Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer het meestal gewoon te vermijden; ik leg spiekbriefjes op een tafel of lessenaar etc. Ik ben vaak wel ietwat nerveus, maar aan mijn presentatie is dat niet te zien - vroeger wel - zodra ik een blaadje vasthou wel. Dus ja, blaadjes vasthouden vermijden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je kunt 't vergelijken met een placebo, je denkt dat 't rustgeeft... gewoon kwestie van tussen je oren inderdaad dus.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wantrouw gewoon dat hele alternatieve pillencircuit. Werken doet het niet, het kost geld, en most of all: het is overbodig. Je hebt er veel meer aan om gewoon te wennen aan dergelijke presentaties. Dat kan prima, elke docent die voor de klas staat doet dat ook. Die slikken heus niet voor elke les pillen omdat ze voor een groep moeten staan.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wij hebben zo'n potje van de kruidvat in de badkamer staan... kun je net zo goed een paar smarties innemen om tot rust te komen, en 't is nog lekkerder ook
||
![]() |
docent schreef op 26-06-2007 @ 22:52 :
Verander die titel even... Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
forum.scholieren.com gaat veranderen! Enlightenment | 281 | 26-04-2005 23:55 | |
Muziek |
je moves! Verwijderd | 98 | 11-06-2004 12:07 |