Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder: ik vond thailand zeker de moeite waard, ookal had ik het in groepsverband gedaan. Als je zo'n rustig programma hebt, kan je nog wel veel zelf rond reizen toch? Dan heb je zowel de ervaring in groepsverband als in individueel verband.. lijkt me erg leuk om te vergelijken ook. |
![]() |
||
Citaat:
of je georganiseerd moet gaan, hangt af van hoeveel tijd je hebt en hoeveel je in die tijd wil zien. Wil je in 3 weken alles zien, absoluut georganiseerd gaan. Heb je langer de tijd en vind je het niet erg om vanalles uit te zoeken ed, zelf gaan. Die groepsreis heeft als voordeel dat je overal een hotel hebt en vervoer naar de plaatsen. Dus alleen de reisdagen staan vast. De rest van de tijd (over het algemeen heb je alle vrijheid, tenzij je met kras oid meegaat) kun je lekker je gang gaan... Mogelijkheden: shoestring, baobab, mamboo (oid), koning aap, sawadee, djoser (vaak gezinnen, ook wel van jouw leeftijd)... gewoon ff bellen welke leeftijden er in de groep zitten. Ook hebben bepaalde reizen single reizen. Dan zit je met allemaal mensen die alleen gaan...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mogelijk militaire coup in Thailand T_ID | 16 | 22-09-2006 10:31 | |
Machiel Kuijt voorlopig nog vast in Thailand Nephtys | 50 | 29-08-2005 15:14 | |
Films, TV & Radio |
Thailand: de nieuwe hong kong? Verwijderd | 11 | 16-08-2004 17:45 | |
Gratie voor twee Nederlandse gevangenen Thailand MissCzechMeOut | 30 | 01-02-2004 02:42 | |
Nederlander levenslang in Thailand MissCzechMeOut | 54 | 06-11-2003 22:16 |