Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2007, 07:14
Dott
Dott is offline
Ik heb een paar behoorlijk lelijke littekens, die ik al jaren weg wil krijgen.
Nu heb ik op tv, van dat celltone (en het word ook nog verkocht onder een andere naam) met slakkenslijm, dat heel goed tegen littekens zou werken.
Maar ja, op tv vertellen ze zo veel, dus ik vroeg me af of jullie daar ervaring mee hebben, en of het echt zo goed werkt als word beweerd?
Oud 24-02-2007, 07:20
Verwijderd
Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar heb je er al wel eens met je huisarts over overlegt? Op recept kun je volgens mij ook crème's krijgen waarvoor meer dan van zo'n celltonegebeuren zeker is dat ze wat doen. Dat zou ik dan liever proberen dan iets waarvan je van te voren eigenlijk al weet dat het niets zal doen (ik geloof er iig niet in ).
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 18:11
Shredder
Shredder is offline
De naam Celltone is bij mij niet bekend. Maar een tante van mij is een keer door haar ex bewerkt met een mes. Daar had ze ook hele lelijke littekens aan overgehouden. Zij kreeg een siliconenlapjes die ze over de littekens moest plaatsen. Na verloop van tijd werden deze littekens significant minder.
Hoe ze daaraan is gekomen weet ik niet en hoelang het duurde voordat er enigszins verbetering zichtbaar was ook niet. En de techniek staat natuurlijk ook niet stil!
Oud 24-02-2007, 18:23
Dott
Dott is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-02-2007 @ 08:20 :
Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar heb je er al wel eens met je huisarts over overlegt? Op recept kun je volgens mij ook crème's krijgen waarvoor meer dan van zo'n celltonegebeuren zeker is dat ze wat doen. Dat zou ik dan liever proberen dan iets waarvan je van te voren eigenlijk al weet dat het niets zal doen (ik geloof er iig niet in ).
Ik ben al bij de huisarts geweest, maar die zei dat ze me niet echt verder kon helpen.
We zijn toen naar de apotheek gegaan, en hebben de 3 dingen die ze dara hadden een tijd geprobeerd.. maar helaas..
Oud 24-02-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Bloody_tears schreef op 24-02-2007 @ 08:14 :
of het echt zo goed werkt als wordt beweerd
als het echt zo goed zou werken als men beweert op TV zou het ondertussen al wel in alle kranten gestaan hebben, denk je niet?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 22:46
IJsvuur
IJsvuur is offline
volgens mij is het werkzame bestanddeel van dat slakkenspul allantoine en daarvan is al wel bewezen dat het werkt en het herstel en opbouw van je cellen stimuleert. ik zou zeggen, baat het niet, dan schaad het niet. en als je genoeg geld ervoor hebt dan zou ik het gewoon proberen.. (en laat ons dan ff weten of het werkte ) good luck, lianne!
Oud 25-02-2007, 11:52
Bongalientje
Bongalientje is offline
niet geprobeert, maar je hoort wel positieve dingen..
zoals IJsvuur al zei. baat het niet, dan schaad het niet en als je er het geld voor hebt..
Oud 25-02-2007, 12:45
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
kunst schreef op 25-02-2007 @ 12:52 :
zoals IJsvuur al zei. baat het niet, dan schaad het niet en als je er het geld voor hebt..
Als iets niet baat, kan het echt wel schaden hoor. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 13:01
Dott
Dott is offline
Citaat:
IJsvuur schreef op 24-02-2007 @ 23:46 :
volgens mij is het werkzame bestanddeel van dat slakkenspul allantoine en daarvan is al wel bewezen dat het werkt en het herstel en opbouw van je cellen stimuleert. ik zou zeggen, baat het niet, dan schaad het niet. en als je genoeg geld ervoor hebt dan zou ik het gewoon proberen.. (en laat ons dan ff weten of het werkte ) good luck, lianne!
bedankt zal ik doen
Oud 25-02-2007, 15:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
kunst schreef op 25-02-2007 @ 12:52 :
Ja, hetzelfde met die elektrodes die je op je buik moest plaatsen zodat je een strakke buik kreeg, daar kwamen ook heel veel brandwonden van
Oud 25-02-2007, 20:06
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-02-2007 @ 16:45 :
Ja, hetzelfde met die elektrodes die je op je buik moest plaatsen zodat je een strakke buik kreeg, daar kwamen ook heel veel brandwonden van
maar deze zalf klinkt niet echt gevaarlijk

je moet het in niet inslikken en alleen uitwendig gebruiken..
sowieso moet je eerst testen of je allergisch bent binnenkant arm!? klein stukje

everybody knows..
niet gevaarlijkd us
Oud 25-02-2007, 21:50
Martiño
Martiño is offline
Voor €59,95 zou ik niet zomaar een potje uitproberen. Zoek anders eens op internet naar mensen die er ervaring mee hebben, of bel eens naar radar of kassa of ze daar klachten hebben ontvangen.
Oud 26-02-2007, 12:48
Poepkind
Poepkind is offline
vaak kan je die dingen van tv een tijdje later op het net of in grote winkels/ kruidvat blokker etc voor een fractie van de prijs kopen. Ik zou dus zoeken naar hetzelfde potje voor een goedkopere prijs.
Oud 02-03-2007, 17:43
Dott
Dott is offline
Ja.. bedankt voor de tips iedereen
mijn moeder vind het in ieder geval de moeite waard voor me om te bestellen en we hebben op internet iets soortgelijks gevonden met dezelfde werking en veel goede commentaren
Oud 02-03-2007, 18:00
Martiño
Martiño is offline
Laat maar eens horen of het werkt, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Succes ermee .
Oud 02-03-2007, 19:56
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 02-03-2007 @ 18:43 :
Ja.. bedankt voor de tips iedereen
mijn moeder vind het in ieder geval de moeite waard voor me om te bestellen en we hebben op internet iets soortgelijks gevonden met dezelfde werking en veel goede commentaren
je begrijpt dat de slechte comentaren wrsch niet op de site gezet worden
Oud 02-03-2007, 20:28
Verwijderd
Als de cremes van de apotheek niet werkten, werkt dit waarschijnlijk ook niet. Hoe lang heb je de littekens al? Littekens vervagen vaak uit zichzelf, maar dit kan gerust tien jaar duren. Om te voorkomen dat de huid rondom het litteken strak trekt helpt het wel om een litteken regelmatig met een vette creme of oliehoudende lotion te masseren.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2007, 19:04
kurtz
kurtz is offline
Hoi, ik heb nog een zestal potten van die celltone liggen. Ik had er een hoop besteld omdat ik wat littekens op mn onderbenen van na een operatie wilde laten vervagen, maar blijkt dat je er aanzienlijk minder van nodig hebt dan ik gedacht had.

Hopelijk doe ik hier niets verkeerds door ze zo aan te bieden, wie geïnteresseerd is kan ze overkopen voor een prijsje.

GR pieter.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 08:12
Sushii
Sushii is offline
---> Vraag en Aanbod

Maar vertel eens, werkt het echt zo goed als beweerd wordt?

Just curious
Oud 20-06-2007, 11:56
Verwijderd
Bij de Tuinen verkopen ze het ook. Weet niet of het goedkoper is, maar ze kunnen je daar allicht beter voorlichten dan een miepje aan de telefoon
edit; oh, had de up niet gezien maar just so you know
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 10:58
happy to be
happy to be is offline
Heeyy,

ik heb het een paar weken geleden een paar dagen gebruikt, maar ik weet het niet hoor....Tell sell is natuurlijk al omstreden en als dermatologen het niet voorschrijven lijkt het mij niet verantwoord om te gebruiken. Bovendien is het een soort peeling en mag je niet in de zon zitten als je het lang gebruikt. Bij mij werkte het een beetje als differin gel (dat heb ik ook zes weken lang gebruikt), wat betekent dat je er puisten van krijgt, mocht je die nu niet hebben.
Oud 21-06-2007, 14:14
Verwijderd
Citaat:
happy to be schreef op 21-06-2007 @ 11:58 :
Heeyy,

