Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 10:33
Verwijderd
Voor de meiden:

Stel het gaat op een vervelende manier uit met jouw vriend en je vindt hem daardoor echt een klootzak. Hij heeft je slecht behandeld en je wil niks meer met hem te maken hebben.

Wel nu, stel je ontmoet dan een jongen, die je best aardig vind, maar wie uiteindelijk een vriend / bekende blijkt te zijn van je ex .. is dit dan gelijk een reden om niet meer met hem om te gaan? Maakt het hem dan ook gelijk 'zo iemand' ofzo?

Naja, gewoon iets waar ik stil bij stond .. berust niet geheel op de realiteit, maar de gedachte erachter vind ik uiterst vreemd (ging zo van: "oh, dus jij bent ook al dikke maatjes met blablabla, dan hoeven we niet meer te mailen" vage redenering ).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 10:57
Verwijderd
Hmz.. ik zou het niet zo zien als dat die vriend van mn ex hetzelfde zou doen en denken als die ex, en daarom niets met hem willen..

Ik zou me echter wel afvragen of het niet te moeilijk zou zijn via die jongen steeds weer contact te hebben met mn ex, en dus steeds weer geconfronteerd met hem te worden, en of ik daar dan begrip voor zou kunnen vinden bij die jongen aangezien het wel een vriend van hem is..

Maar zou ik het contact met die ex aankunnen en zou die jongen begrip voor me op kunnen brengen zie ik geen reden om niets met hem te beginnen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:24
Verwijderd
Neuj, denk het niet. Dan is het wel wraak of zo op die ex
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Neuj, denk het niet. Dan is het wel wraak of zo op die ex
Roodharigen .. *hmpf*
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:07
Angeles
Angeles is offline
Ik zou het in eerste instantie wel een eerlijke kans geven, maar als hij en die ex allebei deel uitmaken van hetzelfde erg hechte vriendenclubje dan zou ik wel (zo ongemerkt mogelijk) op mijn hoede zijn. In sommige vriendenclubjes beïnvloeden de vrienden elkaar wel erg in hun gedrag. Dat hoeft natuurlijk niet in dit geval, maar ik zou er wel mee oppassen en het sneller doorhebben als hij me ook niet goed behandelt.

Maar ik zou het niet meteen afweren, want hij is niet verantwoordelijk voor dingen die een vriend van hem gedaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:04
Piccola
Piccola is offline
Ben het met Angeles eens!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 15:06
Desp
Desp is offline
Hmm...

Als ik hem echt echt leuk zou vinden, tja.. dan kan niets me tegenhouden..
Het zou mij in eerste instantie wel een beetje gereserveerd houden, maar daarna moet ik toch echt kiezen en ga ik voor die nieuwe lieve jongen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 16:00
Manuzhai
Manuzhai is offline
Gelukkig leg je wel even uit wat transitief is. Anders hadden de meeste mensen hier geen passend antwoord op gehad.
Oud 15-07-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:
Gelukkig leg je wel even uit wat transitief is. Anders hadden de meeste mensen hier geen passend antwoord op gehad.
Mjah, ik probeer de nerd in mij te minimaliseren
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Roodharigen .. *hmpf*
*glares*
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
*glares*
*runs*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 06:08
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
******** schreef:
Mjah, ik probeer de nerd in mij te minimaliseren
Misschien moet je dat dan ook in de titel doen.
Oud 16-07-2002, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:
Misschien moet je dat dan ook in de titel doen.
Minimaliseren != elimineren
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 10:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb iets met een jongen die toentertijd een vriend was van figuren die mij slecht behandelden. Hij wilde ook al snel niks meer met ze te maken hebben, en nu heeft hij zelfs een haat tegen ze ontwikkeld.
Het eerste wat hij van die losers te horen kreeg toen hij zijn relatie met mij ging meedelen was; "Hee, je moet haar eerlijk met ons delen en niet ons speeltje afpakken". Oeh, dan voel je je veel waard...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 15:10
Lievemuisbeestj
Lievemuisbeestj is offline
Hey,

Ik denk dat er niks mis is daarmee. Bij mij ging het wel ietsje anders....want mijn huidige vriend kende ik al via mijn ex.

maar een maand na dat het uit ging met mijn (nu ex) vriend, kreeg ik met mijn huidige vriend...hij is echt een hele goede vriend van mijn ex en is zelfs nu op vakantie met mijn ex. Ik zit er niet mee....en mijn ex ook niet....dus why worry!!

xxx
Oud 18-07-2002, 18:40
Verwijderd
Ik kwam er pas later achter dat mijn vriend mijn ex goed kende ... en nu zijn ze hele goede vrienden. Als ze al goede vrienden waren geweest toen ik mijn vriend leerde kennen had ik niks met hem genomen. Toch de angst dat ze je prestaties over en weer gaan uitwisselen enzo.

Love, Lis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten