Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
die armbanden en sterren zijn koel jah
![]() ![]() ![]() nou tis wel gaaf, maar je moet idd niet overdrijven...anders krijg je het-wow-dit-verdragen-mijn-ogen-niet effect ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
fluo is
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb zelf: -een knalgroene fluoriscerende fiets -knalgroene truitjes -een bodypaintpotje die opgloeit bij blacklight -een fluoriscerende broek -knalgele fluo zonnebril -ook sterretjes aan mn plafond helemaal goed dus, jammer dat je er zo weinig kleding in kunt vinden enzo, het is nu allemaal meer pastel
Laatst gewijzigd op 09-06-2002 om 13:26. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga wel even in Amsterdam kijken in de zomervakantie, kan ik ook gelijk even bij het waterlooplein kijken wat ik hier overal hoor noemen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Normaal gesproken heb ik altijd zwarte jurken, rokken en truitjes aan, maar ik heb ook > 1 roze fluoriserende kilt en
> 1 fluoriserend gele lange rok . Ik vind het echt lache. Ze passen verder niet echt bij mij. Maar iedereen maakt er altijd leuke opmerkingen over als ik een van de twee aan heb. Ik vind het leuk, lekker opvallend! Mijn plafond is helemaal bedekt met glow-in-the-dark-sterren en ik heb een glow-in-the-dark-engeltje aan m'n lamp hangen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
heejz die pen klinkt heel koewl, dat je iets kan tekenen
![]() ik heb nooit zulke kleertjes, vinnik niej echt moowj...k ga ook nergens uit waar ze blacklight hebben ![]() heb wel een keer bij een concert zoown band voor om je nek omgedaan die licht gaf, was wel geinig owjah ik heb wel van die sterretjes op men plafond ![]() |
![]() |
|
in mijn nieuwe kamer ga ik 8x120 cm blacklight tl buizen hangen, als die aanstaan reageren die fluoriserende dingen nog als je over straat loopt
![]() ik ben beetje blacklight-gek geworden, vind het vet relaxt licht om 's avonds een beetje mee te relaxen.. en je kan er koele dingen mee doen, fluoriserende verf bijvoorbeeld |
![]() |
|
Mijn hele fiets is fluoriscerend roze
![]() Ik had t gedaan omdat ik mijn bruin/zwarte geval nooit in de stalling op school kon vinden meer na de lessen en dan steeds 10 min moest zoeken. Nu heb ik dat probleem niet meer ![]() |
![]() |
|
|