Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 10:36
Internet Police
Internet Police is offline
S.v.P. jullie mening: Ik ben 18, had een vriendin, we hebben ook redelijk wat keren echte sex (neuken, etc. etc.) gehad. Ik dacht dat ze een jaar of 16 was. Afgelopen weekend zag ik haar buskaart met een geboortejaar 1989, m.a.w. ze is dus 13 !!!!!! Ik heb het meteen uitgemaakt, maar nu dreigt ze me als verkrachter bij de politie, mijn schooldirectie, ouders etc. etc. te melden. Ze wil mij als vriend houden maar ik heb er nu helemaal geen zin meer in. Moet ik het zelf opbiechten bij iedereen of wat? Ik schijt 7 kleuren stront, kon vannacht niet slapen van de spanning. Wat zouden jullie doen????
Oud 25-03-2002, 10:42
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Internet Police schreef:
Ik ben 18, had een vriendin, we hebben ook redelijk wat keren echte sex (neuken, etc. etc.) gehad. Ik dacht dat ze een jaar of 16 was. Afgelopen weekend zag ik haar buskaart met
Je had een VRIENDIN waarvan je dácht dat ze een jaar of 16 was ...?!?
Oud 25-03-2002, 10:46
Internet Police
Internet Police is offline
Ja, ik leerde haar kennen in de soos en ze controleren daar altijd streng of je ouder bent dan 16, dus ik dacht dat ze minimaal wel 16 moest zijn dan. En verder hebben we eigenlijk nooit over leeftijd en zo gesproken.
Oud 25-03-2002, 11:00
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
dan ben je nu ook "officieel" pedofiel. gefeliciteerd.
Oud 25-03-2002, 11:08
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ok je neemt een vriendin waarvan je dus niet zeker weet hoe oud ze is?? vaag maar ok

Ik zou er over praten des nood met der ouders der bij want wat ze doet is echt een kut streek en dat kan ze echt niet maken!

Jij had het BTW niet zomaar uit moeten maken!
Snap dat je het deed maar je had er eerst gewoon ff over moeten praten! das mijn mening

su6
Oud 25-03-2002, 11:14
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Internet Police schreef:
S.v.P. jullie mening: Ik ben 18, had een vriendin, we hebben ook redelijk wat keren echte sex (neuken, etc. etc.) gehad.
Dus je bent nu alleen niet meer verliefd op haar omdat ze jonger is? Als ze wel 16 was geweest, was er dus niets aan de hand geweest? Lijkt me een beetje raar, waarom niet gewoon verder gaan?

Maar ok, even de wet, sex met personen tussen de 12-16 is niet toegestaan. Maar alleen de ouders of of degene tussen de 12-16 kan daar aangifte van doen. Het lijkt me echter dat als jij haar vriend was, dat meer mensen weten. Vertel aan die mensen dat ze 13 is, en vertel het ook aan je ouders. Zeg erbij wat ze van plan is. Je kunt altijd zeggen dat het vrijwillig was, ze was tenslotte je vriendin. En je bent zelf 17, dus dat is ook niet absurd oud ofzo.

Zorg er dus gewoon voor dat jouw vrienden/kennissen/familie het verhaal eerst van jouw horen. Dan hoef je jezelf echt nergens druk over te maken.
Oud 25-03-2002, 11:54
ECKO*72
ECKO*72 is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:
Oud 25-03-2002, 11:57
Woestijnpinguin
Citaat:
Internet Police schreef:
Ik ben 18,
jah en forum zeg dat 17 bent wat is het nou?
of lul je dit verhaal ook zo uit je nek?
Oud 25-03-2002, 12:17
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
ja of lul je dit ook zo uit je nek
Oud 25-03-2002, 12:44
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ach laat er eerst maar eens bewijzen dat jullie geneukt hebben
de man moet wle vaak het onderspit delven, helaas, in dergelijke zaken, maar ik denk toch niet dat je heel zwak staat
ze heeft nog vrijwillig seks met je gehad
bovendien kwam ze in een club waar je 16 moest zijn om binnen te komen
Oud 25-03-2002, 14:20
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ik denk dat de plisie eerst zo'n klein kind van 13 gelooft dan een jongen van 18... Dat kind zit jou gewoon te chanteren, en dit is gewoon super moeilijk om op te lossen. Denk toch dat met je ouders praten de eerste oplossing is, of als je dat nog niet durft een bepaalde instantie bellen als de kindertelefoon ofzo.
Oud 25-03-2002, 14:58
lyndsay
lyndsay is offline
ik zou idd eerste met je ouders en ook haar ouders praten..
er zullen toch mensen zijn die wisten dat jullie iets hadden, laat die ook meepraten ofzo..
maar als je zoiets als dat meisje doet >
dreigen om naar de politie te gaan om je vriendje te houden, ben je toch ook niet goed wijs...

Oud 25-03-2002, 15:48
Dark Angel
Dark Angel is offline
Zijn er mensen die weten dat jullie 'een item' waren?
Oud 25-03-2002, 15:53
Verwijderd
Citaat:
RandyRhoads schreef:
uhm pedo betekend puber

[Dit bericht is aangepast door ki_is_real (25-03-2002).]
Oud 25-03-2002, 15:55
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
ki_is_real schreef:
uhm pedo betekend puber

tis betekent en pedo betekent geen puber

Oud 25-03-2002, 15:59
Woestijnpinguin
Citaat:
C'est moi! schreef:
tis betekent en pedo betekent geen puber

ten eerste: so what dat ie het fout typt?
ten tweede: je heb gelijk over pedo
Oud 25-03-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
ki_is_real schreef:
uhm pedo betekend puber

Pedo betekend kind. Of voet.
Oud 25-03-2002, 18:49
Boeing 747-400
Citaat:
Morgan schreef:
Pedo betekend kind. Of voet.
Pedo betekend kind, komt van pais geloof ik. Pedo heeft niets met voet te maken, podos is voet...

En het gaat hier om pedofiel, dus het hele woord betekend: houden van kinderen...

Oud 25-03-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Pedo betekend kind, komt van pais geloof ik. Pedo heeft niets met voet te maken, podos is voet...

En het gaat hier om pedofiel, dus het hele woord betekend: houden van kinderen...

Waarom is het dan niet podicure?

Jaaa, ik weet dat het om pedofiel ging, maar hij zei 'pedo betekent puber' dus moest ik toch ff reageren he
Oud 25-03-2002, 19:34
Vraagikmeineensaf
Vraagikmeineensaf is offline
Je hebt sex met er terwijl jullie

1) net wat hebben
2) je geen bal van er afweet
3) niet eens weet hoe oud ze is
4) niet van haar houd (ander zouden de vorige drie punten niet kloppen)

Als je dus EN sex hebt met iemand van wie je niet houdt EN geen fuck van dr afweet EN net pas wat hebben is die relatie dan niet op sex gericht EN het je geen fuck boeit wie het is EN is het dan geen logische reacti evan dat meisje???

Ik dacht het wel....
Oud 25-03-2002, 19:55
Boeing 747-400
Citaat:
Morgan schreef:
Waarom is het dan niet podicure?
Het is ook geen pedocure
Oud 25-03-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Het is ook geen pedocure
Neeej, pedicure... ped is hetzelfde, toch..??

En ja, pedo van pais, da's logisch... maar ik heb dan ook Grieks, dat weet ik natuulk
Oud 25-03-2002, 20:14
Verwijderd
Hmm.. ik heb meelij met je Internet Police!! Kijk het is zo dat je niet veel van dr af wist of iets dergelijks, maar als zij zegt dat ze 16 is, waarom zou je dat dan niet geloven? Meteen alles checken of ze wel de waarheid spreekt doe je ook niet, dus op zich is zoiets niet zo vreemd.
Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik jou was.. maar als ze naar de politie of iets dergelijks stapt (waarvan ik denk dat ze dat niet echt durft want dan staat zij ook GIGANTISCH voor lul voor de hele buurt.. als er dan uiteindelijk uit zou komen dat jij niks misdaan zou hebben). Maar je kunt altijd nog zeggen dat je echt nie wist dat ze nog maar 13 was! Dan is zij de schuldige, ze heeft gelogen over haar leeftijd, en hoe zou jij erachter moeten komen dat ze geen 16 was?
Veel succes in elk geavl nog, en als je het echt niet meer weet ga dan met je ouders praten, die zullen je ongetwijfeld helpen, hoe klote het ook voor je zal zijn om het hen te vertellen.
Oud 25-03-2002, 21:05
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Het is ook geen pedocure
wat zou dat moeten zijn een medicijn voor pedo?

trouwens on topic huh.. dat kind zit maar te jennen. Ze is zelf dom genoeg geweest om zich als zo oud voor te doen (het club-bewijs) en dan moet ze ook maar instaan voor de konsekwensies..
Oud 25-03-2002, 21:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
mijn ma is pedicure=pedofiel= Mrs. Dutroux??

dacht ut nie!
Oud 25-03-2002, 21:15
miro
miro is offline
Citaat:
Vraagikmeineensaf schreef:

1) net wat hebben

Als je dus EN sex hebt met iemand van wie je niet houdt EN geen fuck van dr afweet EN net pas wat hebben is die relatie dan niet op sex gericht EN het je geen fuck boeit wie het is EN is het dan geen logische reacti evan dat meisje???

