Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Zeker, heb ik gisteravond ook nog gedaan, ik smeekte hem om terug te komen zodat we konden praten en ik mijn excuses kon aanbieden. Toen moest ik ook de hele tijd huilen om mijn moeder en hij was heel lief voor me.
|
Sorry hoor, maar zij begint op jou te schelden. Dan zeg jij dat je helemaal geen zin meer om te leven hebt en begint zij te huilen. En dan voel jij je schuldig?
Okay, dat mag je best doen maar ik vind ook niet dat je moeder zomaar tegen jou mag gaan schelden en dat ze ook heus excuses aan jou mag maken!
|
![]() |
Dochter die met glas begint te gooien.. Sja.. Ik denk niet dat dat de reden was voor je moeder was om te huilen.. Ik denk meer het feit dat ze wel heel veel om je geeft en dat jij toen zei dat je liever dood wilde.. Ja, dat is ronduit heel hard om te horen van je dochter. Denk je maar eens in als moeder.
Maar ga dus wel met haar praten, schaamte of niet, anders blijft het je achter volgen... En dat wil zeggen, veel slapeloze nachten.. Heb het namelijk ook eens maagemaakt, mijn moeder schrok heel erg van een uitroep van mij. Ze dacht dat het goed met me ging terwijl dat echt niet zo was.. In ieder geval heel erg veel sterkte.. xxxx Rosie
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |