Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga het zeker proberen, ookal is het alleen omdat ik normaal toch GA kijk om die tijd.
McLeod's Daughters vond ik er eerst heel stom uitzien en ik keek het niet toen heb ik een keertje gekeken en het was toch leuk. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik toen de eerste afleveringen gemist heb. Gelukkig hebben ze die herhaald ![]()
|
Australische series
![]() Dat filmpje op net5 vond ik er niet zo boeiend uitzien though.. veel té dramatisch ![]() ![]() Om heel eerlijk te zijn verwachtte ik ook zeer weinig van GA (want tja, ben groot fan van ER..), en dat bleek ook heel geweldig te zijn!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind er niet zoveel aan eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmmm ja ik vond het ook niet erg boeiend, maar ik blijf het denk ik wel kijken, wie weet wordt het leuker. Wel jammer, want ik had bij die andere net5 series wel gelijk bij de eerste aflevering een gevoel van: dit ga ik echt volgen.
Laatst gewijzigd op 06-06-2006 om 23:16. |
![]() |
|
nou heb ik er natuurlijk geen verstand van maar kun je op de dag dat je een kind krijgt werkelijk nog seksen??
![]() en ik vroeg me af hoe die ene van hartbreakhigh ook al weer heette, kan er niet opkomen... verder vond ik de eerste aflevering nog wel gaan... niet echt top ofzo maar dat kan misschien nog wel komen, het voorstukje was trouwens wel erg suf
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond de 1e episode ook niet heel erg boeiend moet ik zeggen. Maar misschien komt dat nog. Ik vond het vooral niet erg duidelijk wie nou allemaal wie was en wat hun relatie tot elkaar was Frank, hoofdrolspeelster en kunstenares, moeder van Lou die ze heeft gekregen met haar ex-man Charlie die weer getrouwd is met Julia en die samen een kindje hebben gekregen. Frank woont dan samen met Lou en Tom één of andere vage seks-kerel/verslaafde, die blijkbaar de broer is van Charlie? Want hij noemde Brenda en die oudere kerel 'pa' en 'ma' en ik neem aan dat ze de ouders van Charlie zijn aangezien ze hem kwamen helpen bij de bevalling. Naja en dan verder nog wat bij personages zoals die donkere vrouw met die vlechtjes, Felix en die collega van Frank met dat brilletje ![]() Klopt het zo ongeveer?
Laatst gewijzigd op 07-06-2006 om 19:57. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit:... hij heet D'espo ![]()
Laatst gewijzigd op 08-06-2006 om 09:33. |
![]() |
||
Citaat:
HBH <3 stom dat ik daar nergens torrents van kan vinden, niet zo gek op zich, maar toch stom. Drazic ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het leuk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: De eerste ep kom me niet echt boeien, dus ben ik maar afgehaakt. Inderdaad leuk dat er iemand van Heartbreak high in was, die goeie ouwe tijd ![]() Ik zat ervoor en even later kwam mn moeder erbij zitten en toen moest ik dus uitleggen wat iedereen van elkaar was, maar na een kwartier wist ze het!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik dacht dat dit em was... je had toch gelijk ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 11:35. |
![]() |
||
Citaat:
dat is dezelfde, toch? ot: heb het nog nooit gekeken, zal het vanavond wel eens kijken..
|
nope er is toch verschil...
![]() (dacht ik ook hoor) dit is con http://www.heartbreak-high.com/character_con.htm en dit is despo http://www.heartbreak-high.com/character_despo.htm en con salvatore coco speelde dus in love my way http://www.australiantelevision.net/.../episodes.html
||
Citaat:
![]() @Blubje; gisteren was idd een dubbele aflevering desperate housewives, je hebt het dus niet gemist ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ff gechecked: wel dus gelukkig ![]() En even ontopic: Ik kap maar met kijken, heb 2 eps gezien, maar kon me niet boeien eerlijk gezegd.. Scheelt weer een serie om te volgen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
Muziek |
Je audioscrobbler stats ]{ing | 500 | 01-12-2005 00:11 | |
Muziek |
welke liedjes op jou mp3? Jochem12 | 94 | 23-02-2005 12:12 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Verhalen & Gedichten |
The way I wanted (vooral gericht aan mijn ouders) Black_Blasphemy | 3 | 30-12-2001 19:44 | |
Verhalen & Gedichten |
tell me love prinsesje | 7 | 22-12-2001 16:06 |