Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb net een paar keer dit kleine progje gedraaid
http://freestone-group.com/video-car...ility-test.htm en hij crasht dus ook hiermee, na 37 seconden om precies te zijn. het lijkt er op dat de videokaart vooral geen zware toepassingen meer kan draaien. ik ben nu met de ramstrookjes aan het wisselen, kijken of dat het probleem is(2x1024mb). met de ene verwijderd blijft het probleem in elk geval. nu de andere nog. -edit- nou, da's ook vaag. ik draai de stability test met 1 reep RAM, allebei 2 keer, en bij de ene loopt ie vast bij het 3e benchmark"balkje" en bij de andere al bij de 2e. Nu weet ik het helemaal niet meer. (hoewel, het ligt dus inderdaad waarschijnlijk aan de videokaart) -nog een edit- maar gelukkig heb ik 3 jaar garantie. Laatst gewijzigd op 30-06-2007 om 19:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Doe even het volgende:
Wat ook noodzakelijk is om te doen is om de stabiliteit van de voltages te meten, dit kan met o.a. Sandra XL. Ik zie dat je ook al bezig bent met je geheugen. Je zou je geheugen kunnen testen met Memtest86+. Dit duurt alleen wel behoorlijk lang. Om eerlijk te zijn zou ik zeggen dat je videokaart te warm wordt of dood aan het gaan is. Het eerste is vrij simpel te controleren door je kast te openen en er een fan op te gooien, zoals eerder gezegd, het tweede daardoor dus ook (helpt het eerste niet, is het vaak het tweede). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veld Waarde Computer Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computernaam AEP (amd) Naam gebruiker Bart Moederbord CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2015 MHz (10 x 202) 3800+ Moederbordnaam Onbekend Moederbord Chipset nVIDIA nForce4, AMD Hammer Systeemgeheugen 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM) BIOS Type Award (11/09/05) Communicatiepoort Communications Port (COM1) Communicatiepoort ECP Printer Port (LPT1) Scherm Video kaart NVIDIA GeForce 7900 GT/GTO (256 MB) Monitor LG F700P [17" CRT] (1335259487) Ik ga even uitzoeken hoe ik moet onderklokken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic; het is niet verstandig om zonder gedegen eigen onderzoek iets te RMA'en, tenzij je geen verzend en onderzoekskosten hoeft te betalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al mn meuk komt van Azerty, de verzendkosten zijn zowieso voor mij geloof ik, en als ze tijdens testen niets kunnen vinden kost het me nog 10 euro. Eerlijk gezegd wil ik gewoon graag even een vidkaart van iemand lenen en testen, dat zou een hoop schelen. helaas zijn de meeste mensen er niet zo happig op ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
update over de HDD error: ik denk dat ik de oplossing heb. het is de zogenaamde befaamde en beruchte DrWatson Postmortem Debugger. Als het goed is zo opgelost met nieuw account maken na backup. Voor geinteresseerden HIER
het topic. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|