![]() |
||
Citaat:
maar ik ben ook al naar de dokter geweest en die gaf me dus die seretide discus, hij hoorde geen ontsteking (dat was anderhalve week geleden, komende vrijdag ga k weer (eigenlijk voor iets anders maar dan laat k em wel weer ff kijken))
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn vader moest gewoon hard hoesten vorige maand en dan bleek hij het te hebben en mijn moeder had 2 weken geleden gewoon griepsymptomen ... En toen ik het 2 jaar geleden had moest ik gewoon hoesten, niet kortademig of koorts enz...
||
Citaat:
k heb nu btw wel btje koorts, 37,8 maar k ben ook verkouden nu en heb veel te weinig geslapen. dus tsja ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Als laatste blijkt dat hoe meer medische info je verteld, hoe onzekerder een hypochonder wordt. Dus alleen daarom al is het niet verstandig om zo maar iets op een forum mede te delen over een longontsteking of andere ziekte. Gewoon alle vragen morgen aan je arts stellen. Veel verstandiger ![]()
||
Citaat:
Vriendin van mij heeft ook maandenlang gehoest en nog niet eens om een specifieke reden (geen infectie oid) maar uiteindelijk heeft ze wel een gat in dr longen gehoest en kon ze naar het zhuis worden afgevoerd. Daar heeft ze nog een behoorlijk lange tijd gelegen. Dus ik zou zeggen: ga gewoon ff langs de dokter, laat het nakijken, zorg dat je er wat voor krijgt en don't end up like she did. Langs de huisarts gaan kan toch nooit kwaad. Hij krijgt toch wel doorbetaald en bij jou wordt het vergoed.
||
Citaat:
![]() Groen slijm komt ook vaak voor als mensen voor een onsteking in de longen AB hebben gehad en na de kuur die rotzooi eruit gaan hoesten. Voor zover ik weet wijst groen slijm altijd op een acute ontsteking (die tijden kan duren dat wel). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waterpijp, hoe wiet in te roken? ExVaal | 28 | 08-08-2005 15:47 | |