Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 22:39
erhen
erhen is offline
Dit vroeg ik me nou eigenlijk eens af...
Hoe is iedereen (die erin gelooftom geen discussies te krijgen) eigenlijk in contact gekomen met het paranormale ?

Dus hoe ben je aan je eerste informatie gekomen ?
Waar vandaan ?

Dus niet dat je een keer in de brugklas het bij levensbeschouwing kreeg of zo...
-----

ff afkicken :

Op een site, bij www.tadma.net stond een boek (afk. : PP) dat ik vrij lang heb gebruikt, wat dus ook het echte eerste contact was voor mij... daarvoor vond ik het wel interessant maar heb ik nooit de moeite genomen er info over op te zoeken ofzo
Oud 20-07-2002, 01:41
Joris
Joris is offline
kheb geen contact met het paranormale (behalve dan een vriendin die een beetje para is), verder geloof ik wel in zulke aparte dingen, kheb er alleen geen verklaring voor :/
Oud 20-07-2002, 15:10
Elysium Dream
Hmmm.. in contact komen van weten wat het inhoudt en zo? Of ook in je eerste eigen ervaring? (Al wist je toen niet wat het was of zag je het speciale er niet van, oh is niet iedereen zo dan?)
Oud 20-07-2002, 18:14
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
hangt er vanaf van wat je paranormaal noemt
Oud 20-07-2002, 18:37
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Mijn achtertante is paranormaal. Op sommige plaatsen als ze iets vastpakt een voorwerp krijgt ze beelden van vroeger op die plek. En mijn moeder had wat aan haar rug en de dokters wisten niet wat het was en toen moest mijn moeder van haar een foto opsturen van haar gezicht, dat heeft ze gedaan en toen kreeg ze hem na een tijdje teruggestuurd met daarbij wat ze had precies op een bepaald botje,daarna had me moeder weer onderzoeken en wat was er aan de hand, precies wat me tante gezegd had!
Oud 21-07-2002, 23:28
gna
gna is offline
mijn ouders hebben me zegmaar zo opgevoed...

maar ik heb mezelf nu los van de opvoeding overtuigd van de "echtheid" van het paranormale, dus ik ben niet iemand die alles klakkeloos overneemt zoals dat bij de godsdiensten gaat...

zelf geen paranormale ervaringen maar moeder wel
Oud 22-07-2002, 13:04
Parlaatje
Parlaatje is offline
nouw dat was toen ik precies op het tijd stop in slaap ben gevalle toen me lievelings 'tante' overleeft met een ketting om en toen gloofde ik dat die kettign me gluk bracht en toen die kapot viel hak de hele dag peg
Oud 22-07-2002, 18:14
Verwijderd
Ik wist dat er eigenlijk altijd al iets anders aan me was op dat gebied, en had ook onwijs veel interresse in die dingen. Op een gegeven moment ben ik er mee naar m'n moeder gegaan, en die vertelde toen dat zij paranormaal is, en dat ik het ook ben. Zodoende ben ik er verder mee gegaan. Ben nog nei zo ver, m'n moeder wel, maar de meester komt pas als je er klaar voor bent.
Oud 22-07-2002, 20:03
Mysticus
Mysticus is offline
Ik had vroeger astma. ben daar op een paranormale manier afgekomen. (met reiki en nog wat andere dingen). ben me er toen ik wat ouder was zelf mee gaan bezighouden.
Oud 23-07-2002, 02:03
Cyph0n
Cyph0n is offline
Ik ben net een week geleden begonnen met het voelen en gebruiken van Ki. Ik merk dat ik het niet al te moeilijk vind en het makkelijk kan visualiseren. Ik kan nu binnen een minuut een Ki-ball maken, niet zichtbaar maken maar wel voelen. Ik voel een lichte druk, tinteling en warmte

Hoe ik ermee in contact ben gekomen ? Via fora.
Oud 25-07-2002, 19:08
GreenWitchy
GreenWitchy is offline
wegens mijn gezondheid hadden m'n vader en moeder een paranormaal iemand ingeschakeld om me te helpen. toen was ik pas 6 ofzo. en die liet me al kennismaken met dat alles... hoe ik bv. energie door me heen kon laten lopen, en al m'n "deurtjes" (=chakra's ) kon gebruiken om van pijn af te komen. en zij was het ook die me op latere leeftijd kennis liet maken met m'n gids, en pendelen. dus ik ben al van jongs af aan een believer geweest....

*BB*
Oud 25-07-2002, 20:10
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
om geen discussies te krijgen
Ok, ik zal geen reply's posten
Oud 03-08-2002, 12:58
Kamille39
Kamille39 is offline
Hoi,

Ik ben er niet mee in aanraking gekomen, het was er altijd al, ik wist dingen die anderen niet wisten, maar dat vond ik normaal, mijn moeder is ook zo, dus wij gingen smane vaak naar parawinkels enzo. Pas nu ik ouder wordt, lees ik, dat mijn hele levensstijl en geloof wicca bleek te zijn. Was wel een verassing. Nu kom ik ook meer mensen tegen waarmee ik er over praat enzo, maar dat wil niet zeggen dat ik het paranormale als iets bijzonders zie, meer als iets natuurlijks!

Liefs,
Kamille
Oud 03-08-2002, 13:00
Kamille39
Kamille39 is offline
Ow ja, ik ben btw die 'een beetje para vriendin' van Joris den Tweede (zie boven).
THNX Joris, dacht dat je veel namen voor me had, maar 'een beetje para vriendin' was niet bij me opgekomen, , Fijne vakantie!!!!!!
Advertentie

Regels voor berichten