Ik dacht het wel....

Ach als hij sex met zon meisje heeft waar ie nauwelijks wat vanaf weet moet hij dat toch zelf weten? En dan moet hij maar verwachten dat zij zon reactie geeft

Het kan gewoon dreigen zijn van haar, maar probeer alsjeblieft met haar te praten. Als ze zelf ook maar een beetje slim is zal zij ook weten dat dit eigenlijk niet kan. En nog iets: je durft t misschien niet, maar vertel het tegen je ouders.

Als dit serieus is, is dit mijn raad voor jou.
Oud 25-03-2002, 21:16
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:

1) net wat hebben

Wacht even. Als het verhaal waar is (en ik ben er niet 100% van overtuigt, maar stel)

Hij wil het uitmaken en zij dreigt met aangeving om verkrachting? Logische reactie?

De vraag is, "Is er sprake van verkrachting?" en (aannemende dat het verhaal van de originele poster waar is en het dus idd allemaal vrijwillig was) het antwoord is "nee."

Dat ze dreigt hem aan te geven voor verkrachting is dus verre van logisch, maar gewoon een regelrechte leugen - en lastercampagne.

Sorry hoor, maar ze ging (neem ik aan) vrijwillig met 'm naar bed, dan heeft ze niet nu om te draaien en 'rape' te schreeuwen. Ook al had hij moeten vragen hoe oud ze was, en ook al is het niet leuk om op die manier aan de kant te worden gezet.

Dat soort lage acties zorgen ervoor dat echte slachtoffers van verkrachting niet serieus genomen worden.
Oud 25-03-2002, 21:17
Dark Angel
Dark Angel is offline
By the way: een valse aanklacht van verkrachting is een *zeer* ernstige zaak, en als ze door de mand valt kan de staat ervoor haar aanklagen.

Het klinkt als een wanhoopsgreep om je 'te houden' maar dan heeft ze toch echt niet goed nagedacht...
Oud 25-03-2002, 21:36
Boeing 747-400
Citaat:
birthmark schreef:
mijn ma is pedicure=pedofiel= Mrs. Dutroux??

dacht ut nie!
...zucht...

Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat Dutroux geen pedofiel is? Dutroux is een kinderverkrachter. Een pedofiel houd van kinderen, en zal ze geen kwaad doen...

Je noemt een 'gewone' verkrachter toch ook geen heterofiel???
Oud 25-03-2002, 21:38
Boeing 747-400
Citaat:
Morgan schreef:
Neeej, pedicure... ped is hetzelfde, toch..??

En ja, pedo van pais, da's logisch... maar ik heb dan ook Grieks, dat weet ik natuulk
Maar Grieks is super onregelmatig, dus ped kan wel van 1001 dingen zijn.

(herinnert Benjamin zich nog van zijn middelbare school, van heel lang geleden waarin ie ook Grieks had )

Oud 25-03-2002, 21:40
Verwijderd
Het gaat niet om verkrachting. Het simpelweg seks hebben met een persoon onder de 16 is strafbaar, ongeacht of dat op vrijwillige basis gebeurt of niet. Als je als jongen van 18 dus met een meisje van 13 naar bed gaat ben je strafbaar, ook al wilden jullie het allebei en gebeurde het op basis van vrijwilligheid.

Vervolging vindt alleen plaats op klacht. Die klacht kan worden ingediend door haarzelf, haar ouders, of de Raad voor de Kinderbescherming.
Oud 25-03-2002, 23:50
Stevill
Stevill is offline
Neem de southpark advocaat met zijn chewbacca techniek

------------------
flowgirl .uitgeroepen tot Trueste Metal Homie

[Dit bericht is aangepast door ~(S-|-)2v!lL~ (26-03-2002).]
Oud 26-03-2002, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
...zucht...

Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat Dutroux geen pedofiel is? Dutroux is een kinderverkrachter. Een pedofiel houd van kinderen, en zal ze geen kwaad doen...

Je noemt een 'gewone' verkrachter toch ook geen heterofiel???
Dit is egt grote onzin! Er zijn zat zaken bekend van pedofielen die kinderen hebben vermoord! ik denk niet dat justitia verkeerde benamingen voor haar clienten gebruikt!
Oud 26-03-2002, 07:29
Boeing 747-400
Citaat:
jellerd schreef:
Dit is egt grote onzin! Er zijn zat zaken bekend van pedofielen die kinderen hebben vermoord! ik denk niet dat justitia verkeerde benamingen voor haar clienten gebruikt!
Grote onzin???? Hier kan ik mij dus zo kwaad over maken over zulke naďve mensen. Let dan op de betekenis van het woord. Iemand die verkracht, houd niet van kinderen. Kinderverkrachters worden absoluut niet op kinderen verliefd , maar meer uit frustratie verkrachten zij kinderen. Omdat dat makkelijke slachtoffertjes zijn.

Een pedofiel houd van kinderen, en doet ze geen kwaad. Er staat ook in de wet nergens dat pedofilie verboden is, evenmin staat er dat heterofilie of homofilie verboden is.

Dus nogmaals, haal verkrachten en houden van niet door elkaar. Zijn 2 heel verschillende defenities.

Magoe, ik houd er maar over op, is nogal off-topic hier...

[Dit bericht is aangepast door Boeing 747-400 (26-03-2002).]
Oud 26-03-2002, 12:48
oddball55
oddball55 is offline
Zorg dat dat wijf haar bek houd...
Oud 26-03-2002, 14:02
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
oddball55 schreef:
Zorg dat dat wijf haar bek houd...

Klinkt eg wel stoer!

Het is niet eens een wijf, het is een kind van dertien.

Heeft niemand er aan gedacht dat als ze dertien was ze nog niet zelf in staat was om te beslissen dat ze al gemeenschap wou?

Als ze hem nog altijd als vriend wilt en hem chanteerd is er duidelijk iets mis met haar. Ze lijkt me trouwens erg kinderachtig als ze hem verplicht haar vriend te zijn...is zo iemand in staat om zelf te beslissen dat ze sex wil?

Internet Police kan haar ook wat gepushed hebbe...maar dat weten we natuurlijk niet omdat die fucking kerel zelf niet meer replied!
Oud 26-03-2002, 14:09
Verwijderd
zo is het maar net!
enne internet police: als ik jou was zou ik afw888 tot zij iets onderneemt en het dan tegen je ouders vertellen en naar de wouten gaan! anders heb je pech!
Oud 26-03-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Neem de southpark advocaat met zijn chewbacca techniek

wheheh
ja, die zaak kun je dan beschouwen als bij voorbaat gewonnen
Oud 26-03-2002, 20:16
Verwijderd
U better shoot yourself, before her parents will
Oud 26-03-2002, 21:49
McMe
McMe is offline
Sex met minderjarigen is strafbaar onder de Nederlandse wet. Ik zou me er alleen maar niet al te druk om maken. Als zij naar de politie wil gaan, moet ze dat maar gewoon doen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat haar eer te na is. En zo niet, dan is ze werkelijk een freak.

Laat je in ieder geval niet chanteren. Jouw rechtspositie is niet slecht. Allereerst ben je zelf ook minderjarig, dat scheelt al iets. Daarnaast was de sex vrijwillig (al zul je dat wel nooit kunnen aantonen) en heeft zij over haar leeftijd gelogen. Wie kan dan nog bewijzen dat ze niet vaker liegt of gelogen heeft? Geen zorgen. Maar het hele geval toont wel aan wat de waarde van een gesprekje voor de sex is...
Oud 27-03-2002, 02:32
Dr.Befkoning
Dr.Befkoning is offline
Citaat:
McMe schreef:
Sex met minderjarigen is strafbaar onder de Nederlandse wet.
ja zeg gewoon dat je oorspronkelijk turks bent dan ken ze je niet pakken
...... ik zou t echt doen hoor als ik jou was !!!
Oud 27-03-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Maar Grieks is super onregelmatig, dus ped kan wel van 1001 dingen zijn.

