Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2007, 20:17
kous
kous is offline
Dit is een vraag die naar de beiden geslachten gericht is.
Deel je ervaring:

Wat maakt de sex goed? ( als je puurnaar de sex kijkt ) niet naar het gevoel die je krijgt omdat je er verliefd op bent ofzow.
Ik bedoel: Wat laat vrouwen het uitgillen en schreeuwen van genot.
Wat moeten de mannen doen om het de vrouwen zo aangenaam mogelijk maken.
De vrouwen onder ons hebben hier zeker wel ervaring mee: van Whoa die gozer van gisterenavond die was WHOA !!!!!

Zeg op, maak ons wijzer. Zodat we het jullie nog zo zo aangenaam kunnen maken.

Alle tips, een hele guideline!! alles is welkom.
Onthoud wel: Hier luisteren we vooral naar de vrouwen

Wat hebben jullie graag, wat maakt het helemaal zot! shoot some answers!!
Oud 21-04-2007, 20:29
Optima
Optima is offline
zelfvertrouwen in een man: ofwel als hij weet wat hij doet, en het doet met overtuiging

en verder: een overweldigende erectie dus als je zijn broek uitdoet en hij staat al rechtovereind om je te begroeten. erg geil

tijdens seks: goed gebruik van de handen, er niet bijliggen als een zoutzak maar bewegen en vooral geluid maken, niets zo geil als een kreunende man
Oud 21-04-2007, 20:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Offtopic reacties er weer uitgeflikkerd, en nu ontopic reageren of dit prachtige topic krijgt een nog prachtiger slotje.
Oud 22-04-2007, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 21-04-2007 @ 21:29 :
zelfvertrouwen in een man: ofwel als hij weet wat hij doet, en het doet met overtuiging

en verder: een overweldigende erectie dus als je zijn broek uitdoet en hij staat al rechtovereind om je te begroeten. erg geil

tijdens seks: goed gebruik van de handen, er niet bijliggen als een zoutzak maar bewegen en vooral geluid maken, niets zo geil als een kreunende man
Ik zou het geloof ik zwaar deprimerend vinden als ik zijn broek uit doe en hij staat níet overeind Of hij moet natuurlijk zo ziek zijn dat ik hem help met uitkleden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 14:08
Muchacha
Muchacha is offline
* dat ie er moeite voor doet, zich wat uitslooft maar ook geen uren blijft voortdoen als het genoeg is
* zoals Optima al aangeeft: geluid! Of al zeker laten merken dat ie er van geniet, liefst door geluid maar geile blikken doen ook hun werk
* initiatief nemen, durven
* orale seks, en het leuk vinden ook
* afwisselen: de ene keer lief en zacht zijn, de andere keer een beest

Seks is leuk
Oud 22-04-2007, 15:07
Changshan
Changshan is offline
Tsja, ik kan het voor één keer niet echt uitleggen voor mezelf... er moet gewoon liefde zijn, dan maakt het me niet eens meer zoveel uit of ze er nu wel of niet passiever bij ligt uit onzekerheid.
Oud 22-04-2007, 15:44
Stefanie
Stefanie is offline
- een man die weet wat hij wil/doet
- een man die laat zien hoe leuk hij het vindt (en jou natuurlijk)
- uitdaging
- spanning
- afwisseling

Maar vooral zelfvertrouwen en durf!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 15:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:

Dit toch wel vooral. En dan vooral dat hij dit alles doet terwijl hij daarbij inspeelt op míjn bewegingen, genot en spanningsboog. Ik moet wel een man hebben die in mijn lichamelijke en emotionele gevoel mee kan gaan.
Oud 22-04-2007, 21:57
Magican
Magican is offline
De penetratie, geluid, zij moet ook initiatief nemen, nagels die in je rug klauwen, geile blik.
Oud 23-04-2007, 16:25
botervleug
botervleug is offline
Een beetje opletten hoe een vrouw reageert en daar op inspelen kan wonderen doen.

