Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 06:30
Kali
Kali is offline
Mijn lerares latijn heeft het fantastische idee gekregen dat wij als leerlingen, in groepjes van 3 , 20 minuten les moeten geven over een opgelegd onderwerp, we moeten nu donderdag al de info die we gevondne hebben voorleggen, maar we vinden niets, kan iemand mij helpen ? Ik zoek alle info rond de traditionele keizerscultus tijdens Nero , zoals in hoofdstuk 44 van het werk van tacitus wordt beschreven over de christenen, het is in verband met die tekst dat we de cultus moeten opzoeken. Please help, bij voorbate dank.
Oud 07-01-2002, 07:12
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Kali schreef:
nu donderdag al
??? Dat moet ze dan toch al vóór de kerstvakantie hebben opgegeven... (En jij vraagt nu pas hulp?)

Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 07:43
John-17
John-17 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
??? Dat moet ze dan toch al vóór de kerstvakantie hebben opgegeven... (En jij vraagt nu pas hulp?)

muhahaha

kijk hier eens
Announcement

zowiezo, het is echt niet zo moeilijk om informatie te vinden als je gewoon gaat zoeken bij altavista of google...daar moet echt zo veel te vinden zijn

Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 11:22
Kali
Kali is offline
ik heb die taak voor de kerstvakantie gekregen en ben dan vertrokken op reis en pas teruggekomen , dus ik kon niet eerder zoeken
Oud 07-01-2002, 18:26
Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Kali schreef:
Ik zoek alle info rond de traditionele keizerscultus tijdens Nero , zoals in hoofdstuk 44 van het werk van tacitus wordt beschreven over de christenen, het is in verband met die tekst dat we de cultus moeten opzoeken.
In de vijfde hebben wij die tekst vertaald, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar iets heb gelezen over de heersercultus. Ik heb geen idee hoe je de opdracht moet aanpakken. Ik kan je dus niet helpen. Sorry. Veel succes in ieder geval.

Oud 10-01-2002, 11:33
Kali
Kali is offline
Kan er niemand mij helpen? ik vind niet veel info erover !!!!! HELP
Reageren

Regels voor berichten