 23:36 :
Ja, kweet niet
Ik hou wel van een beetje gecompliceerde onderlinge relaties tussen de karakters. Dus als dat zo is, ga ik het absoluut een leuke serie vinden!
dat heeft het zeker

"The new series emphasizes character drama in an edgy survivalist setting and has many of the characteristics of military science fiction, shedding the light-hearted action/adventure style of the original show."

"Ronald D. Moore tackled the re-imagining with realism in mind, portraying the show's heroes as being part of a "flawed" humanity, and drawing inspiration from the September 11, 2001 attacks and their aftermath. In the re-imagined series many characters struggle with deep personal flaws; for example, Adama and his son have a profoundly dysfunctional relationship, while Colonel Tigh is an alcoholic. Their enemy is one capable of living amongst them unnoticed and willing to carry out suicide attacks, allowing an exploration of moral and ethical issues brought up by the War on Terrorism. The show has dealt with Cylon, and human, suicide bombers, the torture of prisoners, and a struggle motivated by intense religious differences."
Oud 31-05-2007, 23:33
Carn
Carn is offline
User Rating: 9.1/10 (6,974 votes)

aldus imdb
Oud 01-06-2007, 09:49
Blubje
Blubje is offline
Klinkt goed
Ga toch maar ff de twee pilots/miniserie binnenhalen
Oud 01-06-2007, 09:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blubje schreef op 01-06-2007 @ 10:49 :
Klinkt goed
Ga toch maar ff de twee pilots/miniserie binnenhalen
die vindi k zelf een beetje traag qua opbouw, ik zou ook de eerste 2 afleveringen van de serie er bij pakken iig, '33' en 'water' geloof ik
Oud 01-06-2007, 10:04
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 01-06-2007 @ 10:56 :
die vindi k zelf een beetje traag qua opbouw, ik zou ook de eerste 2 afleveringen van de serie er bij pakken iig, '33' en 'water' geloof ik
Mja die doe ik daarna wel. Of is t niet nodig om eerst die miniserie te kijken om het verhaal te begrijpen?
Oud 01-06-2007, 10:40
Carn
Carn is offline
mwah, ik zou de miniserie wel kijken; had het zelf niet gedaan omdat ik het verhaal en de karakters al enigszins kende.
Reageren

Regels voor berichten