Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2007, 15:32
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ik ben een totale dvd brand noob, maar ik heb een vraag over het branden van verschillende afleveringen van een serie op een dvdschijfje. Ik vroeg me af of er een redelijk simpele manier/progamma is, waarmee ik een menutje kan maken zodat ik de episodes kan kiezen. Ik heb een divx speler en mijn broertje zegt dat het niet kan en dat ik maar gewoon een data cd moet maken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2007, 23:21
Verwijderd
Volgens mij moet dat hier wel mee lukken:
http://www.topshareware.com/AVI-to-D...nload-4954.htm

en dan natuurlijk gewoon de trail versie proberen.

Bedenk je wel dat het véél meer ruimte in beslag gaat nemen, dus als je 't net zo lief op je pc kijkt, dan zou ik er ook gewoon een data-dvd'tje van maken. (Op een enkellaags dvd'tje krijg je anders max. 120 minuten, dus 2 afleveringen van 45 minuten. Op een dubbellaagse dvd past natuurlijk het dubbele. Terwijl er in bv. .avi-formaat véél meer op één enkellaags dvd'tje passen, 13 afleveringen ofzo. Dus ja, dat is dan óf 2 en af kunnen spelen op een gewone dvd speler, of 13 en alleen kunnen kijken op je pc... )
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 23:04
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-06-2007 @ 00:21 :
Volgens mij moet dat hier wel mee lukken:
http://www.topshareware.com/AVI-to-D...nload-4954.htm

en dan natuurlijk gewoon de trail versie proberen.

Bedenk je wel dat het véél meer ruimte in beslag gaat nemen, dus als je 't net zo lief op je pc kijkt, dan zou ik er ook gewoon een data-dvd'tje van maken. (Op een enkellaags dvd'tje krijg je anders max. 120 minuten, dus 2 afleveringen van 45 minuten. Op een dubbellaagse dvd past natuurlijk het dubbele. Terwijl er in bv. .avi-formaat véél meer op één enkellaags dvd'tje passen, 13 afleveringen ofzo. Dus ja, dat is dan óf 2 en af kunnen spelen op een gewone dvd speler, of 13 en alleen kunnen kijken op je pc... )
Ze heeft een divx speler

Als je er een datadvd van maakt, dan kun je inderdaad best veel afleveringen op 1 dvd kwijt. Als je die dvd vervolgens in je divx dvd speler stopt, dan krijg je vanzelf wel een menuutje waar je uit de titels kan kiezen.
Oud 03-07-2007, 01:16
Codaz
Codaz is offline
Als je een divx speler hebt moet je kijken hoe groot de hele mikmak is. Past het op een CD, dan moet je opletten HOE je de schijf brand.

Een divx speler wil trouwens niet al te veel zeggen want mochten de filmpjes NET niet gepakt worden door je dvd speler dan ben je alsnog de sigaar(in)

Ik zou als ik jou was ULEAD dvd studio ergens vandaan trekken, die kan het wel wat jij wilt. Die zet alle afleveringen om naar dvd bestanden en dan brand hij ze. Menu kun je ook maken in dat programma.

Suc6
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 01:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Codaz schreef op 03-07-2007 @ 02:16 :
Als je een divx speler hebt moet je kijken hoe groot de hele mikmak is. Past het op een CD, dan moet je opletten HOE je de schijf brand.

Een divx speler wil trouwens niet al te veel zeggen want mochten de filmpjes NET niet gepakt worden door je dvd speler dan ben je alsnog de sigaar(in)

Ik zou als ik jou was ULEAD dvd studio ergens vandaan trekken, die kan het wel wat jij wilt. Die zet alle afleveringen om naar dvd bestanden en dan brand hij ze. Menu kun je ook maken in dat programma.

Suc6
Ik brand .avi's gewoon als data en speel ze af op mijn divx speler. <3
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten