Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik krijg mijn tentamen niet geleerd.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: alles wat ik eet spuug ik gelijk weer uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik ben al een week verkouden en sinds een dag of vier vijf hoest ik om de beurt slijmhoest en kriebelhoest maar een gulden middenweg zit er niet in. daarbij krijg ik last van een vervroegde lentedepressie en lichamelijk ben ik zo'n wrak dat zelfs mijn moeder het bemerkt MAAR volgens haar ben ik wel dikker geworden. argh. oh en dan heb ik ook nog eens een pony die schijnbaar geen boodschap heeft aan de boodschap dat ik de autoriteit uit zou moeten stralen en zij moet gehoorzamen. ik zeg lijm. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
haha nee Carn een goregod
![]() Citaat:
ik vind 8 weken lang bloeden uit je doos best het vermelden waard. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik mag komende week misschien ook naar het ziekenhuis, gezellie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er komt een verstandskies door, meeh. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik viel vandaag op m'n werk flauw door de pijn en ik heb net 4 uur geslapen en toen lukte het niet meer door de koorts blggghh. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
die linkse rakkers op indymedia kunnen er ook wat van.
Beveiligd van politie stond Michiel Smit wel op de Spreeksteen in Amsterdam, maar van zijn worden was door de lawai van zo'n 100 aktivisten niks te horen. En er lijte ook niemand te zijn, die wel zin had om hem to horen Naardat hij weg was verdween ook de pers met een, zonder ook nog de volgende diskussie tussen verschillende aktievoerders en iemand van Spreeksteen te volgen. In deze diskussie was wel duidelijk dat de opvatting van Spreeksteen best wel naif is: Iederen moet maar praten en dan gaan wij het diskutieren - zo als of er geen politische realiteit was waar Nieuw Rechts al lang praktisch bezig is, en zo als of nog nooit iemand gehoord had wat Michiel Smit te zeggen heeft, zo als of er nog nooit ergens de tegenargumenten gevallen waren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Woah, dat is wel erg ernstig. Heel veel sterkte ermee. ot: Ik kan niet met geld omgaan dus sta ik voor de zoveelste maand op een rij in het rood. En ik moet nog allerlei zooi kopen. Nu maar hopen dat m'n loon een beetje goed is deze maand.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|