Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ken nog een verhaal van een meisje dat met de bus ging en altijd labello op haar strippenkaart deed, zodat ze de inkt v/d stempel er dan later zo af kon vegen. Maar ze had een keertje teveel labello erop gesmeerd en toen bleef dat stempelapperaat eraan plakken. Die busschauffeur boos..
![]() Als ik zelf met de trein ga rij ik nooit zwart ofsow, te schijterig. Terwijl als ik met korting rij in 't weekend (OV) dan vragen ze heel vaak geeneens om mn OV. Ik zou dus best kunnen oplichten, maar ik doe 't nieh. ![]()
|
Ik koop altijd een kaartje.
Maar één keer had ik dat ik naar Heerenveen ging, maar was vergeten een datum op het kaartje te laten zetten.. Had het zelf niet door. De conducteur merkte het wel op en zei dat ik er een boete voor kon krijgen.. Maar ik keek nogal verbaasd en toen was het voor een keer wel goed en heeft hij er een datum opgezet. Misschien dat ik het ooit nog eens doe, gewoon onschuldig kijken dan ofzo ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
*slim af zijn* vaag iets...
als ik em niet bij me heb dan koop ik er gewoon een strippekaart... ook weer voor de volgende keren. als ik geen geld heb probeer ik et via de lift of trap of andere ingang. en als et niet anders kan dan hang ik een zielig lulverhaaltje op over men broertje die is gevallen op de creche or whatever.. maar dat heb ik ook maar 1 keer gedaan, lang geleden..
|
Heb 'n paar keer m'n week-OV gebruikt op 'n zaterdag in de bus.
'k loop langs, laat dat ding zien, chauffeur knikt en ik ga zitten. en ff later schiet me dan opeens te binnen dat de OV helemaal niet geldig was. maar ja, das dan de fout van de chauffeur. en 'k heb ook 'n keer m'n rijbewijs laten zien ipv OV, haddie ook niet door ![]()
||
Citaat:
![]() Heb wel een keer gratis met de bus gereisd, toen legde ik me strippenkaart neer, zegt die vent, nee je mag zo mee want ik heb je toch net ook hierheen gebracht(als je binnen uur weer teruggaat is dat hetzelfde als overstappen ozzow en mag je op dezelfde strippen) ik keek em verbaasd aan, hij weer, ga nou maar zitten, ok dan niet joh. Volgens mij keek hij naar de tijd van de stempel en die kwam wel aardig overeen, was alleen 2 maanden eerder gezet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van Den Haag C. naar Scheveningen, met tram 1... Hele tijd vooruit zitten kijken: 'staat daar een controleteam dat bij de volgende halte instapt?'... dus ik stond tegen de stempelautomaat aan met kaart in de hand... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, kom je binnenkort met een bordje blinde-geleide-hond opdagen? ![]() ![]() *heeft geen idee van 11.1 .. maar heeft dingen gehoord* ![]() |
![]() |
|
|