Lief zijn, of respectvol geil zijn = goed.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 16:35
Verwijderd
Wat is nou weer respectvol geil
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 17:34
netty_dushi
netty_dushi is offline
Citaat:
Magican schreef op 22-04-2007 @ 22:57 :
De penetratie, geluid, zij moet ook initiatief nemen, nagels die in je rug klauwen, geile blik.
als ik mn nagels in zn rug klauw vind ie ut maar nix...moet me daarbij altijd inhouwe

maare verder...het moet gewoon uitdagend zijn, en gewoon lekker spontaan
Oud 23-04-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 23-04-2007 @ 17:35 :
Geilheid uiten op een manier die nog binnen de grenzen van het positieve valt.. dit verschilt natuurlijk per persoon, de een vindt het misschien wel vreselijk respectloos om bijv. "lekker wijf" genoemd te worden tijdens de sex, de ander vindt het prima.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 21:05
Orpa
Orpa is offline
-Luisteren als ik zeg om iets zó te doen, net ff anders, en dan niet zonder op te kijken doorgaat
-Als niet alle initiatief van mij uit moet komen
Oud 25-04-2007, 11:36
Optima
Optima is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-04-2007 @ 01:13 :
Ik zou het geloof ik zwaar deprimerend vinden als ik zijn broek uit doe en hij staat níet overeind Of hij moet natuurlijk zo ziek zijn dat ik hem help met uitkleden.
eh...tja...niet iedereen heeft die luxe...

maargoed, wacht maar tot je man 29 is
Oud 25-04-2007, 11:57
botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 23-04-2007 @ 17:35 :
Geil doen en vieze woorden zeggen zonder beledigend te worden. Hangt een beetje op de grens, maar in ieder geval laten weten dat het een spelletje is.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 25-04-2007 @ 12:36 :

31 and still standing

OT:
Ik kan niet echt iets aanwijzen; het is een combinatie van alles. Hij moet gewoon weten wat hij doet, mijn lichaamstaal kunnen begrijpen, en ik die van hem. En hij moet niet egoistisch zijn in bed, maar samen willen werken.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 16:32
Yolcu
Yolcu is offline
Mijn vriend heeft een sprekend gezicht en dat is vooral tijdens de seks heel erg leuk Alleen al naar zijn gezicht kijken als hij aan het genieten is en ik word helemaal wild
Oud 27-04-2007, 18:02
kous
kous is offline
word je dan geil van een paar schele ogen en een kwijlende bek ?
Oud 28-04-2007, 20:53
Supreme Dutch
Citaat:
kous schreef op 27-04-2007 @ 19:02 :
word je dan geil van een paar schele ogen en een kwijlende bek ?
Laat ik nou toevallig een fetish hebben voor geestelijk gehandicapten..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 25-04-2007 @ 12:36 :

Ik bedoel niet dat ik hem nooit ready-for-action zie, hoor Alleen dat als we al op zo'n bepaalde manier zoenen en aanraken, ik het toch wel een erge domper zou vinden als meneer niet netjes zou gaan staan
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Orpa schreef op 23-04-2007 @ 22:05 :
-Luisteren als ik zeg om iets zó te doen, net ff anders, en dan niet zonder op te kijken doorgaat
-Als niet alle initiatief van mij uit moet komen
Ik vind dit eigenlijk best wel een beetje tegenstrijdig. Hij moet precies doen wat jij zegt, maar wel initiatief tonen?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2007, 10:41
Nona
Nona is offline
Citaat:
Niet geheel mee eens. Wat mij betreft moet een man altijd heel goed blijven kijken naar mijn reacties en nooit zomaar het zelfvertrouwen hebben dat hij het goed doet. Oplettendheid is het geheim.

En dat hij zelf kan genieten, ook heel mooi.
Oud 09-05-2007, 10:42
fib
fib is offline
zolang hij maar niet gaat kreunen, dat vind ik zo stom
Oud 09-05-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
fib schreef op 09-05-2007 @ 11:42 :
Juist wel kreunen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 14:19
Alessia
Alessia is offline
Citaat:
Poggy schreef op 09-05-2007 @ 11:45 :
Juist wel kreunen

ik vind het geweldig als mijn vriendje komt^^
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 22:26
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
fib schreef op 09-05-2007 @ 11:42 :
Wat belachelijk zeg, dat hoort toch bij de seks vind ik.
Het is verschrikkelijk om stil te moeten zijn tijdens de seks.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 23:21
djsand-r
djsand-r is offline
Citaat:
Faerie schreef op 09-05-2007 @ 23:26 :
Wat belachelijk zeg, dat hoort toch bij de seks vind ik.
Het is verschrikkelijk om stil te moeten zijn tijdens de seks.
Mijn probleem is altijd dat... als het gebeurt vaak de ouders achter een deur slapen die 2 m verderop de gang zit..

off .. ze zitten beneden ofzo, ZUCHT

maarja je kunt het toch ook stilletjes doen, haha
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 12:40
Verwijderd
inderdaad watwat Optima zegt.

en ja. wat mij gillend gek maakt is kleine dingetjes zoals beetje kussen , strelen en bijten in mn nek. Is voor iedereen natuurlijk anders. Maar als mn vriend tijdens 'de daad' nix doet zoals zoenen of me aankijken dan voel ik een neukpop.