ik heb het een paar weken geleden een paar dagen gebruikt, maar ik weet het niet hoor....Tell sell is natuurlijk al omstreden en als dermatologen het niet voorschrijven lijkt het mij niet verantwoord om te gebruiken. Bovendien is het een soort peeling en mag je niet in de zon zitten als je het lang gebruikt. Bij mij werkte het een beetje als differin gel (dat heb ik ook zes weken lang gebruikt), wat betekent dat je er puisten van krijgt, mocht je die nu niet hebben.
Puistjes KRIJGEN van Differin?
Ik ben juist van mn puistjes AF dankzij Differin.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 17:43
Frankiie_J
Frankiie_J is offline
Je kan beter Slakkengel kopen bij de Tuinen daar koop mn moeder ze ook, die gel kost maatr 28 euro ofzo daar. Soms 14 euro als je geluk hebt
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 11:18
Southtown
Southtown is offline
Een vraag ontopic: is het mogelijk littekens die reeds 17 jaar oud zijn te herstellen? Ik vroeg het me af omdat ik twee opvallende littekens heb overgehouden aan een operatie die ik gehad heb toen ik amper 1 jaar oud was.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 20:35
happy to be
happy to be is offline
ja bij mij werd het erger, de acne, na het gebruik van differin gel. Als je het langdurig gebruikt gaat het misschien over, maar dat is vond ik het proberen niet waard om eerlijk te zijn.
Oud 24-06-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
happy to be schreef op 23-06-2007 @ 21:35 :
ja bij mij werd het erger, de acne, na het gebruik van differin gel. Als je het langdurig gebruikt gaat het misschien over, maar dat is vond ik het proberen niet waard om eerlijk te zijn.
oooh.
Erna.

Ja.. ik heb ruim een half jaar differin gehad.
It don't come easy.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 18:33
bamboocha
bamboocha is offline
Littekens kun je niet wegkrijgen met creme's.
Ze vervagen zelf, wat wel een aantal jaren kan duren. Je hebt wel creme's die je op een verse littekens kunt gebruiken zodat ze wat sneller minder rood worden, en waarmee je ze wat meer kunt vervagen. Maar je krijgt ze nooit helemaal weg.
Biotherm heeft er een goeie creme van. P-C-L-E serie.
Oud 24-06-2007, 19:38
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 24-06-2007 @ 19:33 :
Littekens kun je niet wegkrijgen met creme's.
Ze vervagen zelf, wat wel een aantal jaren kan duren. Je hebt wel creme's die je op een verse littekens kunt gebruiken zodat ze wat sneller minder rood worden, en waarmee je ze wat meer kunt vervagen. Maar je krijgt ze nooit helemaal weg.
Biotherm heeft er een goeie creme van. P-C-L-E serie.
Ik heb ook littekencreme van Biotherm, mijn littekens worden er heel roze van. Ze zijn er niet echt minder van geworden.
Hey Dott, heb je dat spul van TellSell al binnen? Ik zou graag willen horen of het werkt, zat er zelf ook over na te denken om Celltone te bestellen
Oud 24-06-2007, 23:10
bamboocha
bamboocha is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 24-06-2007 @ 20:38 :
Ik heb ook littekencreme van Biotherm, mijn littekens worden er heel roze van. Ze zijn er niet echt minder van geworden.
Oh echt?? Dat is wel vervelend dan!
Ik heb het zelf ook nooit gebruikt! maar ik werk in een parfurmerie en daar heb ik wel hele goeie reacties van klanten erop gekregen! Ik heb nog niets daarover gehoord over wat jij bijvoorbeeld hebt! Maar dat kan natuurlijk! Ik zal het zeker eens op m'n werk vragen of iemand anders al zoiets heeft gehoord.. en het vertellen.. Beetje raar om het dan aan klanten te adviseren
Oud 27-06-2007, 14:28
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
bamboocha schreef op 25-06-2007 @ 00:10 :
Oh echt?? Dat is wel vervelend dan!
Ik heb het zelf ook nooit gebruikt! maar ik werk in een parfurmerie en daar heb ik wel hele goeie reacties van klanten erop gekregen! Ik heb nog niets daarover gehoord over wat jij bijvoorbeeld hebt! Maar dat kan natuurlijk! Ik zal het zeker eens op m'n werk vragen of iemand anders al zoiets heeft gehoord.. en het vertellen.. Beetje raar om het dan aan klanten te adviseren
Cool dat je in een parfumerie werkt Ja, ik probeer heel consequent te zijn (niet één van sterkste punten) en het er twee keer per dag op te smeren. Het zijn gewoon kleine littekens, van muggenbulten die ik vroeger heb open geklauwd en daar dus plekken van maakte. Wondjes zeg maar. Maar misschien zie ik over een langere tijd wel beter resultaat I hope so...
Oud 27-06-2007, 19:52
Marjona
Marjona is offline
Hallo,

