Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 10:31
jckosten
jckosten is offline
Scream boxset, alle drie de films in een box. Alleen film 1 is éénmaal bekeken, de rest is nog nooit bekeken. bieden maar! 10 euro +

---------

Helemaal nieuw aangeboden: een t-shirt van het merk Atticus!!! Dit is hét merk voor fans van blink-182 en +44 bijvooreeld... dit shirt is helemaal nieuw en geïmporteerd uit amerika, hij is maat L maar past mij niet (moet altijd gokken of ik M of L heb, ik ben maar een klein mannetje en dit shirt was dus jammer genoeg te groot!) Dit is het shirt:

pm/mail me met serieuze boden! eventueel ruilen tegen Famous Stars and Straps of Atticus shirts of accesoires.

--------

De vier films die ik aanbied zijn:

-Gothika
-Buffalo Soldiers
-Cube Zero
-The last shot

Deze films zijn Ex-Rental en sommigen hebben dus een krasje. Ondanks deze krassen draaien ze goed en haperen ze maar soms. Aangezien het toch niet de beste kwaliteit films zijn (ik wil wel eerlijk zijn) zijn de films niet heel duur.

Ik wil rond de 4 euro per film. De eventuele verzendkosten zijn:

1 film: 2 euro
2 films: 4 euro
3 films of meer: 6,20

Foto's: http://static.filefront.com/images/p...q.thumb250.jpg

http://static.filefront.com/images/p...y.thumb250.jpg

----------------------

Verder heb ik vijf spellen te koop voor op de normale Xbx (dus niet de 360, al zijn sommige spellen er geloof ik wel op te spelen, dit kan ik echter niet garanderen!). Het gaat om de volgende spellen:

-Tony Hawks Underground (THUG)
-Tony Hawks Underground 2 (THUG2)
-Silent Scope Complete (voor de arcade liefhebber!)

Al deze spellen zijn in een erg goede staat, compleet en origineel (dus geen troep met kopieen enzo, gewoon zo uit de winkel!)

Ik streef naar een bedrag van rond de 7,50-10,00 per spel. Voor meerdere spellen bij elkaar kunnen we wel een bedrag maken.

Verzendkosten zijn 2 euro per spel.

Foto heb ik niet maar kan ik voor mensen met interesse wel maken.

--------------

Verder heb ik nog een album van de band Chumbawamba - Readymades. Dit album heb ik twee keer liggen, nog helemaal nieuw. Besteld van mijn gespaarde punten bij www.streetteam.nl en deze cd's verkoop ik weer....

Onder andere bekend van één van de theme songs van fifa voetbal....

Verzendkosten ook ongeveer 2 euro...

-----------------

Daarnaast heb ik nog twee hardcover kippenvel boeken te koop. Ik heb de volgende titels nog:

-Het spookt bij de buren
-Monsterbloed

Deze boeken zien er nog aardig goed uit, zijn alleen wat beschadigd aan de voorkant.

Verzendkosten 2 euro per boek.

foto's maak ik voor mensen met interesse.

---------

Verder ben ik nog steeds beschikbaar voor Engelse vertalingsklussen. Ik vertaal van Engels naar Nederlands en andersom. Geen vaste tarieven, ligt aan lengte/moeilijkheidsgraad van tekst.
---------
---------

Laat even weten wat je wil via de pm/e-mail en dan maken we er wel wat van!

Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 16:24.
Advertentie
Oud 25-06-2007, 22:01
jckosten
jckosten is offline
even upje (voor zover ik heb begrepen uit de forumregels die ik net las mag dat ) maximaal 3 keer
Oud 27-06-2007, 21:57
KS-Racing
KS-Racing is offline
Off-topic; Is Chumbawamba van die mooie Ierse volksmuziek die weinig met dat FIFA nummer van doen heeft? Zo ja; misschien ook handig om dat te vermelden...

Zo ben ik mooi eens bedrogen uitgekomen toen ik bij een optreden van hun aankwam
Oud 28-06-2007, 08:12
jckosten
jckosten is offline
Citaat:
KS-Racing schreef op 27-06-2007 @ 22:57 :
Off-topic; Is Chumbawamba van die mooie Ierse volksmuziek die weinig met dat FIFA nummer van doen heeft? Zo ja; misschien ook handig om dat te vermelden...

Zo ben ik mooi eens bedrogen uitgekomen toen ik bij een optreden van hun aankwam
dat is chumbawamba ja. als iemand die cd koopt en bedrogen uitkomt, is dat mijn probleem toch niet? hadden hun eerst moeten kijken of het een leuke cd is

waarom wordt ik hier door iedereen geinspecteerd ipv dat men dingen wil kopen? hou gewoon je mond als je niks koopt
Oud 28-06-2007, 18:36
jckosten
jckosten is offline
zo, heb hem verwijderd
Oud 29-06-2007, 05:26
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En nu allemaal netjes ontopic posten! Alleen reageren als je interesse hebt!
Oud 29-06-2007, 10:29
jckosten
jckosten is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-06-2007 @ 06:26 :
En nu allemaal netjes ontopic posten! Alleen reageren als je interesse hebt!
bedankt voor wijziging naam
Oud 05-07-2007, 11:52
jckosten
jckosten is offline
upje
Oud 11-07-2007, 21:29
jckosten
jckosten is offline
nog even een upje dan... laatste
Oud 11-07-2007, 21:48
De Dood
De Dood is offline
kun je misschien een foto plaatsen van die dvd's?
Oud 11-07-2007, 23:25
jckosten
jckosten is offline
Citaat:
De Dood schreef op 11-07-2007 @ 22:48 :
kun je misschien een foto plaatsen van die dvd's?
het is nu al een beetje laat ik ga zo maffen, maar morgen zal ik ff foto's maken en hier zetten.
Oud 11-07-2007, 23:27
jckosten
jckosten is offline
heb trouwens niet heel lang geleden nog de films gekeken en bij mij haperde alleen gothika twee keer, de rest heb ik geen haperingen gehad behalve de standaard hapering als je van kant 1 naar kant 2 gaat van de dvd
Oud 12-07-2007, 12:52
jckosten
jckosten is offline
ik heb de foto's toegevoegd De Dood! nu maar hopen dat ze het doen achterop zie je de sticker van de videotheek waar ze van zijn geweest. die zou je eraf kunnen halen misschien maar ik denk dat je dan de inkt van de inlay meetrekt misschien
Oud 08-08-2007, 11:11
jckosten
jckosten is offline
up
Advertentie

Regels voor berichten