Dus ook interactie tijdens de daad is voor mij belangrijk!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 02:12
Verwijderd
Voor mij?

90% van de meiden zijn niet echt actief, gaat er niet om of ze boven of onder zitten... maar ze zijn onzeker, stil, en houden zich in. Dat merk ik bij mezelf en hoor ik van diverse vrienden. De overige gaan er echt in op, zoals ik zelf. DAT maakt het goed. Seks heb je met zn 2. Jezelf 100% geven.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 12:13
DvoorA
DvoorA is offline
Wat ik geweldig vind is als hij lief is. Ik zie het liefst grote ogen van bewondering en een hele harde bobbel in zijn broek. Niets dat beter is voor mijn lust En tijdens de daad...dat hij mij aankijkt, kreunt, kust, in mijn nek zoent, ik zijn volle gewicht op me voel en hij warm en zacht is. Ik snap alleen niet waarom je zegt puur naar de sex te kijken, want sex zonder liefde is niets! Dat zijn gewoon twee totaal verschillende dingen. Sex zonder liefde is waardeloos en dan voel ik me goedkoop en gebruikt.
Oud 12-05-2007, 12:22
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
DNMB schreef op 12-05-2007 @ 13:13 :
sex zonder liefde is niets!
Alsof je met je vriendje heel de tijd viooltjes hoort spelen en hartjes ziet vliegen. Je hebt met je vriendje toch ook wel eens een geile bui zonder de "ooh wat ik hou van je"-gevoelens erbij?
Trouwens, slechte technische seks met liefde hou je ook niet lang vol volgens mij. Net zoals superseks zonder liefde ooit wel eens ophoudt.
Oud 12-05-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef op 11-05-2007 @ 03:12 :
Voor mij?

90% van de meiden zijn niet echt actief, gaat er niet om of ze boven of onder zitten... maar ze zijn onzeker, stil, en houden zich in. Dat merk ik bij mezelf en hoor ik van diverse vrienden.
whuh ik heb echt nog nooit echt geneukt met zo'n meisje dan

of ik let niet goed op

maar ik heb toch wel het idee dat de meeste dames met overtuiging en plezier neuken hoor en dus ook actief meedoen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 19:56
infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-05-2007 @ 14:50 :

of ik let niet goed op

maar ik heb toch wel het idee dat de meeste dames met overtuiging en plezier neuken hoor en dus ook actief meedoen
ben jij echt 14???
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:09
Verwijderd
Citaat:
infrasoft schreef op 13-05-2007 @ 20:56 :
ben jij echt 14???
Nee, jij?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:11
infrasoft
infrasoft is offline
waarom zet je dan in leeftijd 14??
nee tuurlijk ben ik geen 14 maar da heb ik niet als leeftijd opgegeven
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:16
Verwijderd
Citaat:
infrasoft schreef op 13-05-2007 @ 21:11 :
waarom zet je dan in leeftijd 14??
nee tuurlijk ben ik geen 14 maar da heb ik niet als leeftijd opgegeven
Dat heb ik bijna twee jaar geleden gedaan, toen naar 13. Weet niet meer precies waarom, maar iemand werd niet serieus genomen omdat hij of zij te jong zou zijn, terwijl ik het met die persoon eens was en de argumenten gewoon goed vond. Zoiets. Niet echt een goede reden.

Ik ben 24, dat is geen geheim ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:19
infrasoft
infrasoft is offline
en te lui om het te veranderen zeker
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:32
Verwijderd
Wat roloog je nou? Het is toch niet verplicht de juiste leeftijd te gebruiken? Je gebruikt toch ook niet je echte naam?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:39
infrasoft
infrasoft is offline
ik ben ook gewoon te lui om naam te veranderen en als ik jaartje ouder ben bn ik nog te lui om leeftijd te veranderen...ik veroordeel je niet ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 01:04
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
spawn again schreef op 11-05-2007 @ 03:12 :
Voor mij?

90% van de meiden zijn niet echt actief, gaat er niet om of ze boven of onder zitten... maar ze zijn onzeker, stil, en houden zich in. Dat merk ik bij mezelf en hoor ik van diverse vrienden. De overige gaan er echt in op, zoals ik zelf. DAT maakt het goed. Seks heb je met zn 2. Jezelf 100% geven.
Volgens mij willen ze dan niet echt..
Oud 16-05-2007, 19:14
*elava*
*elava* is offline
onzin, dat je alleen naar de vrouwen luistert", en naar wat zij lekker zouden vinden. Sex doe je toch met z'n 2en? (ik vind/weet trouwens wel dat sex zonder liefde lekker kan zijn, maar met liefde is natuurlijk beter)

Citaat:
Voor mij?

