![]() |
|||||
hoi!
ik heb een nvidia n6600 gt 128 mb met video-out erin ik heb hem met S-video en scart aan mijn tv verbonden(S-video out naar een scart ding, naar tv)(de tv is een oud ding van samsung), hij doet het goed, alleen op de tv is alles zwart - wit ![]() ![]() ik kan hem daar naar composite video out veranderen(van S-video out) en dan komt er voor een seconde wel kleurenbeeld, maar daarna kapt er hij ermee ![]() ![]() deze zelfde opstelling werkt bij mijn broer en zijn tv trouwens wel, dat is ook erg raar ik heb erg veel topics op het internet gevonden, maar geen met antwoorden die bij mij ook werkten ![]() waar kan dit aan liggen/zou het kunnen dat ik een speciale converter moet kopen? ![]() Uit vorig topic(op onzin beland) Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb nu mijn broers tv gepakt, hetzelfde probleem ![]() ![]() terwijl zijn computer het op zijn pc wel doet ![]() ![]()
||
Citaat:
en een andere tv gebruiken wordt hem niet, want op 3 tvs heb ik het geprobeerd en alle 3 doen ze het niet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |