Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2007, 20:01
Erikud
Erikud is offline
Ik kan mijn voorhuid, als mijn penis, maakt niet uit of hij stijf of slap is, niet naar beneden trekken. het begint te irriteren, net alsof het te klein is ofzo. Wat moet ik hieraan doen? Aangezien ik met mijn vriendin al aardig in de buurt kom van seks..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Erikud schreef op 16-07-2007 @ 21:01 :
Wat moet ik doen?
Zoekfunctie gebruiken, zijn genoeg topics over die vol tips staan
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 20:22
Southtown
Southtown is offline
Ermee naar de dokter. In het slechtste geval zal de voorhuid moeten verwijderd worden (geen zorgen, dat maakt je niet automatisch joods )
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 13:31
Verwijderd
idd ff langs de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 10:18
trophus
trophus is offline
pure nieuwsgierigheid, maar als je dit pas recent hebt geprobeerd om te testen he....maar je hem dan wel eens schoon?
ik bedoel in de zin van smegma verwijderen?

kleine kans dat de irritaties daarvan kunnen komen maar weet het niet, geen ervaring mee, weet wel dat je t schoon moet houden
Oud 20-07-2007, 03:52
Verwijderd
Harder rukken, wat niet rekt scheurt wel.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 10:04
Verwijderd
he toevallig vertelde mn vriend van de week dat hjij dat vroeger ook heeft gehad. Hij is gewoon naar de huisarts gegaan en in t ziekenhuis hebben ze zn voorhuid verwijd owso.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 12:49
lapaix
lapaix is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 16-07-2007 @ 21:22 :
Ermee naar de dokter. In het slechtste geval zal de voorhuid moeten verwijderd worden (geen zorgen, dat maakt je niet automatisch joods )
bij mij moest ie toen verwijderd worden. sindsdien is het rukken veel lekkerder, dus je hoeft je helemaal geen zorgen te maken!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 17:47
Verwijderd
Doe er wat leuks mee, enkele suggesties:

de Oetang:

Deze piercing was een gebruik bij de Oude Grieken vanaf de Olympische Spelen van 776 VC. Griekse atleten sportten naakt . Om te vermijden dat hun genitaliën in het rond zwaaiden, doorboorden ze de voorhuid en hechtten ze deze vast door middel van een lintje aan de basis van de schacht. Ze noemden dit middel een “kynodesme”, afkomstig van “kuon”, voorhuid en “desmos”, hechtingsband.
Dit groeide uit tot een algemeen gebruik bij de Romeinen van 200 AD tot 400 AD. De Romeinen doorboorden de voorhuid van hun atleten en slaven bij wijze van “kuisheidsgordel”, ze noemden het een “fibula”. De fibula moest verhinderen dat de atleten geslachtsgemeenschap konden hebben gedurende hun trainingsperiode.
Ook in Birma werd de voorhuid dubbel doorboord. Met een staafje of een ring werd zo de eikel weggesloten om de kuisheid van de jongelingen te bewaren.

de Frenulumpiercing

In zuid-oost Azië, werd het frenulum doorboord. Hierin werden dan ringen aangebracht om te verhinderen dat de mannen in sodomie zouden vervallen. In de Kama-Sutra wordt tevens vermeld dat aan de ringen door het frenulum allerlei dingen kunnen gehangen worden om de vaginawand te stimuleren gedurende penetratie.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 09:15
Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
Get Psycho schreef op 20-07-2007 @ 11:04 :
he toevallig vertelde mn vriend van de week dat hjij dat vroeger ook heeft gehad. Hij is gewoon naar de huisarts gegaan en in t ziekenhuis hebben ze zn voorhuid verwijd owso.
Verwijd of verwijderd?
Oud 27-07-2007, 09:29
Verwijderd
verwijd
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 11:55
Snitzel
Snitzel is offline
Ik wou dat eerst nooit omdat ik dat eng vond (ja, eng, vraag me niet waarom). Maar toen uiteindelijk probeerde ik het een beetje (mijn voorhuid leek toen ook 'te klein') en toen elke keer als ik ging douchen probeerde ik het en uiteindelijk toen lukte het makkelijk (nu nog steeds haha).

Dus voordat je gelijk je voorhuid laat verwijderen probeer het steeds beetje bij beetje. Niet gelijk een ruk eraan geven maar gewoon telkens een klein stukje. Want volgens mij kan een voorhuid niet 'te klein' zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Snitzel schreef op 27-07-2007 @ 12:55 :
Want volgens mij kan een voorhuid niet 'te klein' zijn.
Wel dus.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 15:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Poggy schreef op 27-07-2007 @ 12:02 :
Wel dus.
iid, dat heet phimosis.
Oud 27-07-2007, 17:29
Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Poggy schreef op 27-07-2007 @ 13:02 :
Wel dus.
Lees je wel? -_-''
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Snitzel schreef op 27-07-2007 @ 18:29 :
Lees je wel? -_-''
Ja, jij?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 08:34
Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
Poggy schreef op 27-07-2007 @ 18:38 :
Ja, jij?
Laat maar je snapt me niet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 10:45
Verwijderd
Leg het dan uit? Want zo te zien snapt Qimm je ook niet, dus dan is je post niet zo duidelijk
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 23:06
Krabs
Krabs is offline
Alles kan te klein zijn
Oud 29-07-2007, 23:20
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Krabs schreef op 30-07-2007 @ 00:06 :
Alles kan te klein zijn
Toepasselijk
Zou Erikunds probleem reeds een oplossing gevonden hebben?

Citaat:
Qimm schreef:
iid, dat heet phimosis.
Ik heb ooit een theatervoorstelling gezien met de titel "Phimosis".
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 23:26
Qimm
Qimm is offline
Waar ging dat dan over?
Oud 30-07-2007, 00:45
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Qimm schreef op 30-07-2007 @ 00:26 :
Waar ging dat dan over?
Het was figuurlijk bedoeld hoor
Het ging over twee broers, die een appartementsgebouw van hun vader geërfd hebben. De jongste broer was echter veel te afhankelijk aan de oudste en moet leren voor zichzelf zorgen want (daar kom je op het einde achter) de broer is zelf al dood.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 17:39
Nickson
Nickson is offline
Om maar weer even terug te gaan naar het onderwerp waarmee de maker van dit topic mee zat, ja zat het niet geloven (ik weet niet of je inmiddels naar je dokter geweest bent, maar) er is ook een zalfje voor. Die maakt de huid (in dit geval je voorhuid) wat losser, soms lukt het daarmee, als het dan nóg te strak is zul je toch echt naar 't ziekenhuis moeten.
Eenmaal daar kun je kiezen uit 3 opties:
1 - Besnijdenis (dit is na 1x klaar en je bent dezelfde dag thuis)
2- 4 incisies (kweenie hoe je t schrijft sorry doe geen medische opleiding maar dus 4 sneetjes) boven, links, onder en rechts van je voorhuid, so snijden ze het "elastiekje" wat in je voorhuid zit stuk, hechten ze dicht en je mag naar huis. Het schijnt alleen wel dat er bij die ingreep (in tegenstelling tot bij een besnijdenis) complicaties kunnen ontstaan en de kans is groot dat je een paar keer trug moet naar t ziekehuis.
3 - Je doet er nix aan

Sterkte ouwe!
Oud 02-08-2007, 19:36
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nickson schreef op 02-08-2007 @ 18:39 :
1 - Besnijdenis (dit is na 1x klaar en je bent dezelfde dag thuis)
2- 4 incisies (kweenie hoe je t schrijft sorry doe geen medische opleiding maar dus 4 sneetjes) boven, links, onder en rechts van je voorhuid, so snijden ze het "elastiekje" wat in je voorhuid zit stuk, hechten ze dicht en je mag naar huis. Het schijnt alleen wel dat er bij die ingreep (in tegenstelling tot bij een besnijdenis) complicaties kunnen ontstaan en de kans is groot dat je een paar keer trug moet naar t ziekehuis.
Als je informatie wil geven, doe het dan acuraat. Er bestaat zonder meer een risico op complicaties bij een besnijdenis, goede kans dat dat bij kleiner snijwerk ook een kleiner risico is. Waarom raad je iemand medisch ingrijpen aan dat waarschijnlijk onnodig is en een risico met zich meebrengt?

Lees tevens:
http://www.ad.nl/rotterdam/voorneput...icle810166.ece

Regels voor berichten