Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 00:06
fromBALKAN :D
Schoolboeken van de volgende vakken (aangezien ik staatsexamens ga doen)

Natuur en scheikunde 2 van de theoretische leerweg

Wiskunde op vmbo-tl niveau

Biologie op vmbo-tl niveau

Dat was het,
Advertentie
Oud 21-07-2007, 17:38
Up ;(
Oud 22-07-2007, 13:02
Echt niemand?
Er moet toch wel íemand nog wat boeken thuis hebben.
Oud 22-07-2007, 13:14
Verwijderd
op scholen verschillen de boeken ook he? je moet misschien isbn nummers geven. en anders eens zoeken op marktplaats ofzo. hebben ze op jouw school geen boekenmarkt aan het eind van het jaar? daar verkopen mensen die het jaar of de school verlaten de boeken die ze niet meer nodig hebben.
Oud 22-07-2007, 13:40
Verwijderd
Kijk ook eens bij de slegte.
En hou er rekening mee dat die boeken bedoeld zijn om op school te gebruiken; er zullen vast praktische opdrachten in staan die jij thuis niet uit kan voeren.
Daarnaast moet je je eens verdiepen in de leerplichtwet, want ik weet niet of je zomaar thuis mag blijven zitten zonder een officiele manier van leren. Kan gedoe geven met kinderbijslag ook. Dus bekijk dat even bijvoorbeeld op www.ib-groep.nl !
Oud 22-07-2007, 13:54
Citaat:
Andijvie schreef op 22-07-2007 @ 13:40 :
Kijk ook eens bij de slegte.
En hou er rekening mee dat die boeken bedoeld zijn om op school te gebruiken; er zullen vast praktische opdrachten in staan die jij thuis niet uit kan voeren.
Daarnaast moet je je eens verdiepen in de leerplichtwet, want ik weet niet of je zomaar thuis mag blijven zitten zonder een officiele manier van leren. Kan gedoe geven met kinderbijslag ook. Dus bekijk dat even bijvoorbeeld op www.ib-groep.nl !

Je hebt nog gelijk ook
Advertentie

Regels voor berichten