Is in theorie geen probleem, maar het heeft hier thuis al vaak genoeg problemen gegeven op meerdere computers (meeste computers met Pro, en dan 1 of 2 verschillende computers in het begin met Home). Om dan netwerk shares en dergelijke in te stellen is een ware hel, als je het mij vraagt (en ja, alle instellingen staan zoals ze zouden moeten; maar toch slaagt hij er op een of andere manier in om toch moeilijk te doen over andere computers te vinden).
De beste raad die ik kan geven: probeer zo veel mogelijk gelijkaardige computers (XP Home, XP Pro of Vista) te gebruiken, bij mixen van verschillende systemen, ben ik meerdere malen problemen tegengekomen, die eigenlijk niet hadden mogen bestaan vermits de instellingen overal compatibel zouden moeten zijn (allemaal IP in hetzelfde bereik (statisch of via DHCP, maakt niet uit), zelfde werkgroep, firewall open voor SMB-connecties, etc.) Uiteindelijke werkte het allemaal wel, maar hoe dat dan precies lukte, meestal was het gewoon een raadsel dat het na net die ene keer opnieuw opstarten hij het wel deed. Maar zoals beide heren hierboven zeggen: het is zeker mogelijk.