ben hier terecht gekomen door 't een en 't ander op te zoeken over celltone.
Ik was vorige week in Sluis, ging binnen in een drogisterij en zag daar celltone staan, was eerst wat sceptisch, ook wat geschrokken van de prijs, maar kreeg toen aan de kassa te horen dat ik een 2e potje gratis kreeg.
Nu, na jaren van problemen met m'n huid, heb namelijk acne, eigenlijk valt het mee, maar door enorm te krabben, heb ik in de loop der jaren heel mooie exemplaartjes van littekens...
Heb zoals velen onder jullie al heel veel geprobeerd, heb zelfs roaccutane gebruikt (een echte beproeving), differin gel, waar ik dan weer geen resultaat van had.
Van de roaccutane wel, maar dit was zes jaar geleden en na 3 jaar herbegon het gewoon weer.

Awel, je gaat het nie geloven, maar na iets meer dan een week, zie ik al verschil, m'n littekens zijn al heel wat minder, minder rood, meer vervaagd in m'n huidskleur, huid is ook strakker, en minder meeeters.
Het stimuleert me dan ook enorm, en ik hoop dat het effectief zo verder gaat, maar zoals het nu is, zie ik het heel positief.
Ik wist eerst niet dat het produkt via tellsell verkocht werd, heb het op hoop van zegen in een drogisterij gekocht, en heb het me tot nu toe niet beklaagd.
De prijs was 59.95 euro, 2e potje erbij, hetzelfde als op tellsell , heb ik begrepen, maar het is het mij waard, alleen al het feit dat ik nu al meer dan een week, 's morgens in de spiegel naar een gaver gezichtje kijk.......
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 20:00
Poepkind
Poepkind is offline
ik had laatst een drogist krantje, 2 potten slakkengel voor 30 euro.
Oud 27-06-2007, 21:39
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
kurtz schreef op 19-06-2007 @ 20:04 :
Hoi, ik heb nog een zestal potten van die celltone liggen. Ik had er een hoop besteld omdat ik wat littekens op mn onderbenen van na een operatie wilde laten vervagen, maar blijkt dat je er aanzienlijk minder van nodig hebt dan ik gedacht had.

Hopelijk doe ik hier niets verkeerds door ze zo aan te bieden, wie geïnteresseerd is kan ze overkopen voor een prijsje.

GR pieter.
wat wil je hebben voor één pot?
Oud 27-06-2007, 21:55
Lyne
Lyne is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-06-2007 @ 22:39 :
wat wil je hebben voor één pot?
Ook geinteresseerd.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 00:59
kurtz
kurtz is offline
Citaat:
Lyne schreef op 27-06-2007 @ 22:55 :
Ook geinteresseerd.
Een euro of 20 zal wel goed zijn. Als je er meer van wil kopen doe ik ze ook wel goedkoper weg. Iets van een 2 potten voor 35, geraak ik er mss ook nog vanaf
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 01:04
kurtz
kurtz is offline
Citaat:
Sushii schreef op 20-06-2007 @ 09:12 :
---> Vraag en Aanbod

Maar vertel eens, werkt het echt zo goed als beweerd wordt?

Just curious
Het is een soort van peeling. Het smeert wel heel makkelijk uit, vandaar dat ik er minder van nodig had. Voor littekens te vervagen is het wel geschikt, maar helemaal weg zullen ze natuurlijk nooit gaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten