Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij de winkel Digifan (Haarlem, anegang, t.o C&A) Krijg je setlers IV bij aankoop van een spel kado (nieuw spel natuurlijk)
Dus daarom heb ik hem en vind het eigenlijk best wel een tof spel, want ik zou het uit mezelf nooit gekocht hebben, maar vind het dus toch wel erg leuk). Zo zie je maar weer ![]() |
![]() |
|
ik heb 4 en 2. 2 snap ik echt geen ene bal van
![]() 4 is wel leuk, maar aan boten en magic doe ik niet, wat is daar leuk aan? Wat vinden jullie het leukst van Settlers? On-line, de campagnes of de maps?
Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 19:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb eerst de campaigns gedaan, toen wat custom maps (oefenen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
3 was bij mij very unstable. Nooit veel gespeeld. 1 ook niet veel gespeeld omdat ik het toen simpelwegniet kende. Zelfde geldt voor Dune1, Warcraft 1. Settlers 2 heb ik het meeste plezier aan beleefd. En ook behoorlijk wat. Alleenjammer dat wanneer je resources op zijn je de zak bent. Een longer-end battle zit er dus niet in. Je hebt wel degelijk een soort van 'tijdslimiet'. Meen me te herinneren dat dat bij Settlers 3 was opgelost. B&W heeft ook in mindere mate last van dat 'probleem', nou ja, voor sommige gamers is dat een probleem. Ik ben gewoon een eikel die eerst een economie opbouwt en dan pas een leger. Zo doe ik 't bij Utopia bijv. ook. Omdat: leger kost geld. Economie verdiend geld. Hoe later je met leger begint hoe meer voordeel. Maar ja bij multiplayer C&C gaat dat weer niet zo op
![]()
|
je hebt -zeker in zoiets als Utopia- altijd een leger nodig om je economie te beschermen, en in mijn geval, ook om hem uit te breiden
![]() Geld voor settlers eigenlijk ook wel.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (ik draft ook pas 12-16 uur voor OOP)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
wat is een leuke pc game? jongen16arnhem | 95 | 05-10-2007 10:23 | |
Games |
The Settlers 5 Marcade | 58 | 31-03-2005 22:36 | |
Games |
Settlers II mappen Rhinus | 9 | 04-12-2004 18:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
was de dood van Rabin, het begin van het einde? prrr ta li loe | 250 | 25-10-2004 13:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Haaretz zegt al over de uitspraak van ICJ te beschikken aangaande veiligheidshek/muur Gatara | 217 | 04-08-2004 13:38 | |
Games |
Civ3 is weer zo'n bagger afreksel van Civ2(?)! Rhinus | 37 | 08-05-2002 16:42 |