Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat ik wel snap wat je bedoeld..
Die test kan ik ff niet uitvoeren aangezien ik geen vriend heb op ut moment.. Maar dat rationele verstand, zet dat niet je grenzen ook? Is dat niet het verstand dat mij ervan weerhoud te gaan roken, heel veel koffie te drinken etc. Daarbij voel ik namelijk altijd zo'n, rem.. Is het ook dat verstand dat mij er bijv. van weerhoud te stelen? Die rem..? Als dat zo is begrijp ik het wel.. Maar stoffen hebben hier ook nog invloed op. Ik ken een jongen en die mist een bepaalde stof, daardoor kan hij geen grenzen voelen en bepaalde gevolgen niet zien. Vb: Hij moet om 01:00 s'nachts thuis zijn.. Maar dan ontmoet hij een meisje, een heel leuk meisje. Dit meisje nodigt hem uit met haar mee naar huis te gaan, om wat te doen kun je zelf wel begrijpen. Maar dan komt hij te laat thuis. Voor hem staat de keuze: op tijd naar huis gaan, geen meisje, ouders blij. Met meisje mee naar huis, niet op tijd thuis, ouders boos en teleurgesteld. Dit is de keuze die wij dan hebben.. Bij hem houdt de keuze echter op bij wel of geen meisje.. wat vind hij dan het leukst? wel meisje, dus dat doet hij.. En op dat moment kan hij dan de gevolgen zien, ziet hij dus niet in dat met meisje mee betekent te laat thuis betekent boze ouders.. Heeft dit nu te maken met wat jij bedoeld of neit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou je dan niet eerder het tel. nr van dat meisje vragen en een andere keer iets met haar afspreken? En dit is maar een vb he, zo ging het dus met ALLES |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is 18.. maar het gaat er ook niet om hoe moeilijk zijn ouders erover doen, ze zijn helemaal niet moeilijk. Het gaat erom dat ie er niet over nadenkt dat zij ms wel es ongerust zouden kunnen zijn als hij een nacht niet thuiskomt. Zover denkt ie niet door.. Zijn keuze houdt op bij meisje of niet meisje.. ja, dan kies je natuurlijk meisje.. Van wat ik van jou lees zou jij die afwegingen wel eerst maken, en dan bewust meisje kiezen met alle gevolgen van dien.. Hij beseft zich die gevolgen niet eens |
![]() |
|
|