90% van de meiden zijn niet echt actief, gaat er niet om of ze boven of onder zitten... maar ze zijn onzeker, stil, en houden zich in. Dat merk ik bij mezelf en hoor ik van diverse vrienden.
hier geloof ik echt geen bal van. 90% van de meiden?! t gaat echt nergens over als je het mij vraagt, en ik denk dat je die 90% zelf verzonnen hebt.. waarschijnlijk willen meisjes dan gewoon geen sex met jou en/of je vrienden

ik vind het topic maar vreemd, het komt een beetje over alsof het de bedoeling is dat de mannen de vrouw plezieren tijdens de sex, en anderzom niet belangrijk is (gaat ook weer nergens over als je het mij vraagt)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 21:47
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
*elava* schreef op 16-05-2007 @ 20:14 :
hier geloof ik echt geen bal van. 90% van de meiden?! t gaat echt nergens over als je het mij vraagt, en ik denk dat je die 90% zelf verzonnen hebt.. waarschijnlijk willen meisjes dan gewoon geen sex met jou en/of je vrienden
90% van de dingen in deze wereld vallen niet makkelijk te kwantificeren
Oud 28-05-2007, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 12-05-2007 @ 14:50 :

of ik let niet goed op

Nouja goed, wij zijn verschillend en wij vallen vast niet op dezelfde meiden.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 03:02
Verwijderd
Citaat:
*elava* schreef op 16-05-2007 @ 20:14 :
90% van waarmee ik seks heb gehad.

En uiteraard komen ze later wel los, maar heel vaak begint het niet zo.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef op 28-05-2007 @ 04:02 :
90% van waarmee ik seks heb gehad.

En uiteraard komen ze later wel los, maar heel vaak begint het niet zo.
Dan lijkt het mij pure onwennigheid. Als ze na een tijdje gewoon loskomen, is er m.i. niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 13:35
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 12-05-2007 @ 13:22 :
Alsof je met je vriendje heel de tijd viooltjes hoort spelen en hartjes ziet vliegen. Je hebt met je vriendje toch ook wel eens een geile bui zonder de "ooh wat ik hou van je"-gevoelens erbij?
Trouwens, slechte technische seks met liefde hou je ook niet lang vol volgens mij. Net zoals superseks zonder liefde ooit wel eens ophoudt.
a) ik heb geen vriendje, dat even terzijde
b) viooltjes en hartjes valt onder de noemer romantiek en niet liefde. Met liefdevol bedoel ik niet de hele tijd slijmen tijdens de sex ofzo, maar elkaar eens liefdevol aankijken, zachtjes strelen, verliefd zijn en alles. En slechte technische sex valt met wat subtiele handelingen om te toveren tot supersex, aangezien slechte technische sex toch meestal aan de man ligt.
Oud 28-05-2007, 14:07
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
DNMB schreef op 28-05-2007 @ 14:35 :
En slechte technische sex valt met wat subtiele handelingen om te toveren tot supersex, aangezien slechte technische sex toch meestal aan de man ligt.
Tot SUPERsex? Niet voor mij. Iemand die er technisch niets van bakt kan het nog goed maken met andere dingen dan techniek, maar dan is het gewoon seks ipv slechte seks. Supergoede seks zal het nooit zijn als ie er technisch niks van bakt. Met een ONS doe je ook die moeite niet meteen om er superseks van te maken.
En het hoeft niet perse aan de man te liggen, er zijn vouwen zat die er niks van kunnen en die je ook richtlijnen moet geven, lijkt me vrij normaal
Oud 28-05-2007, 22:03
Verwijderd
De perfecte balans weten tussen wanneer t heftig kan en wanneer t vooral lief moet zijn.
Beukwerk is leuk, maar zeker niet altijd.

En verder want DNMB zegt.
Ik vind t zo waardeloos om daar even op mn rug te liggen, bam bam, klaar. Ik wil lllliiiiieeeefffdddeeee. Kussen, aaien, het prinsesje-gevoel.
Als er iets is, dat mij een zelfvertrouwenboost geeft, dan is dat t wel en dan kun je t krijgen ook .
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 22:11
Verwijderd
Vrouwen kunnen tijdens de daad ook zelf wat meer gaan zoenen en strelen als ze dat willen hoor, dat vinden mannen ook lekker. Het is wel heel makkelijk om gewoon te zeggen dat 'de man' het beter moet doen en zelf gewoon lui op je rug te gaan liggen met je benen wijd.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten