![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.planet.nl/news/0,2031,80_...090283,00.html
Sorry hoor, maar ik vind dit echt belachelijk en walgelijk! Dat die broers van Fortuyn ermee akoord gaan! Zou er dan toch een lading geld achter zitten? Dit is toch heel privé, ik snap niet dat je daar camera's bij wil. Maar goed, ik snapte die opbaring al niet. Maar tis misschien een idee voor een nieuwe reality serie 'De Opgraving' In de volgende uitzending(en): Bart de Graaff en een speciale buitenlandse uitzending met Jim Morrisson.. ![]() maar goed: Dit gaat absoluut te ver en het verergert alleen maar de verheerlijking. En het is echt iets voor SBS6...? of niet? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[Werk nu bij een crematorium, maar hiervoor bij een begrafenisondernemen, vandaar]
||
Citaat:
![]() Achja, voor alles een eerste keer?! Boeit me eigenlijk niet dat het op TV komt, ga er gewoon niet naar kijken.
||
Citaat:
![]() (nee, sorry, ik bedoelde het niet vanwege sensatie ofzo,.. maar ik kijk graag naar die national geographic serie waarin ze de geheimen van mummies ontrafelen en die mensen die dat doen zijn zooooo enthousiast ![]() /me kijkt toch niet aangezien deze "mummie" waarschijnlijk toch geen "mummie" zal zijn (tenzij overgoten met arsenicum ofzo). |
![]() |
||
Uit Trouw:
Citaat:
|
Ach ja, na de sensatie-verkiezingen zaten deze Amerikaanse perikelen er toch wel aan te komen.
Beelden van huilende mensen, Vanessa die een inspirerend levenslied weet te zingen, een begrafenis live uitzenden; het wachten was eigenlijk alleen nog op de Fortuyn kaarsjes die je bij drie flesjes Breezer Tomaat in de plaatselijke discotheek kan verkrijgen. Ik vraag me overigens af of Pim Fortuyn deze aandacht wel zou verafschuwen. Een wens hebben om een levensgroot standbeeld van jezelf in Rotterdam te laten bouwen getuigt niet echt van een overschot aan bescheidenheid. Laten we gewoon wachten op de magische woorden: ‘Zo heeft Pim het gewild.’ Dan weten we dat het goed is…. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vind dit een beetje triest van sbs, en ook van de mensen die er naar gaan kijken (uitzonderingen daargelaten, Gatara ![]()
|
![]() kvind 't ziek, net als die reisjes die nou al geboekt zijn naar italië, alleen maar om het graf van pim te bezoeken... ga toch lekker in nederland man en laat hem lekker rusten! *denkt aan de baas van het reisbureau dat verklaart totaal geen winst te willen maken op die reisjes... daarna aan sbs die er 'zonder winstoogmerk' aan meewerkt dit alles uit te zenden...* één pot nat...
|
![]() |
Niks mis mee. Er zullen veel mensen zijn - die er bijv. om de een of de andere reden niet bij zouden KUNNEN zijn - die bij het zien van de beelden er troost uit halen. Iedereen die het stom vindt kijkt maar lekker naar een andere zender. Meer heb ik er niet over te zeggen...behalve dat ik hier en daar het idee krijg dat er mensen jaloers op zijn dat iemand meer respect krijgt na zijn dood dan ze zelf ooit zullen kunnen krijgen, in leven of na hun dood.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop echt vanuit heel m'n hart dat niemand dit ooit bij mij of m'n familieleden doet. Gelukkig moet je daar dan ook toestemming voor geven (en zijn we niet bekend genoeg, maar dat terzijde ![]() En er zijn heel vaak begrafenissen. Moet er dan voortaan bij elke begrafenis een camera draaien, voor de mensen die er niet bij KONDEN zijn? Sorry hoor, maar ik vind dit echt zwaar zielig! En nog wel het meeste voor Pim Fortuyn ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, ik vind dit respect. Het opgraven gebeurt toch en Pim's broers zullen neem ik aan toch in de geest van Pim hebben gehandeld, ook toen ze toestemming gaven om het te filmen. |
![]() |
|
Daar twijfel ik ook niet aan!
Fortuyn zou deze aandacht waarschijnlijk heerlijk gevonden hebben. Iedereen zo zijn eigen begrafenis, zolang ik maar niet hoef te kijken naar talloze rouwende mensen, 2 zielige hondjes, een zenuwachtige Herben en een aangeslagen burgermeester van Rotterdam die geen spreekkoren wil horen. Nu niet, nooit niet… Zelf houd ik niet zo van deze vorm van bescheidenheid. Jaloers ben ik niet. Van Johan Veenstra, verkoper van gevlochten lampekappen, uit Sappemeer hoef ik geen respect te krijgen na mijn dood. En van de rest van huilend Nederland die mij niet gekend hebben ook niet. Wanneer is respect oprecht respect? Respect vanwege dingen die je hebt gezegd op televisie, in kranten en in een boekje. Of respect vanwege dingen die je met personen hebt meegemaakt, die je voor hun persoonlijk hebt gedaan of gewoon vanwege je hele persoonlijkheid. Wie kent Pim Fortuyn nu daadwerkelijk écht? Johan Veenstra in ieder geval niet. |
![]() |
|
Wat een gezeik allemaal!
Zouden jullie ook zo doen als de begrafenis LIVE op (commerciele) TV was? Ik snap het niet, ze graven de kist alleen op gooien hem vervolgens in de auto/vliegtuig. Ik zie geen verschil tussen de tocht door Rotterdam en zn opgraving, wat ik overigens wel betwijfel dat ze dat echt laten zien. Misschien op afstand. |
![]() |
|
Het werd als eerste onderwerp uitgezonden op het NOS journaal!!! Alsof ze daarmee het type kijker kunnen winnen dat normaal naar rtl of sbs kijkt.
Triest eigenlijk, eerst de "Last Post" en dan al die begrafenistoeristen... "Het had wel iets, ja" zei één van hen. REIE
||
Citaat:
En ik denk ook zeker dat pim er geen problemen mee heeft, dat is misschien ook wel de reden waarom ik het triest van sbs vind (wel te verwachten overigens)
|
![]() |
Kunnen we nu weer verder leven met de levenden onder ons? We leven in het heden. Er is wel interessanter nieuwsdan dit (IMHO). Zo iser vandaag een wisseling van de wacht (of macht
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De ranzigheid van SBS6 Buzzzfuzzz.vs | 39 | 17-08-2002 13:46 |