Hoi Leendert,
Ik ben een kommaneuker en forumbaas van nerdfora. Hoewel het downloaden van films, games en muziek erg leuk en prettig is, is het ook stout. Dit forum is een lief en braaf forum, waar geen topics gemaakt mogen worden over dit soort dingen. Jouw vraag is dus niet toegestaan. Dan even over de poll die je hebt aangemaakt. Je zou natuurlijk wel een interessante poll kunnen opstellen met de volgende vraag: "Download jij muziek/films/games of koop je het?" met in de topic zelf een evrzoek om onderbouwing en bijvoorbeeld, maar dat is op het randje, de vraag met welk medium (usenet, torrents, ftp) men download. Ik vind het niet erg als je dat doet. Ook heb ik iets aan te merken op de manier waarop je de Nederlandse taal verpest. Maak toch gebruik van leestekens, hoofdletters en goede spelling! Dat siert een gebruiker. Ik zie dat je in 3 havo zit, wellicht train je jezelf, zodat je op je proefwerken, so's en verslagen hogere cijfers haalt door je taalgebruik. Als laatste nog een opmerking over je nickname... dat had beter gekund.
Ik hoop dat je iets hebt geleerd van je gedrocht van een topic.
Liefs,
Piloff
|