Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar, ontopic. Als je een klik met iemand voelt, en je doet er verder niets mee, dan is de kans ws erg klein dat je diegene dan toevallig weer tegenkomt op het moment dat je naar haar op zoek bent. Dus terugkomend op je vorige topic over verlegenheid, je moet wat assertiever worden en chickies playen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat heb ik allng gedaan (maar had ik hier niet neer gezet dus dat kon je niet weten) ![]() Ik fitness om mijn lichaam te houden zoals ik het wil De rest (kleding, kapsel etc.) doe ik al jaren zoals ik het zelf wil, altijd al een eigen mening over gehad en ik ben er tevreden over. Ik studeer op te leren voor een baan die ik wil Ik heb al vele boeken over spiritualiteit (van zelfhypnose tot de celestijnse belofte tot enneagrammen tot godsdienstige literatuur tot chinese aarde/wind/vuur/wind boeken) verslonden om mijn "geestelijke" pad te vinden en ik heb hiervan nu al een heel goed idee Damn, zelfs ongein als horoscoop boeken heb ik al gehad.... Ik wil graag een groep vrienden vinden om mee rond te hangen om mijn sociale deel te versterken. Hier ligt mijn probleem, de vrienden die ik nog heb van vroeger liggen voortdurend stoned in een hokje en daar heb ik echt geen zin (meer) in, ben al maanden gestopt, de andere helft speelt actief MMORPG's op de PC, daar ben ik ook al maanden mee gestopt, en de rest van de mensen waar ik mee om ga ken ik nog niet goed genoeg om vrienden te mogen noemen (vind ik) En ik ben sociaal zo "slecht" ontwikkeld dat ik die vriendengroep maar niet kan vinden. D.w.z. ik praat wel makkelijk met andere lui, maar ik kan die binding nooit maken, ik kan mij nooit "in een groep" mengen zeg maar..... Verder wil ik nog stoppen met roken maar dat gaat mij (vanwege sociale stress, maar dat is geen excuus dat weet ik) niet zo goed af...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ja, mensen veranderen, bewust of onbewust. Iedereen verandert van karakter, soms langzaam, soms snel. Wat is er mis met jezelf bewust veranderen? Iedereen is daar zo overduidelijk tegen.. Natuurlijk, jezelf radicaal veranderen is erover, maar je fundamenten cementeren (en geloof me, veel mensen hebben dat niet) en daarop bouwen is percfect okee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb hier altijd al veel moeite mee gehad, ik heb vroeger veel vrienden gehad die zomaar zijn verhuisd (als kleine kinderen heb je daar niet zo veel sturing over) waar ik nooit meer contact mee heb gehad, dit zou een reden kunnen zijn (dit bedacht ik me trouwens vrij recent, minder dan een maand geleden) maar weet t niet zeker. Het zou ook wel in mijn aard kunnen liggen, ik weet niet hoe ik daar achter moet komen. Tevens kleine update, vanavond uitgeweest met vet toffe groep mensen, veel plezier gehad en zelfs paar vrouwen uit het niets durven aanspreken, ben er heel blij over. Ik hou mijn vingers gekruist, we zien wel hoe t verder loopt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maargoed, veel vrouwen zien het "roken" alsnog als een probleem hoor ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||