(herinnert Benjamin zich nog van zijn middelbare school, van heel lang geleden waarin ie ook Grieks had )

Jah ok Is idd super onregelmatig *heeft nachtmerries over hele boekjes vol rijtjes met onregelmatigheden*

KGG.
Oud 27-03-2002, 14:44
Miss Verwegistan
Miss Verwegistan is offline
Citaat:

1) net wat hebben

Ik dacht het wel....
moet je per see van elkaar houden om seks te hebben?

Oud 27-03-2002, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Grote onzin???? Hier kan ik mij dus zo kwaad over maken over zulke naďve mensen. Let dan op de betekenis van het woord. Iemand die verkracht, houd niet van kinderen. Kinderverkrachters worden absoluut niet op kinderen verliefd , maar meer uit frustratie verkrachten zij kinderen. Omdat dat makkelijke slachtoffertjes zijn.

Een pedofiel houd van kinderen, en doet ze geen kwaad. Er staat ook in de wet nergens dat pedofilie verboden is, evenmin staat er dat heterofilie of homofilie verboden is.

Dus nogmaals, haal verkrachten en houden van niet door elkaar. Zijn 2 heel verschillende defenities.

Magoe, ik houd er maar over op, is nogal off-topic hier...

Eens!
En een pedofiel is pas gevaarlijk wanneer hij de liefde voor een kind als reden gaat zien om seks te hebben (dus eigenlijk verkrachting of kindermisbruik)...
Een kinderverkrachter is ALTIJD gevaarlijk en is duidelijk geen pedofiel te noemen, omdat dat alles tegenspreekt waar het woord voor staat!

verder vind ik het een kutstreek van dat kind van 13! Duidelijk is ze niet slim want de politie weet heus wel dat ervaak zat zaakjes zijn als deze en de meesten worden niet eens meer serieus genomen (mede door zielige mensen als zij). En dus heb je weinig kans om echt de dupe te worden hier..

Aan de andere kant vind ik jou behoorlijk dom. Damn! Hoe krijg je het voor elkaar om sex te hebben met een kind van 13 (dat op iemand van 16 lijkt :rolleyes zonder dat je ook maar iets van der weet...

Weet je der naam wel eens??? Ik betwijfel het...
Oud 27-03-2002, 19:45
Boeing 747-400
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Eens!
En een pedofiel is pas gevaarlijk wanneer hij de liefde voor een kind als
reden gaat zien om seks te hebben (dus eigenlijk verkrachting of kindermisbruik)...
Een kinderverkrachter is
ALTIJD gevaarlijk en is duidelijk geen pedofiel te noemen, omdat dat alles tegenspreekt waar het woord voor staat!

[Dit bericht is aangepast door Boeing 747-400 (27-03-2002).]

[Dit bericht is aangepast door Boeing 747-400 (27-03-2002).]
Oud 28-03-2002, 06:45
oddball55
oddball55 is offline
Citaat:
Jeronimo schreef:

Klinkt eg wel stoer!

Het is niet eens een wijf, het is een kind van dertien.

die zijn toch ook al van het vrouwelijk geslacht?? of dacht jij van niet?

Het was niet de bedoeling dat het stoer klinkt ik probeer hier een oplossing aan te dragen.
Er zijn heus wel manieren om haar haar mond dicht te laten houden

[Dit bericht is aangepast door oddball55 (28-03-2002).]
Oud 28-03-2002, 12:57
Verwijderd
Citaat:
oddball55 schreef:
Er zijn heus wel manieren om haar haar mond dicht te laten houden

[Dit bericht is aangepast door oddball55 (28-03-2002).]

Hmm... zoals??? Want ik denk dat een paar van zulke manieren hier wel heel goed van pas kunnen komen, denk je niet. Aangezien hier om hulp gevraagd word is het mischien wel makkelijk dat je jouw oplossingen aandraagt.
Oud 28-03-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Miss Verwegistan schreef:
moet je per see van elkaar houden om seks te hebben?

In de meeste gevallen wel ja... tenzij je even een uitstapje Amsterdam maakt ofzow... anders ben je ECHT achtelijk bezig
Oud 28-03-2002, 14:46
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Bazz schreef:
In de meeste gevallen wel ja... tenzij je even een uitstapje Amsterdam maakt ofzow... anders ben je ECHT achtelijk bezig
Dit is jou mening, en geen feit.
Oud 28-03-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
Dit is jou mening, en geen feit.

Precies. Ik vind het niet nodig, hoewel ik het zelf niet zo snel zou doen. Ik kan me voorstellen dat je op een avond vol lust wat verder gaat dan de bedoeling was.
Topic gesloten

Regels voor berichten